Nou voor Zlatan feitjes mag je me iig wel dm'enquote:Op woensdag 1 september 2021 22:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Eigenlijk zou hij eerst in seizoen 1 doodgaan.
Maar omdat hij en de serie zo'n succes was, hebben ze dat verzet.
Voor meer leuke Vikings feitjes kan je @:Karina dmen
Ijslandse bond is een walgelijk kliekjequote:Op woensdag 1 september 2021 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat geldt blijkbaar ook voor Sigthorsson
Terecht.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Eigenlijk zou hij eerst in seizoen 1 doodgaan.
Maar omdat hij en de serie zo'n succes was, hebben ze dat verzet.
Voor meer leuke Vikings feitjes kan je @:Karina dmen
Ach, ook al. Kan het niet meer bijhouden allemaal.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat geldt blijkbaar ook voor Sigthorsson
Ik schat Noorwegen wel een tandje hoger in, zeker in een uitwedstrijd.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:13 schreef MoreDakka het volgende:
Dit is bijna nog erger dan die zaadwedstrijd tegen Tsjechie
Overrated.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou voor Zlatan feitjes mag je me iig wel dm'en
Je kan hem ook zomaar winnen!quote:Op woensdag 1 september 2021 22:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Gekke wedstrijd..kan je zomaar verliezen.
De inbox gaat volstromenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Zlatan is een vermoeiende act.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 1 september 2021 22:11 schreef RipCity het volgende:
Hopelijk zitten er tussen die Afghanen die we importeren een paar goede voetballers
Je moeder is nog even bezig.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:15 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Jongens, hoe gaan de 4 hoofdmomenten?
Jullie snappen het niet hij is gewoon grappig joh.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zlatan is een vermoeiende act.
Mwah dit is met het oog op de 2e plaats wel een acceptabele uitslag.quote:
Jup. Balbezit bij het leven maar niet creatief genoeg om er wat mee te doen, behalve van de opgekomen back (of buitenspeler) terugspelen naar de as en hopen dat daar een een-tweetje ontstaat op een lopende middenvelder door de propvolle verdediging heen, balverlies, gevaarlijke counter.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:13 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zo'n beetje 90% van de wedstrijden van het Nederlands elftal is zo.
Nee, want hij had dit voorspeld voor de eerste paar wedstrijden.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:15 schreef Oriente het volgende:
Zal Lowie al spijt hebben dat hij in deze armoedige zooi gestapt is
En De Roon dan?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blind wordt de captain van de kleedkamer straks. Net als Kuyt.
Inderdaad. En dan hopen dat je volgende week tegen de Turken een keer een fatsoenlijke dag hebt.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is echt matig. Hopen dat je mazzelt en de 1-2 nog maakt en anders vooral de 1-1 houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |