Wat was er vanavond niet logisch danquote:Op woensdag 1 september 2021 22:23 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Opstelling normaal neerzetten kan iedereen
quote:Op woensdag 1 september 2021 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is sanasoufi van vroeger
quote:Lieve sanasoufi,
Ik ben Kluun, 32 jaar. Ik ben een knappe vent met een redelijk salaris. Ik hoop jouw prins te kunnen worden. Stuur me een bericht als je interesse hebt.
Dikke zoentjes,
Kluun
Niet gelezenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zit er 1 op mijn plafond (kleiner dan een mier) boven mijn bed. Stel dat die op mijn bed valt en zich onder mijn matras verstopt....ik zou het niet eens merken
maarrre worden die baby zilvervisjes op een gegeven moment net zo groot als hun snelle enge ouders?
....stel dat die baby in mijn bed groot wordt
kutbeestjes
quote:Op woensdag 1 september 2021 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als iemand van 12
Moet hij eerst je bedwantsen overlevenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zit er 1 op mijn plafond (kleiner dan een mier) boven mijn bed. Stel dat die op mijn bed valt en zich onder mijn matras verstopt....ik zou het niet eens merken
maarrre worden die baby zilvervisjes op een gegeven moment net zo groot als hun snelle enge ouders?
....stel dat die baby in mijn bed groot wordt
kutbeestjes
Die was bij Jong Oranje ook al zo'n succesnummer.quote:
Alweer?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:26 schreef ReplaR het volgende:
Ik ben bang dat we op een nieuwe generatie moeten wachten...
Yesquote:Op woensdag 1 september 2021 22:26 schreef ReplaR het volgende:
Ik ben bang dat we op een nieuwe generatie moeten wachten...
We missen een type Robben en v Persie.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:25 schreef Saekerhett het volgende:
Deze lichting is echt zo schandalig slecht.
quote:Op woensdag 1 september 2021 22:25 schreef Saekerhett het volgende:
Het is beter dan onder Blind maar geen top nee.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:25 schreef Saekerhett het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |