En los daarvan, de collectie rolexen leg je sowieso even in de kluis. Ipad's, iphone's en portommenee's haal je ook uit beeld. Dus wat blijft er dan over? Een TV die ze niet willen jatten. Hooguit bij sommige een duur espressoapparaat of een knappe hifi installatie. Maar de meeste inbrekers zijn op zoek naar kleine electronica, geld en juwelen. Of kunst.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
Toen mijn huis dit voorjaar te koop stond, moesten we alles zo leegruimen / uit beeld houden dat het eruit zag als in een design magazine, dus voor inbrekers is er weinig aantrekkelijks te zien op die foto's. Maar "goede" fundafoto's zijn eigenlijk maar saai, dan zou dit topic ook niet bestaan
Mijn whiskyverzameling moest ook uit beeld...quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En los daarvan, de collectie rolexen leg je sowieso even in de kluis. Ipad's, iphone's en portommenee's haal je ook uit beeld. Dus wat blijft er dan over? Een TV die ze niet willen jatten. Hooguit bij sommige een duur espressoapparaat of een knappe hifi installatie. Maar de meeste inbrekers zijn op zoek naar kleine electronica, geld en juwelen. Of kunst.
Maar in de categorie huizen waar jij en ik in wonen hangt er geen schilderij van 20 ruggen aan de muur.
Als jij 50 flessen whisky hebt staan lijkt me dat sowieso handig, anders is de kans groot dat je hier langskomtquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:40 schreef Karstman het volgende:
[..]
Mijn whiskyverzameling moest ook uit beeld...
keer 4quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als jij 50 flessen whisky hebt staan lijkt me dat sowieso handig, anders is de kans groot dat je hier langskomt
Mijn gok is dat het plafond verlaagt is. Mijn ouders hebben ook zoiets.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 10:43 schreef Fietsertje70 het volgende:
Wat is dit voor een raar gat in het plafond?
[ afbeelding ]
Het is een voormalig bankgebouw, dat staat er toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
Wat zou er in de keuken zitten dat er zulke deuren voor moeten?
[ afbeelding ]
De plattegrond is niet helemaal optimaal. De trap naar de kelder en het toilet zijn niet te bereiken.
[ afbeelding ]
Dat is om te zorgen dat de vrouw niet uit de keuken ontsnapt...quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
De plattegrond is niet helemaal optimaal. De trap naar de kelder en het toilet zijn niet te bereiken.
[ afbeelding ]
Maar dan verlaag je het toch over de hele woonkamer?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 10:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn gok is dat het plafond verlaagt is. Mijn ouders hebben ook zoiets.
Saffraan is duur.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo hoog is het huis niet dat je een aanzienlijke verlaging van je plafond kan hebben. Ik krijg het idee dat het gat in die uitbouw zit maar de functie ontgaat mij totaal.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:45 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Maar dan verlaag je het toch over de hele woonkamer?
Daarbij, als je iets heel duurs hebt wat je niet kan opbergen en niet op Funda wil, zeg je dat en dan fotograferen ze daar gewoon omheen. Kunstwerken, dure hifi spul, dat werk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En los daarvan, de collectie rolexen leg je sowieso even in de kluis. Ipad's, iphone's en portommenee's haal je ook uit beeld. Dus wat blijft er dan over? Een TV die ze niet willen jatten. Hooguit bij sommige een duur espressoapparaat of een knappe hifi installatie. Maar de meeste inbrekers zijn op zoek naar kleine electronica, geld en juwelen. Of kunst.
Maar in de categorie huizen waar jij en ik in wonen hangt er geen schilderij van 20 ruggen aan de muur.
Bij mijn ouders gaat het om een woonkamer van 18 meter diep. Die hebben 2 driehoeken op de orginele hoogte gehouden en de rest verlaagd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:45 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Maar dan verlaag je het toch over de hele woonkamer?
Maar als ik op de plattegrond kijk zie je dat niet op de bovenverdieping.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:49 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Zo hoog is het huis niet dat je een aanzienlijke verlaging van je plafond kan hebben. Ik krijg het idee dat het gat in die uitbouw zit maar de functie ontgaat mij totaal.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Kut, ik moest lachenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is om te zorgen dat de vrouw niet uit de keuken ontsnapt...
Op de plattegrond staat het dakje van de uitbouw niet (op de eerste verdieping).quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar als ik op de plattegrond kijk zie je dat niet op de bovenverdieping.
Oh verrek. Ik heb verkeerd zitten kijken. Maar dan loopt dat driehoekige stuk dus door in de nok van de uitbouw. En is het geen verlaagd plavond over de gehele kamer, maar alleen in de uitbouw.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:55 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Op de plattegrond staat het dakje van de uitbouw niet (op de eerste verdieping).
Dat is voor als er vlam in de pan ontstaat. Het is niet voor niets een brandkluis.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
En volgens de plattegrond zijn er ook geen kluisdeuren voor de keuken. Ik snap de plattegrond niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jemig wat een prijs. Is dat het centrum?quote:Op zondag 10 oktober 2021 07:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Handig zo'n auto brug kan je beide je ferari's kwijt
[ afbeelding ]
En je kan vanuit bed op je auto fappen kijken, of je haalt het raam eruit en je kan zo vanuit bed je auto instappen![]()
[ afbeelding ]
Hier
quote:Op zondag 10 oktober 2021 07:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jemig wat een prijs. Is dat het centrum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |