Als iemand het me in drie zinnen kan uitleggen wil ik het best weten.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt, ga je met nuttige zaken bezighouden.
Geloof me
Ik zit maar te malen op wat je hiermee bedoelt maar ik denk dat ik een beetje blind ben hiervoor, ik ben immers ook de jong ste niet meer.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op deze manier is er niet veel te Haaland voor Oranje.
Ik heb het idee dat je geen fan bent van Frenkie.quote:
Zit totaal geen chemie/hierarchie in deze ploeg/selectie. Voorin klooien ze ook maar wat aan.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is beter dan onder Blind maar geen top nee.
quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:34 schreef sanasoufi het volgende:
Ik ben bang
Sinds een paar dagen zien wij dagelijks een stuk of 20 grote zilvervisjes/papiervisjes in huisZelf probeer ik zo weinig om me heen te kijken in mijn slaapkamer, want als ik er 1 zie dan
Afgelopen nacht hoorde ik er helaas 1 ritselen aan mijn behangIk durfde niet om me heen te kijken, want het was 02:00. Dus heb ik mijn ogen dichtgedaan en me blindelings richting mijn bed gegeven en me onder de dekens verstopt.
Vandaag en vooral morgen zijn het aardig warm....dus IK BEN BANG! Wat nou als er nog meer door huis gaan rennen
quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:48 schreef sanasoufi het volgende:
[ afbeelding ]
Dikste, lelijkste, kleinste, armste, domste man ter wereld
Zo irritant dat hij coach is van mijn favoriete club SunderlandKan niet wachten tot hij ontslagen wordt
Hopelijk wordtLouis
coach van Sunderland als Dick ontslagen is
[ afbeelding ]
DickLouis
quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:59 schreef sanasoufi het volgende:
Terwijl ik koffie aan het drinken was met een lelijke autist, was mijn lieve leuke mooie prachtige Louis friet aan het eten met die spuuglelijke oude Truus:
[ afbeelding ]
Ik wil ook friet eten met LouisIk kan dit niet meer
Ik ga hier nog depressief van raken
edit!!! Meer foto's:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MOOISTE MAN TER WERELD!
1-4-3-3quote:Op woensdag 1 september 2021 22:28 schreef TLC het volgende:
Noorwegen had in de tweede helft ook gemakkelijk zonder keeper kunnen spelen
Dan had Nederland met 1-4 voor gestaanquote:Op woensdag 1 september 2021 22:28 schreef TLC het volgende:
Noorwegen had in de tweede helft ook gemakkelijk zonder keeper kunnen spelen
Hij smaakt echt heerlijk!quote:Op woensdag 1 september 2021 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor hipsterthee man
koekoekquote:Op woensdag 1 september 2021 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor hipsterthee man
Maak er een vlog van.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet lezen
En die gast is er al een half uur mee bezig ook.
Dan denk ik: oh, wat sneu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |