quote:Op woensdag 1 september 2021 21:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik gooi de frituur maar even aan
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat gaat erin?
Ik heb nog een bapao shoarma liggen hier.
Tja...ben bangquote:Op woensdag 1 september 2021 21:39 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon verbaasd. Hjj heeft net 3 goede wedstrijden gespeeld.
zo'n trollenneusquote:Op woensdag 1 september 2021 21:43 schreef PicoMMP het volgende:
Haaland ziet eruit als het debiele broertje van Dolberg.
Dat doet hij iedere maand wel een keer.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bradge kanaal weer verwijderd ja?
Timber stond er ook nog gewoon idd.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook zonder Gakpo was het geen buitenspel geweest.
Meer de omgebouwde anabolenversie van Thunberg.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:43 schreef PicoMMP het volgende:
Haaland ziet eruit als het debiele broertje van Dolberg.
How dare you!quote:Op woensdag 1 september 2021 21:44 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Meer de omgebouwde anabolenversie van Thunberg.
Ik zou gewoon zo blijven spelen en dan toch idd maar Malen voor Berghuis. Malen is ook niet geweldig maar wel beter dan dit.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:43 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Tja...ben bang
Maar Malen voor Berghuis aub
5-3-2 denk ik? Achterin is drama
Louis had het in zijn PC over dat Malen bedoeld is om zijn tactische plan te wijzigen. Dus hij gaat iets veranderen.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:46 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zo blijven spelen en dan toch idd maar Malen voor Berghuis. Malen is ook niet geweldig maar wel beter dan dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |