quote:
Moest gewoon zittenquote:
Van Dijk kan er niks meer vanquote:Op woensdag 1 september 2021 22:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
We zijn achterin wel matig hoor
Straks brengen ze Zlatan ook nogquote:
Haaland is gewoon ontzettend goed.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
We zijn achterin wel matig hoor
Milan.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voetbalt de Deense aanvoerder nog ergens?
Slangenaidsquote:Op woensdag 1 september 2021 22:11 schreef Coco het volgende:
Ik heb genoeg Vikings gezien om te weten waar dit eindigt.
Ik ben hier voor het sociale aspectquote:Op woensdag 1 september 2021 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind dit een vermoeiende wedstrijd
Ik hen ook geen leven verderquote:Op woensdag 1 september 2021 22:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben hier voor het sociale aspect
Benjamin Mendyquote:Op woensdag 1 september 2021 22:13 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Gylfi Sigurdsson, houd uw vrouwen en (vooral) kinderen binnen.
Eigenlijk zou hij eerst in seizoen 1 doodgaan.quote:
Gohquote:Op woensdag 1 september 2021 22:13 schreef GGMM het volgende:
Ik zie @:scrummie niet meer
heb ik hem weggepest?
Sorry @:scrummie!!
Een typefout, even lachen allemaalquote:
Dat geldt blijkbaar ook voor Sigthorssonquote:Op woensdag 1 september 2021 22:13 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Gylfi Sigurdsson, houd uw vrouwen en (vooral) kinderen binnen.
Nou voor Zlatan feitjes mag je me iig wel dm'enquote:Op woensdag 1 september 2021 22:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Eigenlijk zou hij eerst in seizoen 1 doodgaan.
Maar omdat hij en de serie zo'n succes was, hebben ze dat verzet.
Voor meer leuke Vikings feitjes kan je @:Karina dmen
Ijslandse bond is een walgelijk kliekjequote:Op woensdag 1 september 2021 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat geldt blijkbaar ook voor Sigthorsson
Terecht.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Eigenlijk zou hij eerst in seizoen 1 doodgaan.
Maar omdat hij en de serie zo'n succes was, hebben ze dat verzet.
Voor meer leuke Vikings feitjes kan je @:Karina dmen
Ach, ook al. Kan het niet meer bijhouden allemaal.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat geldt blijkbaar ook voor Sigthorsson
Ik schat Noorwegen wel een tandje hoger in, zeker in een uitwedstrijd.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:13 schreef MoreDakka het volgende:
Dit is bijna nog erger dan die zaadwedstrijd tegen Tsjechie
Overrated.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou voor Zlatan feitjes mag je me iig wel dm'en
Je kan hem ook zomaar winnen!quote:Op woensdag 1 september 2021 22:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Gekke wedstrijd..kan je zomaar verliezen.
De inbox gaat volstromenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Zlatan is een vermoeiende act.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 1 september 2021 22:11 schreef RipCity het volgende:
Hopelijk zitten er tussen die Afghanen die we importeren een paar goede voetballers
Je moeder is nog even bezig.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:15 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Jongens, hoe gaan de 4 hoofdmomenten?
Jullie snappen het niet hij is gewoon grappig joh.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zlatan is een vermoeiende act.
Mwah dit is met het oog op de 2e plaats wel een acceptabele uitslag.quote:
Jup. Balbezit bij het leven maar niet creatief genoeg om er wat mee te doen, behalve van de opgekomen back (of buitenspeler) terugspelen naar de as en hopen dat daar een een-tweetje ontstaat op een lopende middenvelder door de propvolle verdediging heen, balverlies, gevaarlijke counter.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:13 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zo'n beetje 90% van de wedstrijden van het Nederlands elftal is zo.
Nee, want hij had dit voorspeld voor de eerste paar wedstrijden.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:15 schreef Oriente het volgende:
Zal Lowie al spijt hebben dat hij in deze armoedige zooi gestapt is
En De Roon dan?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blind wordt de captain van de kleedkamer straks. Net als Kuyt.
Inderdaad. En dan hopen dat je volgende week tegen de Turken een keer een fatsoenlijke dag hebt.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is echt matig. Hopen dat je mazzelt en de 1-2 nog maakt en anders vooral de 1-1 houden
Grappig, jaja....quote:Op woensdag 1 september 2021 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Jullie snappen het niet hij is gewoon grappig joh.
Hier idemquote:Op woensdag 1 september 2021 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terecht.
Nadat hij eruit ging heb ik het nooit meer verder gekeken.
Montenegro lijkt mij eigenlijk vervelender.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap niet dat heel veel mensen hier een makkelijke pot hadden verwacht. Noorwegen is gewoon een enorme kutloting voor dit Oranje, spelen precies het spelletje wat Nederland niet ligt op de counter met Odegaard en Haaland op de counter
quote:Op woensdag 1 september 2021 22:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Voor de niet-kenners:
Dit komt uit het ijshockey.
ijshockey is geen sportquote:Op woensdag 1 september 2021 22:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Voor de niet-kenners:
Dit komt uit het ijshockey.
Turkije won er 0-3. Wat lastig zeg.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap niet dat heel veel mensen hier een makkelijke pot hadden verwacht. Noorwegen is gewoon een enorme kutloting voor dit Oranje, spelen precies het spelletje wat Nederland niet ligt op de counter met Odegaard en Haaland op de counter
Zit er niet in denk ik. Te weinig kwaliteitquote:Op woensdag 1 september 2021 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je kan hem ook zomaar winnen!
Turkije is wel een tandje minder dan Noorwegen, het is eigenlijk best ongelofelijk dat je daar verloren hebtquote:Op woensdag 1 september 2021 22:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan hopen dat je volgende week tegen de Turken een keer een fatsoenlijke dag hebt.
quote:Op woensdag 1 september 2021 22:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar hij is zo belangrijk in de kleedkamer!
quote:
Ja, naast Riise.quote:
Nopequote:Op woensdag 1 september 2021 22:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Depay laat het ook nooit zien in cruciale wedstrijden in Oranje he
Daarom gaan we niet naar het wkquote:Op woensdag 1 september 2021 22:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Turkije won er 0-3. Wat lastig zeg.
Strand en Skammelsrud op het middenveld, gouden duo.quote:
Tijd voor die andere De Jong.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:19 schreef xzaz het volgende:
Memphis de jong loopt echt niet
De jong haalt de ballen op
Donder op.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:19 schreef Kluun1985 het volgende:
Ik voel gewoon dat die Noren gaan winnen 😭
Dan zal Nederland zo wel scorenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:19 schreef Kluun1985 het volgende:
misschien kan je hier een vlog over maken?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:19 schreef Kluun1985 het volgende:
Breng hem nou niet op ideeënquote:Op woensdag 1 september 2021 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
misschien kan je hier een vlog over maken?
Nee hij raakt de balquote:Op woensdag 1 september 2021 22:20 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Ben je blind man? Die raakt geen pepernoot
Brattbak en Frode Johnson nemen het waar voordat Carew doorbreektquote:Op woensdag 1 september 2021 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Strand en Skammelsrud op het middenveld, gouden duo.
Beste man van het veldquote:Op woensdag 1 september 2021 22:21 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Je vind echt dat blind goed speelt. Hahahahahahahaha
Hij is 1,5 dag bezigquote:Op woensdag 1 september 2021 22:22 schreef LordVoldermort het volgende:
Had er wel wat meer van verwacht met Louis. Maar het is net Drank de boer voetbal.
Frank doet ook aan incestquote:Op woensdag 1 september 2021 22:22 schreef De_Kraam het volgende:
Frank krijgt een stijf piemeltje van Haaland.
Net Grueter met Messi.
Osloquote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als iemand van 12
Daar laat ik het verder bij
Alsof je veel kan doen in twee dagen.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:22 schreef LordVoldermort het volgende:
Had er wel wat meer van verwacht met Louis. Maar het is net Drank de boer voetbal.
Opstelling normaal neerzetten kan iedereenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof je veel kan doen in twee dagen.
zilvervisjes aaaaahquote:Op woensdag 1 september 2021 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is sanasoufi van vroeger
Met dit elftalquote:Op woensdag 1 september 2021 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof je veel kan doen in twee dagen.
Wat was er vanavond niet logisch danquote:Op woensdag 1 september 2021 22:23 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Opstelling normaal neerzetten kan iedereen
quote:Op woensdag 1 september 2021 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is sanasoufi van vroeger
quote:Lieve sanasoufi,
Ik ben Kluun, 32 jaar. Ik ben een knappe vent met een redelijk salaris. Ik hoop jouw prins te kunnen worden. Stuur me een bericht als je interesse hebt.
Dikke zoentjes,
Kluun
Niet gelezenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zit er 1 op mijn plafond (kleiner dan een mier) boven mijn bed. Stel dat die op mijn bed valt en zich onder mijn matras verstopt....ik zou het niet eens merken
maarrre worden die baby zilvervisjes op een gegeven moment net zo groot als hun snelle enge ouders?
....stel dat die baby in mijn bed groot wordt
kutbeestjes
quote:Op woensdag 1 september 2021 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als iemand van 12
Moet hij eerst je bedwantsen overlevenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zit er 1 op mijn plafond (kleiner dan een mier) boven mijn bed. Stel dat die op mijn bed valt en zich onder mijn matras verstopt....ik zou het niet eens merken
maarrre worden die baby zilvervisjes op een gegeven moment net zo groot als hun snelle enge ouders?
....stel dat die baby in mijn bed groot wordt
kutbeestjes
Die was bij Jong Oranje ook al zo'n succesnummer.quote:
Alweer?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:26 schreef ReplaR het volgende:
Ik ben bang dat we op een nieuwe generatie moeten wachten...
Yesquote:Op woensdag 1 september 2021 22:26 schreef ReplaR het volgende:
Ik ben bang dat we op een nieuwe generatie moeten wachten...
We missen een type Robben en v Persie.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:25 schreef Saekerhett het volgende:
Deze lichting is echt zo schandalig slecht.
quote:Op woensdag 1 september 2021 22:25 schreef Saekerhett het volgende:
Het is beter dan onder Blind maar geen top nee.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:25 schreef Saekerhett het volgende:
Als iemand het me in drie zinnen kan uitleggen wil ik het best weten.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt, ga je met nuttige zaken bezighouden.
Geloof me
Ik zit maar te malen op wat je hiermee bedoelt maar ik denk dat ik een beetje blind ben hiervoor, ik ben immers ook de jong ste niet meer.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op deze manier is er niet veel te Haaland voor Oranje.
Ik heb het idee dat je geen fan bent van Frenkie.quote:
Zit totaal geen chemie/hierarchie in deze ploeg/selectie. Voorin klooien ze ook maar wat aan.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is beter dan onder Blind maar geen top nee.
quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:34 schreef sanasoufi het volgende:
Ik ben bang
Sinds een paar dagen zien wij dagelijks een stuk of 20 grote zilvervisjes/papiervisjes in huisZelf probeer ik zo weinig om me heen te kijken in mijn slaapkamer, want als ik er 1 zie dan
Afgelopen nacht hoorde ik er helaas 1 ritselen aan mijn behangIk durfde niet om me heen te kijken, want het was 02:00. Dus heb ik mijn ogen dichtgedaan en me blindelings richting mijn bed gegeven en me onder de dekens verstopt.
Vandaag en vooral morgen zijn het aardig warm....dus IK BEN BANG! Wat nou als er nog meer door huis gaan rennen
quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:48 schreef sanasoufi het volgende:
[ afbeelding ]
Dikste, lelijkste, kleinste, armste, domste man ter wereld
Zo irritant dat hij coach is van mijn favoriete club SunderlandKan niet wachten tot hij ontslagen wordt
Hopelijk wordtLouis
coach van Sunderland als Dick ontslagen is
[ afbeelding ]
DickLouis
quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:59 schreef sanasoufi het volgende:
Terwijl ik koffie aan het drinken was met een lelijke autist, was mijn lieve leuke mooie prachtige Louis friet aan het eten met die spuuglelijke oude Truus:
[ afbeelding ]
Ik wil ook friet eten met LouisIk kan dit niet meer
Ik ga hier nog depressief van raken
edit!!! Meer foto's:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MOOISTE MAN TER WERELD!
1-4-3-3quote:Op woensdag 1 september 2021 22:28 schreef TLC het volgende:
Noorwegen had in de tweede helft ook gemakkelijk zonder keeper kunnen spelen
Dan had Nederland met 1-4 voor gestaanquote:Op woensdag 1 september 2021 22:28 schreef TLC het volgende:
Noorwegen had in de tweede helft ook gemakkelijk zonder keeper kunnen spelen
Hij smaakt echt heerlijk!quote:Op woensdag 1 september 2021 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor hipsterthee man
koekoekquote:Op woensdag 1 september 2021 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Maak er een vlog van.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet lezen
En die gast is er al een half uur mee bezig ook.
Dan denk ik: oh, wat sneu.
Ik zie alleen 20 smileys. Dat doet mij teveel denken aan die gozer met die act dat ie in Bloemendaal woont en in het vastgoed zit.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mexicanobakker wou graag duiding over wie sanasoufi is.
Derhalve.
Nooit van gehoord gelukkigquote:Op woensdag 1 september 2021 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie alleen 20 smileys. Dat doet mij teveel denken aan die gozer met die act dat ie in Bloemendaal woont en in het vastgoed zit.
Derhalve niet gelezen.
Braddie is toch gestopt?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maak geen vlogs
Dat doet @:kluun1985
En @:thebradgetv
Braddie had toch weer zijn account weggegooid?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maak geen vlogs
@TheBradgeTV is gestoptquote:Op woensdag 1 september 2021 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maak geen vlogs
Memphis in de spits in een 4-3-3 is echt nog nooit een succes geweestquote:Op woensdag 1 september 2021 22:30 schreef xzaz het volgende:
Dit is het gewoon. Totaal geen creativiteit
Flikkertjestheequote:Op woensdag 1 september 2021 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
De wedstrijd is nog niet voorbij!quote:Op woensdag 1 september 2021 22:31 schreef Slobeend het volgende:
Raar dat Louis maar één keer wisselt.
Maar we spelen nu overduidelijk met de beste elf!quote:Op woensdag 1 september 2021 22:31 schreef Slobeend het volgende:
Raar dat Louis maar één keer wisselt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |