Mooie vondst! Op de foto's lijkt het een donker huis en die ramen tussen woning en garage zijn een ramp. Achter de bank hebben ze de ramen afgeplakt:quote:Op zondag 10 oktober 2021 07:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Handig zo'n auto brug kan je beide je ferari's kwijt
[ afbeelding ]
En je kan vanuit bed op je auto fappen kijken, of je haalt het raam eruit en je kan zo vanuit bed je auto instappen![]()
[ afbeelding ]
Hier
En ook nog eens grond in volle eigendom, wat bijzonder is. Maar je moet wel 156 euro per maand betalen aan servicekosten.quote:Op zondag 10 oktober 2021 07:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jemig wat een prijs. Is dat het centrum?
Die plattegrond klopt ook niet helemaal,quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:55 schreef flipsen het volgende:
Ruim 100m2 en in Amsterdam, dat is een lage prijs. Maar de foto´s bekijkend zie ik ook al waarom. De helft ligt bijna ondergrond, wat een donker hol. En dat raam in de slaapkamer is niet het enige raam, dat zou bij mij direct dicht gaan, heeft toch totaal geen nut en ziet er niet uitNee, ik hou mijn 8,5 ton nog even op zak
Er staat een trap ingetekend in de hal links van de garage.quote:Op zondag 10 oktober 2021 21:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die plattegrond klopt ook niet helemaal,
Daar lijkt het net of er een deur is tussen de garage en de hal maar op de fotos is er maar een deur met een trap erachter en die leid naar de hal.
En hoe je in de kruipruimte onder de garage komt is mij ook een raadsel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die badkamer is tof. Wat is er mis?quote:Op zondag 10 oktober 2021 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
Ik weet het, het is een opknapper,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel skandinavisch, die kasten in de woonkamer kan je vats ook wel kwijt bij een antiek dealerquote:
Smaken verschillen ik heb er geen moeite meequote:Op zondag 10 oktober 2021 21:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heel skandinavisch, die kasten in de woonkamer kan je vats ook wel kwijt bij een antiek dealer
[ afbeelding ]
Toffe tuin!quote:Op zondag 10 oktober 2021 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet de URL van de foto pakken, niet van de website. En een linkje naar het huis is wel handig erbijquote:Op maandag 11 oktober 2021 10:33 schreef J-net het volgende:
Houtwolcementplaten, want dat maakt de ruimte zo lekker af
[ afbeelding ]
sowieso is het hele huis 1 grote bouwput met overal nog platen en scheuren in de muren. Absoluut zijn vraagprijs niet waar
quote:Op zondag 10 oktober 2021 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is mij uiteindelijk ook gelukt, ik was nog aan het editten. Sorry niet zo handig ermee. Zag dit toevallig en moest hem echt even delen hier.quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je moet de URL van de foto pakken, niet van de website. En een linkje naar het huis is wel handig erbij![]()
https://www.funda.nl/koop/vlaardingen/huis-42429099-maasstraat-17
[ afbeelding ]
WTF die paspop in ondergoed in de woonkamerquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:56 schreef speedfightrage het volgende:
deze al langs gekomen?
[ afbeelding ]
Het huis heeft in het verleden nieuwe buitenmuren en kap gekregen?quote:Op maandag 11 oktober 2021 16:09 schreef Starhopper het volgende:
Van buiten ziet het er modern uit maar binnen zitten overal waar je kijkt schrootjes![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens de beschrijving begin jaren '80. Ziet er eerder uit als een goed onderhouden gevel en dak uit begin jaren 2000quote:Op maandag 11 oktober 2021 16:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het huis heeft in het verleden nieuwe buitenmuren en kap gekregen?
quote:Op maandag 11 oktober 2021 18:07 schreef jpg97 het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)ssaulaan-26/#foto-13
Linkje naar het huis?quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:16 schreef Fietsertje70 het volgende:
Villa van anderhalf miljoen, en dan een gordijntje voor de wasbak hangen en de afvoer van de verdieping erboven niet wegwerken![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat idd, de locatie en het perceel zijn geweldig, maar het hoofdhuis kan ik niets van maken, ik denk dat ik van ellende in eerste instantie eens in een van de bijgebouwen zou gaan wonenquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:36 schreef Claudia_x het volgende:
En wie is die mevrouw?
[ afbeelding ]
Het is allemaal gedateerd, maar wat een locatie en perceel!
Weet je dat zeker? Heb je die badkamers gezien?quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat idd, de locatie en het perceel zijn geweldig, maar het hoofdhuis kan ik niets van maken, ik denk dat ik van ellende in eerste instantie eens in een van de bijgebouwen zou gaan wonen
Ja, de badkamers vallen me behoorlijk tegen voor zo'n villa uit 1994, maar het zijn de trappen en het split level verhaal waar ik ongelukkig van word en wat ik niet kan oplossen, die badkamers kan ik wel wat van maken, maar ik weet niet hoe ik het kille eruit kan krijgen.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Heb je die badkamers gezien?
Doe ik wel voor je.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:28 schreef Leandra het volgende:
Als ik zo'n budget had en in Rhenen zou willen wonen dan zou ik de kavel idd geweldig vinden maar het huis het liefst tegen de vlakte gooien, maar dat is met een huis uit 1994 ook weer iets wat in m'n hoofd niet lukt.
Link?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 07:56 schreef Berkery het volgende:
Deze staat bij mij in de buurt, er is vast iets leuks van te maken, maar je moet er maar zin in hebben:
Belangstellenden dienen zich er van bewust te zijn dat hier sprake is van een woning die grondig gerenoveerd moet worden om deze weer bewoonbaar te maken. Er is sprake van een kluswoning met brandschade.
[...]
- verkoper neemt slechts een deel van de inboedel mee, overige blijft achter;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huh
[ afbeelding ]
Nou alles van waarde is er al uit. En aan de gympen ed lijkt het me juist een wat jonger iemand die gehandicapt is (geworden?).quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Link?
Aan het bed te zien, een bejaarde die aan het eind van zijn/haar leven was en niet in staat was de boel op orde te houden. Nabestaanden roven nemen mee wat de moeite waard is en de rest mag worden opgelost door de kopers.
2 tonquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 07:56 schreef Berkery het volgende:
Deze staat bij mij in de buurt, er is vast iets leuks van te maken, maar je moet er maar zin in hebben:
Belangstellenden dienen zich er van bewust te zijn dat hier sprake is van een woning die grondig gerenoveerd moet worden om deze weer bewoonbaar te maken. Er is sprake van een kluswoning met brandschade.
[...]
- verkoper neemt slechts een deel van de inboedel mee, overige blijft achter;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huh
[ afbeelding ]
Oja, link: https://www.funda.nl/koop/meppel/huis-42568678-kastanjelaan-1/
Goed punt! Kans is inderdaad groot dat het een huis van een jonger iemand is als je naar wat details kijkt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:39 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Nou alles van waarde is er al uit. En aan de gympen ed lijkt het me juist een wat jonger iemand die gehandicapt is (geworden?).
Nou alles van waarde is er al uit. En aan de gympen ed lijkt het me juist een wat jonger iemand die gehandicapt is (geworden?).quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:39 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
nemen mee wat de moeite waard is en de rest mag worden opgelost door de kopers.
Ik hoor dat dit vaak wordt aangeraden door fysiotherapeuten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:26 schreef StateOfMind het volgende:
Dat zegt niks, die gympen.
Hier bij mij in het dorp zijn er er ook een aantal hoogbejaarden (85+), die op Nike Air Max lopen.
Nu je het zegt, mijn reumatoloog raadde ze mij ook aan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:36 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Ik hoor dat dit vaak wordt aangeraden door fysiotherapeuten.
Deze schoenen schijnen heel goede demping te hebben en dat is dan weer goed voor de rug en zo...
Maar eh.
Ben ik nou de enige die een best mooie sauna ziet in dit huis waarvan de rest een grote puinhoop is.
Jeetje, die heeft mazzel gehad.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:14 schreef Lienekien het volgende:
“ Benedenverdieping woning Meppel in brand, bewoner in rolstoel weet zelf naar buiten te komen”
https://dvhn.nl/drenthe/B(...)-komen-26516698.html
Dat zegt niks, die gympen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou alles van waarde is er al uit. En aan de gympen ed lijkt het me juist een wat jonger iemand die gehandicapt is (geworden?).
Het is goed uitgerookt zo te zien, en ook opvallend is de trampoline en schommel in de voortuin, die zie je op de foto's niet meer. .quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:14 schreef Lienekien het volgende:
“ Benedenverdieping woning Meppel in brand, bewoner in rolstoel weet zelf naar buiten te komen”
https://dvhn.nl/drenthe/B(...)-komen-26516698.html
Maar maakt het nog uit in deze markt? Het verkoopt toch wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:12 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn gok is dat de eigenaar zelf niets kan ontruimen en blijkbaar voor zijn volgende onderkomen (verzorginstehuis?) niets nodig heeft. En dus ook een vrienden/familie heeft die kunnen helpen.
Dan nog zou ik denk ik een paar mensen inhuren om de boel er uit te trekken, dat oogt al een stuk beter dan dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |