Timber stond er ook nog gewoon idd.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook zonder Gakpo was het geen buitenspel geweest.
Meer de omgebouwde anabolenversie van Thunberg.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:43 schreef PicoMMP het volgende:
Haaland ziet eruit als het debiele broertje van Dolberg.
How dare you!quote:Op woensdag 1 september 2021 21:44 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Meer de omgebouwde anabolenversie van Thunberg.
Ik zou gewoon zo blijven spelen en dan toch idd maar Malen voor Berghuis. Malen is ook niet geweldig maar wel beter dan dit.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:43 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Tja...ben bang
Maar Malen voor Berghuis aub
5-3-2 denk ik? Achterin is drama
Louis had het in zijn PC over dat Malen bedoeld is om zijn tactische plan te wijzigen. Dus hij gaat iets veranderen.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:46 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zo blijven spelen en dan toch idd maar Malen voor Berghuis. Malen is ook niet geweldig maar wel beter dan dit.
Madquote:Op woensdag 1 september 2021 21:49 schreef Regilio_ het volgende:
Mooi, Berghius douchen met je bloedkop!!!!!!!!!
Ik denk misschien dat hij gedacht had aan een scenario meteen voorsprong of zo en dan meer gan counteren. Bjj deze stand en dit spelbeeld hoef je het plan niet te wijzigen.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:47 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Louis had het in zijn PC over dat Malen bedoeld is om zijn tactische plan te wijzigen. Dus hij gaat iets veranderen.
Ja omdat je er geen zak van kan. Verschrikkelijk gewoon.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:50 schreef Scrummie het volgende:
Alleen de potjes verloren waar ik bij @:GGMM in het team zat. Hm.
Maar dan zou er toch niks zijn veranderd?quote:Op woensdag 1 september 2021 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom deed je niet mee
Nu deden er louter debielen mee
Als je echt goed bent win je ook met minder kwaliteitquote:Op woensdag 1 september 2021 21:50 schreef Scrummie het volgende:
Dat spelletje wordt hier niet besproken.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:50 schreef Scrummie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |