quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:05 schreef Woestijnvos het volgende:
Laat je dan opnemen in het gekkenhuis.
echt?quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:06 schreef Ole het volgende:
Vis met heel veel deeg eromheen en azijn over de friet/patat. Viessss
yup. Maar als je het op tijd zegt laten ze de azijn wegquote:
als ik niet snel trouw of een baan zoek dan laten mijn ouders dat nog echt doen ook. Nichtje van mij heeft zich depressief laten verklaren door de psycholoog en woont nu begeleid. Ze was helemaal niet depressief, maar een vriendin van haar woont ook begeleid en volgens mijn nicht is dat hezelfde als een gratis huis. Huis, baan in principe wordt alles voor haar geregeld. Mijn ouders zeggen dat ik dat ook moet laten doenquote:
Mooi.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:09 schreef sanasoufi het volgende:
als ik niet snel trouw of een baan zoek dan laten mijn ouders dat nog echt doen ook.
maar misschien is het wel lekker?quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:09 schreef Ole het volgende:
[..]
yup. Maar als je het op tijd zegt laten ze de azijn weg
quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:11 schreef SideEffect het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn nicht heeft ook gratis internet in zo'n begeleid huis. Het enige is dat ze wekelijks met een psycholoog moet praten om gratis daar te mogen blijven. Verder is het gewoon alsof ze op een kamer woont met als verschil dat alles voor haar betaald wordt.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mooi.
Wel zonder internet hoop ik?
Kun je niet regelen dat jij in een tehuis zonder komt?quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:12 schreef sanasoufi het volgende:
mijn nicht heeft ook gratis internet in zo'n begeleid huis
natuurlijk niet! Alles gaat tegenwoordig via het internet! Belastingen, DIGID, Duo, solliciteren etc.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kun je niet regelen dat jij in een tehuis zonder komt?
Laat dan op z'n minst FOK! blokkeren plsquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
natuurlijk niet! Alles gaat tegenwoordig via het internet! Belastingen, DIGID, Duo, solliciteren etc.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:15 schreef TheMechanic het volgende:
OP niet gelezen, alleen de TT.
Terechte klacht.
Dat heb je niet nodig daar hoorquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
natuurlijk niet! Alles gaat tegenwoordig via het internet! Belastingen, DIGID, Duo, solliciteren etc.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Laat dan op z'n minst FOK! blokkeren pls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |