Ik zie alleen 20 smileys. Dat doet mij teveel denken aan die gozer met die act dat ie in Bloemendaal woont en in het vastgoed zit.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mexicanobakker wou graag duiding over wie sanasoufi is.
Derhalve.
Nooit van gehoord gelukkigquote:Op woensdag 1 september 2021 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie alleen 20 smileys. Dat doet mij teveel denken aan die gozer met die act dat ie in Bloemendaal woont en in het vastgoed zit.
Derhalve niet gelezen.
Braddie is toch gestopt?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maak geen vlogs
Dat doet @:kluun1985
En @:thebradgetv
Braddie had toch weer zijn account weggegooid?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maak geen vlogs
@TheBradgeTV is gestoptquote:Op woensdag 1 september 2021 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maak geen vlogs
Memphis in de spits in een 4-3-3 is echt nog nooit een succes geweestquote:Op woensdag 1 september 2021 22:30 schreef xzaz het volgende:
Dit is het gewoon. Totaal geen creativiteit
Flikkertjestheequote:Op woensdag 1 september 2021 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor hipsterthee man
De wedstrijd is nog niet voorbij!quote:Op woensdag 1 september 2021 22:31 schreef Slobeend het volgende:
Raar dat Louis maar één keer wisselt.
Maar we spelen nu overduidelijk met de beste elf!quote:Op woensdag 1 september 2021 22:31 schreef Slobeend het volgende:
Raar dat Louis maar één keer wisselt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |