Ik zie ook eem barbie in een rolstoel boven de bankquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:43 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)54845-nassaulaan-26/
Check de foto aan de muur boven de eettafel.
Ik krijg hem niet zo snel hier.. mobiel op camping.. no wifi
Maar check
Niet helemaal duidelijk inderdaad.. maar zo bizar en smakeloos als de foto boven de eettafel is de foto nietquote:Op zondag 19 september 2021 12:30 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik zie ook eem barbie in een rolstoel boven de bank
Denk dat als je alle klimop in eens weg haalt, het hele ding als een kaartenhuis in elkaar valt.quote:Op zondag 19 september 2021 20:52 schreef Hobbesje het volgende:
Geheel te renoveren karakteristieke boerderij
https://www.funda.nl/koop/de-heurne/huis-42447798-gelkinkweg-12/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Supervetquote:Op zondag 19 september 2021 04:58 schreef flipsen het volgende:
[..]
In het rode tekstvlak boven het invoervenster voor je reactie:
[..]
[ afbeelding ]
Tja, eh... apart zullen we maar zeggenOok een aparte uitbouw wel...
Goeie tekst ook weer van de makelaar:
[..]
Dit noem ik niet bepaald een "prachtige parkachtige tuin"
[ afbeelding ]
De boel mag plat, maar ik zou het jammer vinden.quote:Op zondag 19 september 2021 20:56 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Denk dat als je alle klimop in eens weg haalt, het hele ding als een kaartenhuis in elkaar valt.
[ afbeelding ]
En de pomp ernaast een van de oudere:quote:Op zondag 19 september 2021 20:58 schreef Vonkenboer het volgende:
Denk dat in deze boerderij die doorstroomverwarmer het nieuwste apparaat is !
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/de-heurne/huis-42422534-jurdensdijk-2/
Belachelijk, een half miljoen voor "dat". Zonder de discussie opnieuw aan te slingeren. Het ligt pal aan de grens met Duitsland en over die grens is echt wel iets beters en goedkopers te vinden met vergelijkbare inhoud en perceel. Je moet wel een enorme freak zijn wil je dit kopen voor een half miljoen. Keuken is inderdaad geweldig evenals die pomp. Maar niet voor deze prijsquote:Op zondag 19 september 2021 20:52 schreef Hobbesje het volgende:
Geheel te renoveren karakteristieke boerderij
https://www.funda.nl/koop/de-heurne/huis-42447798-gelkinkweg-12/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zodra mensen kinderen krijgen, moeten ze vaak ook gelijk álles delen met iedereen. Meestal beperkt zich dat nog tot verhalen over kots, poep en totaal oninteressante handelingen van dat kind, maar dit is wel next level.quote:
Dat hoort er toch een beetje bij? Maar dit is echt belachelijk.quote:Op maandag 20 september 2021 09:20 schreef nostra het volgende:
[..]
Zodra mensen kinderen krijgen, moeten ze vaak ook gelijk álles delen met iedereen. Meestal beperkt zich dat nog tot verhalen over kots, poep en totaal oninteressante handelingen van dat kind, maar dit is wel next level.
Nou ja de locatie is best mooi en als je het pand gewoon plat walst kun je er best wat moois neerzetten, maar je moet er wel de centen voor hebben.quote:Op maandag 20 september 2021 21:43 schreef Fietsertje70 het volgende:
Te koop: Ruïne in het midden van nergens mét kans op natte voeten en voorwaarden waarvan nog niet helemaal duidelijk is wat die voorwaarden precies zijn.
Neem een paar miljoen mee, maar als het lukt woon je wel fantastisch.
[ afbeelding ]
Dat kan dus niet want je zult het gemaal ook moeten herbouwen cq restaureren.quote:Op maandag 20 september 2021 22:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nou ja de locatie is best mooi en als je het pand gewoon plat walst kun je er best wat moois neerzetten, maar je moet er wel de centen voor hebben.
"HALLOOOW"quote:Op dinsdag 21 september 2021 00:55 schreef tjoptjop het volgende:
- Duurzaam wonen en minimalisering Ecologische foodprint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, daar heb je de Vliegende Makelaar weer. Die man is meer met zichzelf bezig dan met zijn klanten.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:23 schreef essnhills het volgende:
Een zeer leuk- en speels 2-kamerappartement aldus de omschrijving.
Ik vraag me af waar ze het speelse vandaan halen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)833-de-huesmolen-93/
Met matchende salontafel!quote:Op woensdag 22 september 2021 10:45 schreef Lienekien het volgende:
En dan ook een (onhandige) schuine hoek aan je tafel, van hetzelfde natuursteen als je aanrechtblad en je salontafel.
[ afbeelding ]
Het ziet eruit alsof je niet eens goed aan kunt schuiven. Ik had er voor de foto's krukjes onder gezet.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:53 schreef laziness het volgende:
En een verhoging zodat je met gewone stoelen ipv barstoelen aan je bargedeelte kan zitten
Daar zie ik mezelf al achterover donderen. Dan is het wel weer fijn dat die tafel een schuine hoek heeft want anders was dat een mooie gelegenheid geweest om een schedelbasisfractuur op te lopen.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:53 schreef laziness het volgende:
En een verhoging zodat je met gewone stoelen ipv barstoelen aan je bargedeelte kan zitten
Leuk! En de indeling is tenminste niet contrafunctioneel.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:15 schreef Claudia_x het volgende:
Nog een huis voor de liefhebber van 'een verrassing op zijn tijd':
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit er nou schilderstape op 1 van de deuren op de overloop?quote:Op woensdag 22 september 2021 13:15 schreef Claudia_x het volgende:
Nog een huis voor de liefhebber van 'een verrassing op zijn tijd':
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedoel je dit? Ziet er wel zo uit....quote:Op woensdag 22 september 2021 13:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit er nou schilderstape op 1 van de deuren op de overloop?
Ik zit mobiel en die "handleiding" voor mobiel posten werkt niet omdat hij de linkjes in de app opent
Wat een kut huis, en ook nog in Purmerendquote:Op woensdag 22 september 2021 10:26 schreef Claudia_x het volgende:
Asjemenou… Houd jij wel van een verrassing op zijn tijd? En is standaard in jouw ogen maar saai? (...) Het huis is in 1994 met hulp van een binnenhuisarchitect ingedeeld. Er zijn toen bijzondere keuzes gemaakt die tot in de finesse zijn doorgevoerd waardoor vooral de benedenverdieping verrassend anders is dan je wellicht zou verwachten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het kan allemaal in Purmerend, waar je je in de tropen waant:
[ afbeelding ]
Ik kon me eigenlijk ook geen andere aanduiding bedenken: een onhandig kuthuis.quote:Op woensdag 22 september 2021 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een kut huis, en ook nog in Purmerend
Die binnenhuisarchitect lacht zich rotquote:Op woensdag 22 september 2021 17:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik kon me eigenlijk ook geen andere aanduiding bedenken: een onhandig kuthuis.
Zodra ik Lees dat iets ontworpen in door een architect krijg ik direct kriebelsquote:Op woensdag 22 september 2021 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Die binnenhuisarchitect lacht zich rot
Het behang wat in dit huis aanwezig is kan je ook maar beter weghalenquote:Op donderdag 23 september 2021 19:50 schreef Vonkenboer het volgende:
De heg bij dit huis kun je volgens mij beter helemaal weghalen..
[ afbeelding ]
De tuin is ook zo heerlijk groen; maar er hangt in ieder geval een vogelhuisje![]()
https://www.funda.nl/koop(...)hofland-114/#foto-25
Als je lang genoeg wacht, dan gaat het vanzelf er wel af van ellendequote:Op donderdag 23 september 2021 19:57 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Het behang wat in dit huis aanwezig is kan je ook maar beter weghalen
en je koopt die vieze schijtzooi er nog verplicht voor onbepaalde tijd bij ookquote:* De benedenwoning (Slotboomstraat 5-A) is verhuurd voor onbepaalde tijd (zonder huurovereenkomst) voor ¤ 595,- per maand.
TEERing die muren.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:43 schreef Momo het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)slotboomstraat-5-ab/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een rotzooi
Hoe werkt dat dan vraag ik me af, er is géén overeenkomst. Dan is het toch een kwestie van netjes aankondigen dat het uit de verhuur gaat, vervolgens dwingend een daarna na verloop ultimatum eruit laten zetten met behulp van partij X?quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:48 schreef SQ het volgende:
[..]
en je koopt die vieze schijtzooi er nog verplicht voor onbepaalde tijd bij ook
quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:12 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan vraag ik me af, er is géén overeenkomst. Dan is het toch een kwestie van netjes aankondigen dat het uit de verhuur gaat, vervolgens dwingend een daarna na verloop ultimatum eruit laten zetten met behulp van partij X?
quote:Huurbescherming bij mondelinge afspraak
Staan de afspraken over uw huurhuis niet op papier? Mondelinge afspraken zijn ook geldig. Maar ze zijn wel moeilijker te bewijzen als dat nodig is. Bijvoorbeeld bij een verschil van mening met uw verhuurder. Het is daarom beter om de afspraken schriftelijk vast te leggen in een schriftelijk huurcontract.
Koop breekt geen huur. En dit is huur, al is er geen overeenkomst.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:12 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan vraag ik me af, er is géén overeenkomst. Dan is het toch een kwestie van netjes aankondigen dat het uit de verhuur gaat, vervolgens dwingend een daarna na verloop ultimatum eruit laten zetten met behulp van partij X?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |