Dit zeiden ze op Mallorca ook.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zal jou eens laten liggen als je dood ligt te gaan
Maat van me heeft 15 jaar in Londen gewoond, tussen zijn 10 en 25. Nu alweer 20 jaar in Nederland, maar net zo hard fan van Ajax als van Chelsea. Maar aangezien hij uit Helmond komt, neem ik hem sowieso niet serieus.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:28 schreef Caland het volgende: [..] Nederlanders die een buitenlandse club aanhangen kan ik sowieso op geen enkele manier serieus nemen
Is Ellie Lust present om de boel in goede banen te leiden?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:32 schreef Coco het volgende:
Grimmige sfeer, het wordt tijd voor de rust merk ik.
Jaquote:Op woensdag 1 september 2021 21:34 schreef Regilio_ het volgende:
Wie is irritanter, Frank Snoeks of Prem?
Supermad.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:35 schreef Kluun1985 het volgende:
Zei het toch. Avond van zijn leven voor Klaasje.
Maar nu gaat Mooie Louis het tactische plan wijzigen en die rotzooi Malen inbrengen. Dat is plan B.
Dat komt doordat onze verdediging dramatisch is. Mensen vergeten dat Virgil bijna een jaar niet had gespeeld.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:34 schreef Scrummie het volgende:
Toch al meer vermaakt dan tijdens het EK.
Memphis en Gakpo spelen prima. Laat die maar lekker aan elkaar wennen.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:35 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Zou bergwijn ook erbij gooien voor Memphis of Gakpo
Viesdikquote:Op woensdag 1 september 2021 21:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik gooi de frituur maar even aan
Is Gakpo een hype?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Dat zijn ze ook.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:36 schreef -Sigaartje het volgende:
ik dacht dat het noodzakelijk was dat de tenuekleuren zeer verschillend in kleur moesten zijn.
Die gakpo wordt omver gelopen.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Memphis en Gakpo spelen prima. Laat die maar lekker aan elkaar wennen.
denk om de tassen te dragenquote:Op woensdag 1 september 2021 21:37 schreef Naesala_1981 het volgende:
Zit Guus Til echt bij de selectie?
Wat gaat erin?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Sneijder is 4 wedstrijden geschorstquote:Op woensdag 1 september 2021 21:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die is niet geselecteerd helaas.
Ja, is die zo slecht?!quote:Op woensdag 1 september 2021 21:37 schreef Naesala_1981 het volgende:
Dennis heeft weer geneukt!quote:
Nee het is de Roonquote:Op woensdag 1 september 2021 21:37 schreef Naesala_1981 het volgende:
Prima speler. Beter dan die nietsnut op rechts. Dat was een hype in Rotterdamquote:
Lekker man. 2 krokettenquote:Op woensdag 1 september 2021 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat gaat erin?
Ik heb nog een bapao shoarma liggen hier.
Dit gaat misquote:Op woensdag 1 september 2021 21:39 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Jawel hoor, ze naaien iedereen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:36 schreef LordVoldermort het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat gaat erin?
Ik heb nog een bapao shoarma liggen hier.
Tja...ben bangquote:Op woensdag 1 september 2021 21:39 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon verbaasd. Hjj heeft net 3 goede wedstrijden gespeeld.
zo'n trollenneusquote:Op woensdag 1 september 2021 21:43 schreef PicoMMP het volgende:
Haaland ziet eruit als het debiele broertje van Dolberg.
Dat doet hij iedere maand wel een keer.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bradge kanaal weer verwijderd ja?
Timber stond er ook nog gewoon idd.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook zonder Gakpo was het geen buitenspel geweest.
Meer de omgebouwde anabolenversie van Thunberg.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:43 schreef PicoMMP het volgende:
Haaland ziet eruit als het debiele broertje van Dolberg.
How dare you!quote:Op woensdag 1 september 2021 21:44 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Meer de omgebouwde anabolenversie van Thunberg.
Ik zou gewoon zo blijven spelen en dan toch idd maar Malen voor Berghuis. Malen is ook niet geweldig maar wel beter dan dit.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:43 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Tja...ben bang
Maar Malen voor Berghuis aub
5-3-2 denk ik? Achterin is drama
Louis had het in zijn PC over dat Malen bedoeld is om zijn tactische plan te wijzigen. Dus hij gaat iets veranderen.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:46 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zo blijven spelen en dan toch idd maar Malen voor Berghuis. Malen is ook niet geweldig maar wel beter dan dit.
Madquote:Op woensdag 1 september 2021 21:49 schreef Regilio_ het volgende:
Mooi, Berghius douchen met je bloedkop!!!!!!!!!
Ik denk misschien dat hij gedacht had aan een scenario meteen voorsprong of zo en dan meer gan counteren. Bjj deze stand en dit spelbeeld hoef je het plan niet te wijzigen.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:47 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Louis had het in zijn PC over dat Malen bedoeld is om zijn tactische plan te wijzigen. Dus hij gaat iets veranderen.
Ja omdat je er geen zak van kan. Verschrikkelijk gewoon.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:50 schreef Scrummie het volgende:
Alleen de potjes verloren waar ik bij @:GGMM in het team zat. Hm.
Maar dan zou er toch niks zijn veranderd?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom deed je niet mee
Nu deden er louter debielen mee
Als je echt goed bent win je ook met minder kwaliteitquote:Op woensdag 1 september 2021 21:50 schreef Scrummie het volgende:
Dat spelletje wordt hier niet besproken.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:50 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja omdat je er geen zak van kan. Verschrikkelijk gewoon.
Daar heeft Louis iets op gevonden.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:50 schreef Oriente het volgende:
Malen gaat recht op de keeper schieten.
Rood?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:52 schreef Oriente het volgende:
https://streamable.com/iv18yq
Ronaldo met de bitchslap tegen een of ander jong Iertje
Geel neem ik aan, de klap had niet zoveel intensiteitquote:
Hij wint wel meer dan Wielco tochquote:Op woensdag 1 september 2021 21:52 schreef TLC het volgende:
van Dijk is de Wilco Kelderman van t voetballen
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:52 schreef TLC het volgende:
van Dijk is de Wilco Kelderman van t voetballen
Vast niet agressief genoeg.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:52 schreef Oriente het volgende:
Was dit geen kaart?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:52 schreef Oriente het volgende:
Sorry maatjequote:Op woensdag 1 september 2021 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom deed je niet mee
Nu deden er louter debielen mee
Blijft een klootzak.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:52 schreef Oriente het volgende:
En toch doodsaai domlullenquote:Op woensdag 1 september 2021 21:53 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Die paniek steeds als Haaland binnen 30 meter van de bal komt.
Corrigerend tikje.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:52 schreef Oriente het volgende:
Waar komt Zahavi toch vandaan?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:55 schreef RipCity het volgende:
Die Zahavi scoort altijd makkelijk in nationale team.
@:psvcl
Zegt degene die sterrenkruid met en vleugje lavendel drinktquote:Op woensdag 1 september 2021 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je drinkt maar thee voor volwassen mensen voortaan
Tuurlijk niet. Wat een kut poulequote:Op woensdag 1 september 2021 21:54 schreef PicoMMP het volgende:
Portugal heeft wel een groot probleem
Dit verzin je ter plekkequote:Op woensdag 1 september 2021 21:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zegt degene die sterrenkruid met en vleugje lavendel drinkt
Dat is pas goorquote:Op woensdag 1 september 2021 21:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat een nicht is het ook.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De Noorman?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
die blonde stoere jongen met die vleugels in zn nek is niet bijster goed he
Snoeks zuigt hem leeg.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:57 schreef RipCity het volgende:
Snoeks gaat straks om handtekening haaland bedelen
1,32%quote:Op woensdag 1 september 2021 21:58 schreef leolinedance het volgende:
Hebben ze in Noorwegen geen negers?
Kahquote:Op woensdag 1 september 2021 21:58 schreef leolinedance het volgende:
À la Douglas misschien? @Drizztquote:Op woensdag 1 september 2021 21:58 schreef leolinedance het volgende:
John Carewquote:Op woensdag 1 september 2021 21:58 schreef leolinedance het volgende:
Eentjequote:Op woensdag 1 september 2021 21:58 schreef leolinedance het volgende:
Alleen maar jagers.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:58 schreef leolinedance het volgende:
Nee, wel jagers.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:58 schreef leolinedance het volgende:
En behaarde vrouwen?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:00 schreef Salina het volgende:
[..]
Alleen maar jagers.
Doelwit: voornamelijk zalm, rendieren en houten kerkjes die je lekker in de fik kunt steken.
Right here, right nowquote:Op woensdag 1 september 2021 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Norman Cook is geen topspeler.
Nee hoorquote:Op woensdag 1 september 2021 21:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Bedankt.Ik wacht nog altijd op mijn 100e note!
Een van zijn beste jaquote:
Erg jammer.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:02 schreef Wereldgozer het volgende:
@:zipportal is present
Einde bericht
Moet hij wetenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Einde bericht
Vanaf de tribune ook een stukje PSB.quote:
Dat lijkt me ook een terechte toevoeging aan het doelwit-arsenaal ja.quote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 22:03 schreef GGMM het volgende:
Wijnaldum kan niks ik heb het ook nooit wat gevonden
Erg mooi.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Einde bericht
Dat heb ik met die gehypte rooie Belg.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:03 schreef GGMM het volgende:
Is dit satire?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat heb ik met die gehypte rooie Belg.
Jos heeft geen rood haar.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Modale waterdrager onder Klopp die opeens een 10 werdquote:Op woensdag 1 september 2021 22:03 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2021 22:04 schreef PicoMMP het volgende:
Louis heeft de kersverse spits van Barcelona niet eens geselecteerd
quote:
Eens.quote:
Voetbalt de Deense aanvoerder nog ergens?quote:
quote:
Ja, bij Noorwegenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voetbalt de Deense aanvoerder nog ergens?
Dan heb ik het toch goed gehoord..quote:
Snoeks weet meestal na een uur zelf niet eens meer waar hij over lult.quote:
Nee joh, de Bruyne?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mond spraak arm.quote:
Dat moeten ze niet doenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het lijkt net alsof ze Hitlergroet doen
Grueter en Elshoff zijn zoveel beterquote:Op woensdag 1 september 2021 22:07 schreef Coco het volgende:
Evert met pensioen.
En dan zit je met Snoeks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |