quote:Op woensdag 1 september 2021 22:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Voor de niet-kenners:
Dit komt uit het ijshockey.
ijshockey is geen sportquote:Op woensdag 1 september 2021 22:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Voor de niet-kenners:
Dit komt uit het ijshockey.
Turkije won er 0-3. Wat lastig zeg.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap niet dat heel veel mensen hier een makkelijke pot hadden verwacht. Noorwegen is gewoon een enorme kutloting voor dit Oranje, spelen precies het spelletje wat Nederland niet ligt op de counter met Odegaard en Haaland op de counter
Zit er niet in denk ik. Te weinig kwaliteitquote:Op woensdag 1 september 2021 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je kan hem ook zomaar winnen!
Turkije is wel een tandje minder dan Noorwegen, het is eigenlijk best ongelofelijk dat je daar verloren hebtquote:Op woensdag 1 september 2021 22:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan hopen dat je volgende week tegen de Turken een keer een fatsoenlijke dag hebt.
quote:Op woensdag 1 september 2021 22:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar hij is zo belangrijk in de kleedkamer!
quote:
Ja, naast Riise.quote:
Nopequote:Op woensdag 1 september 2021 22:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Depay laat het ook nooit zien in cruciale wedstrijden in Oranje he
Daarom gaan we niet naar het wkquote:Op woensdag 1 september 2021 22:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Turkije won er 0-3. Wat lastig zeg.
Strand en Skammelsrud op het middenveld, gouden duo.quote:
Tijd voor die andere De Jong.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:19 schreef xzaz het volgende:
Memphis de jong loopt echt niet
De jong haalt de ballen op
Donder op.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:19 schreef Kluun1985 het volgende:
Ik voel gewoon dat die Noren gaan winnen 😭
Dan zal Nederland zo wel scorenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:19 schreef Kluun1985 het volgende:
misschien kan je hier een vlog over maken?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:19 schreef Kluun1985 het volgende:
Breng hem nou niet op ideeënquote:Op woensdag 1 september 2021 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
misschien kan je hier een vlog over maken?
Nee hij raakt de balquote:Op woensdag 1 september 2021 22:20 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Ben je blind man? Die raakt geen pepernoot
Brattbak en Frode Johnson nemen het waar voordat Carew doorbreektquote:Op woensdag 1 september 2021 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Strand en Skammelsrud op het middenveld, gouden duo.
Beste man van het veldquote:Op woensdag 1 september 2021 22:21 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Je vind echt dat blind goed speelt. Hahahahahahahaha
Hij is 1,5 dag bezigquote:Op woensdag 1 september 2021 22:22 schreef LordVoldermort het volgende:
Had er wel wat meer van verwacht met Louis. Maar het is net Drank de boer voetbal.
Frank doet ook aan incestquote:Op woensdag 1 september 2021 22:22 schreef De_Kraam het volgende:
Frank krijgt een stijf piemeltje van Haaland.
Net Grueter met Messi.
Osloquote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als iemand van 12
Daar laat ik het verder bij
Alsof je veel kan doen in twee dagen.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:22 schreef LordVoldermort het volgende:
Had er wel wat meer van verwacht met Louis. Maar het is net Drank de boer voetbal.
Opstelling normaal neerzetten kan iedereenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof je veel kan doen in twee dagen.
zilvervisjes aaaaahquote:Op woensdag 1 september 2021 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is sanasoufi van vroeger
Met dit elftalquote:Op woensdag 1 september 2021 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof je veel kan doen in twee dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |