Bedankt vriend, hoop dat het nog een beetje meevalt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sterkte maat.
ja, dat valt me tegen wb Ajax, ben toch benieuwd of dat geen problemen gaat opleveren met drie rechtsbuitens
(Ik zag het weer)
Je bent een goed mens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Als compensatie iets aan de OP toegevoegd.
Op1?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:16 schreef Zipportal het volgende:
Avondklok FLINK overtreden. @:KingRoland
Punthoofd?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:16 schreef Zipportal het volgende:
Avondklok FLINK overtreden. @:KingRoland
Wel op twitter.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
Even serieuze vraag. Waar is @:kingroland eigenlijk. Heb hem al weken niet zien posten
Niemand weet dit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
Even serieuze vraag. Waar is @:kingroland eigenlijk. Heb hem al weken niet zien posten
Hij zal wel op een of andere manier bij de Big 4 zijn terecht gekomen, want hij gunt ons geen blik meer waardig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
Ja maar ik kan deze niet in de OP zetten, anders wordt @GGMM ziedend.quote:
Nou ja ziedendquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja maar ik kan deze niet in de OP zetten, anders wordt @:GGMM ziedend.
Hij zal toch niet overleden zijn. Weet dat hij geen vaccin wildequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij zal wel op een of andere manier bij de Big 4 zijn terecht gekomen, want hij gunt ons geen blik meer waardig.
Schijnt dat hij zelfs op twitter ons negeert.
Nee, hij haalde me vandaag nog aan op Twitterquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij zal toch niet overleden zijn. Weet dat hij geen vaccin wilde
Wat een onsmakelijke 'grap' !quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij zal toch niet overleden zijn. Weet dat hij geen vaccin wilde
Haalde je aan? Ben je z'n hond?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, hij haalde me vandaag nog aan op Twitter
Ja daar heb je wel een puntquote:
Ik vond het vooral raar dat we tegenwoordig 'medische voorgeschiedenis' gebruiken als eufemisme voor obesitas.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:29 schreef GGMM het volgende:
Wat de grap overigens niet leuk maakte verder
xdquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond het vooral raar dat we tegenwoordig 'medische voorgeschiedenis' gebruiken als eufemisme voor obesitas.
Gelachen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:33 schreef Coco het volgende:
Maar goed, al besproken achter de schermen.
@:oriente en ik kunnen weer door 1 deur.
Naja.. alleen ik dan.
Oh ik was er niet bij gisteren maar fijn dat dit uit de wereld isquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:33 schreef Coco het volgende:
Maar goed, al besproken achter de schermen.
@:oriente en ik kunnen weer door 1 deur.
Naja.. alleen ik dan.
Terechte vraag. Ik heb hem ook nodig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
De haxballsessie was zeer vredig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik was er niet bij gisteren maar fijn dat dit uit de wereld is
Krijg je nog geld van hem?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Terechte vraag. Ik heb hem ook nodig.
Probeer jij hier nu een verband te zoeken tussen mijn afwezigheid en het feit dat het een vredige sessie was?quote:
Ik werk vanuit huis ouwe reus. Ik spring her en der bij.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben jij verantwoordelijk voor het geluid vandaag?
Lief van jequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je hier alleen komt om over je succes op te scheppen
Toch een like uitgedeeld.
Dat is namelijk erg jammer, verder wel een topshowtje.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik werk vanuit huis ouwe reus. Ik spring her en der bij.
Zoiets werd wel genoemd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer jij hier nu een verband te zoeken tussen mijn afwezigheid en het feit dat het een vredige sessie was?
En ik was het niet eens!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Zoiets werd wel genoemd.
Ik noem geen namen.
Ja vooral vanmiddag dramaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is namelijk erg jammer, verder wel een topshowtje.
Bedoel je die keingeloel gast?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:40 schreef Caland het volgende:
Jammer dat die calimero met die scheve tanden net aanschoof. Meteen uitgezet @:rensajacied
Ik vind het een goede grap, maar ik heb een pittige mening over users die opscheppen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je hier alleen komt om over je succes op te scheppen
Toch een like uitgedeeld.
Jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij was het niet die dat zei, of jij was het er niet mee eens?
Ja, verschrikkelijk. Alleen dat stemgeluid alquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bedoel je die keingeloel gast?
Hoe laat heb je gereserveerd?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Denk dat KingRoland gewoon te druk is met het hosselen van Aziatische chimi's
Zou hij niet gewoon in het klooster zitten?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Denk dat KingRoland gewoon te druk is met het hosselen van Aziatische chimi's
Of ergens anders intern waar niet de hele dag internet is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou hij niet gewoon in het klooster zitten?
Ja. Een klooster dusquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of ergens anders intern waar niet de hele dag internet is.
Dichtbij God.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou hij niet gewoon in het klooster zitten?
Altijd over Ajax he die gast.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk. Alleen dat stemgeluid al
Ja echt zo’n stereotype kutcalimero.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Altijd over Ajax he die gast.
In de rust is prima maar na de wedstrijd hoeft van mij ook nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:48 schreef GGMM het volgende:
Geen haxball graag morgen ik heb het nog steeds druk
Ik heb de dag erna drukke kantoordag dus we gaan op tijd naar bed.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:48 schreef GGMM het volgende:
Geen haxball graag morgen ik heb het nog steeds druk
Deal (afhankelijk van wat je met 'we' bedoelt)quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb de dag erna drukke kantoordag dus we gaan op tijd naar bed.
@Oriente en ik (en @paxcon)quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deal (afhankelijk van wat je met 'we' bedoelt)
Nee die heeft wel een flink opgerekt holletje dus dat klopt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan paxcon kan ik je vertellen
Hier distantieer ik me van.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee die heeft wel een flink opgerekt holletje dus dat klopt.
Wat ordinairquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee die heeft wel een flink opgerekt holletje dus dat klopt.
Paxgod. Hopelijk komt hij nog eens terug.quote:
We nemen het mee naar achter.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Paxgod. Hopelijk komt hij nog eens terug.
Ja, lijkt me oprecht interessant.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor. Kijk je al uit naar de Disney docu?
Link (url)?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:29 schreef GGMM het volgende:
En jij?
Wel een review in mijn topic posten aub (die loopt voor geen meter)
De eerste aflevering niet gelijk verwacht ik, maar het zal best link worden ja (VBL / [Disney+] Feyenoorddocu: Dat ene woord - Vanaf 01-09-2021)quote:
Allemachtig wat ben je bijdehand. Een like.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
De eerste aflevering niet gelijk verwacht ik, maar het zal best link worden ja (VBL / [Disney+] Feyenoorddocu: Dat ene woord - Vanaf 01-09-2021)
@JR-Style-93 betekent niks voor jou?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:36 schreef GGMM het volgende:
Een reactie van yvonne en Scrummie
Wat een geweldig topic
1.5 jaar corona alweerquote:Op woensdag 1 september 2021 00:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
1 september alweer jongens, kutkolere.
Draconische maatregelen voor een griepje waar je slechts iets van 1,5% kans hebt om er aan te overlijden. Meestal wanneer je obees bent.quote:
Binnen een maand van Messi naar Luuk de Jongquote:Op woensdag 1 september 2021 08:21 schreef onlogisch het volgende:
Je zou een supporter van Barça zijn en zien dat Griezmann terug naar Atleti is terwijl Luuk de fucking Jong is aangetrokken. Het Dessers-leed is nu al verdwenen
quote:Op woensdag 1 september 2021 08:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Binnen een maand van Messi naar Luuk de Jong![]()
Massale zelfmoord is dan niet uitgesloten nee.
Nog meer vlaggetjesjuichenquote:Op woensdag 1 september 2021 08:21 schreef onlogisch het volgende:
Je zou een supporter van Barça zijn en zien dat Griezmann terug naar Atleti is terwijl Luuk de fucking Jong is aangetrokken. Het Dessers-leed is nu al verdwenen
Volgens de PSV-ers een hele logische transfer. (lol)quote:Op woensdag 1 september 2021 08:21 schreef onlogisch het volgende:
In het PSV topic hebben ze wel vaker een vooruitziende blik bij topploegenquote:Op woensdag 1 september 2021 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens de PSV-ers een hele logische transfer. (lol)
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
In het PSV-topic denkt iemand dat het een goed plan van Real is om Luuk de Jong te kopen.
Ibiza naar Ibiza vond ik merkwaardiger.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:07 schreef onlogisch het volgende:
Dit is toch wel de meest merkwaardige transfer van deze periode, of niet?
Over Ibiza gesproken. Is dat nog een beetje te doen qua weer half oktober?quote:Op woensdag 1 september 2021 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ibiza naar Ibiza vond ik merkwaardiger.
Geen idee, ik ga begin oktober. Maar dat staat momenteel ook op losse schroeven.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over Ibiza gesproken. Is dat nog een beetje te doen qua weer half oktober?
Mwoah. Cyprus, Rhodos/Kreta, Andalusië of Canarische eilanden. Nergens volledige zekerheid, maar daar is de kans op zon het grootste binnen 4 uur vliegen.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over Ibiza gesproken. Is dat nog een beetje te doen qua weer half oktober?
Niet iedereen over een kam scheren.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar vind je dit trouwens? Even het PSV topic doorgekeken, maar daar staat het zeker niet.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Transfer topicquote:Op woensdag 1 september 2021 11:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waar vind je dit trouwens? Even het PSV topic doorgekeken, maar daar staat het zeker niet.
haha lolquote:Op woensdag 1 september 2021 12:13 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)line-gamen~aec6c1f0/
(lol)
Vanwege cojona?quote:Op woensdag 1 september 2021 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga begin oktober. Maar dat staat momenteel ook op losse schroeven.
Wedstrijd kopschoppen?quote:Op woensdag 1 september 2021 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Vanwege cojona?
Ga half oktober 8 dagen naar Mallorca, lekker tussen de andere bejaarden![]()
Hopelijk nog ergens een wedstrijdje meepakken.
Twitter, PSVCL,Cocoquote:Op woensdag 1 september 2021 11:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waar vind je dit trouwens? Even het PSV topic doorgekeken, maar daar staat het zeker niet.
Kan je gewoon veilig zeggen?quote:Op woensdag 1 september 2021 12:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)gen-corona~bf486dea/
We zitten safe @:onlogisch
Modernagodenquote:Op woensdag 1 september 2021 12:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)gen-corona~bf486dea/
We zitten safe @:onlogisch
Ja ik was al bang dat dit zou komenquote:Op woensdag 1 september 2021 15:22 schreef Elan het volgende:
@:GGMM maakt zich in NWS erg druk over het lot van een boekje dat pedofilie promoot (lol) .
Moet hij weten.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:22 schreef Elan het volgende:
@:GGMM maakt zich in NWS erg druk over het lot van een boekje dat pedofilie promoot (lol) .
Doet het pijn, als je zo ver in zijn hol zit?quote:Op woensdag 1 september 2021 15:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moet hij weten.
"kijk die user daar eens wat posten!"![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 september 2021 15:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moet hij weten.
"kijk die user daar eens wat posten!"![]()
![]()
![]()
Geen idee, geen ervaring mee.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doet het pijn, als je zo ver in zijn hol zit?
En dan is hij ook nog steeds geen moderator. Blijven proberen @Scrummiequote:Op woensdag 1 september 2021 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewendquote:Op woensdag 1 september 2021 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was laatst nog moderator. Even bij de les blijven.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan is hij ook nog steeds geen moderator. Blijven proberen @:Scrummie
@GGMM had hem laatst 5 minuten moderator gemaakt (zonder rechten) en hij loopt er weer maandenlang kwispelend achteraan, vragend om een schouderklopje als hij een grote bah heeft gedaan.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan is hij ook nog steeds geen moderator. Blijven proberen @:Scrummie
Inderdaadquote:Op woensdag 1 september 2021 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was laatst nog moderator. Even bij de les blijven.
Een mod zonder bijbehorende rechten is geen mod.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was laatst nog moderator. Even bij de les blijven.
Raar. Een hoer zonder klanten blijft ook gewoon je moeder.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Een mod zonder bijbehorende rechten is geen mod.
quote:Op woensdag 1 september 2021 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Raar. Een hoer zonder klanten blijft ook gewoon je moeder.
quote:Op woensdag 1 september 2021 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wow. Like gegevenquote:Op woensdag 1 september 2021 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@Boze_Eend heeft een pittige mening over mensen die dit soort uitspraken doen.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bij haxball rambo (ieder voor zich eigen goaltje) werkt hij altijd samen met @GGMM en als hij eruit ligt is hij ALTIJD #teamGGMMquote:Op woensdag 1 september 2021 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als we Boze_Eend gaan taggen ga ik wel weer aan het werk!quote:Op woensdag 1 september 2021 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
@:Boze_Eend heeft een pittige mening over mensen die dit soort uitspraken doen.
Is dat waarom de scrum zo zuur is de laatste tijdquote:Op woensdag 1 september 2021 15:29 schreef Elan het volgende:
Alhoewel @:Jimbo vorige week zo ook begonnen is
Dat ze hem wel gehouden hebben en jou niet moet toch bijzonder pijnlijk zijn @:Scrummie
Oh in dit gevalquote:Op woensdag 1 september 2021 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als we Boze_Eend gaan taggen ga ik wel weer aan het werk!
Ik wilde je even vertellen dat ik goed hard moest lachen..quote:Op woensdag 1 september 2021 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd #TEAMSCRUMMIE als ik eruit ben en hij nog speeltquote:Op woensdag 1 september 2021 15:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij haxball rambo (ieder voor zich eigen goaltje) werkt hij altijd samen met @:GGMM en als hij eruit ligt is hij ALTIJD #teamGGMM
Dus ik kan dat bevestigen.
Ik ben helemaal niet zuur de laatste tijd.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Is dat waarom de scrum zo zuur is de laatste tijd
Ik vind @Kluun1985 wel liefquote:Op woensdag 1 september 2021 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
@:kluun1985 is nog vervelender dan tong.
Klopt, dat ben je al veel langerquote:Op woensdag 1 september 2021 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zuur de laatste tijd.
quote:Op woensdag 1 september 2021 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zuur de laatste tijd.
Je weet dondersgoed dat je de afgelopen 5 jaar maximaal 2 keer #teamScrummie bent geweest!!!!!!quote:Op woensdag 1 september 2021 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd #TEAMSCRUMMIE als ik eruit ben en hij nog speelt
Althans, mocht dit ooit voorkomen dan is dat zeker zo
Dat volg ik niet maar die topics zijn niet eens in de buurt van ontopic. En hij verkankert ook dat hele NL elftal topic.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind @:kluun1985 wel lief
Vooral door dat vlogjestopic
(al ben ik met je eens dat die constante topics irritant zijn)
zijquote:Op woensdag 1 september 2021 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat volg ik niet maar die topics zijn niet eens in de buurt van ontopic. En hij verkankert ook dat hele NL elftal topic.
Ja, ik had eigenlijk de hoop dat niemand deze zou inkoppen omdat ie zo makkelijk was. Maar ik had beter moeten weten met je aanwezigheid.quote:
Ik wel, er is zo geen enkele serieuze discussie mogelijk. Maar ik neem het wel even op met de VBL mods ja. (lol)quote:Op woensdag 1 september 2021 15:38 schreef GGMM het volgende:
En ach als die wedstrijd begint is ze toch weg zo hinderlijk vind ik het allemaal niet
(maar ik laat het verder uiteraard aan de vbl-mods over, wat eigenlijk neerkomt op het blijft gewoon staan)
Serieuze discussies in het livetopicquote:Op woensdag 1 september 2021 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wel, er is zo geen enkele serieuze discussie mogelijk.
Voorafgaand aan een wedstrijd niet echt iets waar je van op zou moeten kijken.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieuze discussies in het livetopic
Mwa jawelquote:Op woensdag 1 september 2021 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voorafgaand aan een wedstrijd niet echt iets waar je van op zou moeten kijken.
Als ik je mening had willen weten had ik @GGMM wel gevraagd wat hij vond.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:41 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb gekeken maar ik zie niet zoveel verkeerd eigenlijk.
Iemand heeft 3 instragram-links gepostquote:Op woensdag 1 september 2021 15:41 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb gekeken maar ik zie niet zoveel verkeerd eigenlijk.
Wat jij wil is niet zo relevant verder maxi-mus.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik je mening had willen weten had ik @:ggmm wel gevraagd wat hij vond.
Dan had je ook niet hoeven kijken, simpele ziel.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat jij wil is niet zo relevant verder maxi-mus.
Direct weer dat gescheld, sjonge jonge jonge.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan had je ook niet hoeven kijken, simpele ziel.
Ik zie geen gescheld eigenlijk.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Direct weer dat gescheld, sjonge jonge jonge.
Ik had zelfs een eigen forum zonder rechten.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Een mod zonder bijbehorende rechten is geen mod.
jongejongaquote:Op woensdag 1 september 2021 15:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Direct weer dat gescheld, sjonge jonge jonge.
Tong en tong80.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
@:kluun1985 is nog vervelender dan tong.
Ik haat de typisch Nederlandse gezelligheid.quote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 15:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haat de typisch Nederlandse gezelligheid.
Questie van doorzetten en pijngrens verleggen. Daarna opbouwen wat beschadigd is. Heup/lies en bloedvaten. Gaat wel de goede kant op.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je fysio en dergelijke Tong?
Dan flikker je maar lekker op.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed om te lezen Tong. Zet hem op.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Questie van doorzetten en pijngrens verleggen. Daarna opbouwen wat beschadigd is. Heup/lies en bloedvaten. Gaat wel de goede kant op.
Man naar m'n hart.quote:
Jammer, ik wilde je net een hapje aanbiedenquote:Op woensdag 1 september 2021 15:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk om te zien hoe je hier met woorden speelt. Kwestie wordt questie omdat het voor jou natuurlijk ook een soort van queeste is. Snap goed dat je er in Bommel goed opstaat!quote:Op woensdag 1 september 2021 15:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Questie van doorzetten en pijngrens verleggen. Daarna opbouwen wat beschadigd is. Heup/lies en bloedvaten. Gaat wel de goede kant op.
Dan ga ik ook nog even met de schaal langs. (geef maar door)quote:Op woensdag 1 september 2021 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde je net een hapje aanbieden
[ afbeelding ]
Ik ben weer waanzinnig moe net als gisteren door dat vaccin echt hinderlijkquote:Op woensdag 1 september 2021 15:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Even een kleine update; omdat ik snotverkouden ben moet ik weer thuis werken. Dit heeft zijn weerslag op mijn productiviteit. (dit ter info)
Leverworst is ondergewaardeerd. Veel mensen ook die zeggen dat ze geen orgaanvlees lusten, maar dan 's morgens gerust een boterham met leverpastei of leverworst eten.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan ga ik ook nog even met de schaal langs. (geef maar door)
[ afbeelding ]
Ik heb daar ook 1 dag wat last van gehad ja.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben weer waanzinnig moe net als gisteren door dat vaccin echt hinderlijk
Hoop dat het hier ook bij 1 dag blijft, het is erg vervelend tijdens het werken!quote:Op woensdag 1 september 2021 16:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb daar ook 1 dag wat last van gehad ja.
Laat me met rust ik ben druk aan het werkquote:Op woensdag 1 september 2021 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Vergeet user @:Scrummie niet. Die heeft erg toegeleefd naar je komst
Scrummie lijkt beetje op gast in mijn klas. Is 23 speelt FIFA en rookt jonkos kon het even met hem vinden maar hij moest moeilijk doenquote:Op woensdag 1 september 2021 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Vergeet user @:Scrummie niet. Die heeft erg toegeleefd naar je komst
quote:Op woensdag 1 september 2021 16:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat me met rust ik ben druk aan het werk
Werd tijd maat.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Nog even en de airco kan eindelijk aan.
Bedankt voor het delen van deze leuke anekdote.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:34 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Scrummie lijkt beetje op gast in mijn klas. Is 23 speelt FIFA en rookt jonkos kon het even met hem vinden maar hij moest moeilijk doen
Dat niet, blijft een goede aankoop maar deze zomer maar 2x aan gehad.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Werd tijd maat.
Had dat klote ding bijna verpatst
Ja op zich mogen we niet klagen dit jaarquote:Op woensdag 1 september 2021 16:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat niet, blijft een goede aankoop maar deze zomer maar 2x aan gehad.
Op de verwarmstand?quote:Op woensdag 1 september 2021 16:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Nog even en de airco kan eindelijk aan.
Lekker man.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha ja dat kan ook, maar eerst nazomeren volgende week.
Ja is prima he. Waar ben je geweest?quote:Op woensdag 1 september 2021 16:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker man.
Ik ben drie weken geleden in Scheveningen geweest. Prima gegeten daar.
Nog een aan te bevelen restaurant?quote:Op woensdag 1 september 2021 16:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker man.
Ik ben drie weken geleden in Scheveningen geweest. Prima gegeten daar.
Ov kaart denk ikquote:Op woensdag 1 september 2021 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen van deze leuke anekdote.
Werd hij ook met het busje opgehaald net als @:Scrummie ?
Meeste hebben USB micro of USB cquote:Op woensdag 1 september 2021 17:09 schreef GGMM het volgende:
Waarom heeft elk merk/type telefoon toch een eigen soort oplader wat is dat voor een onzin. Dat zou echt verboden moeten worden.
Ik ben woedend
Kots?quote:Op woensdag 1 september 2021 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik gooi wat zooi bij elkaar (rundersalade, sla, garnaaltjes, kipfiletplakjes, en verder stokbroodje kruidenboter en een gekookt eitje, plak ham of twee en een stuk kaas). Er zal vast wel een naam voor bestaan, maar ik noem het meuk.
Viesdikquote:Op woensdag 1 september 2021 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik gooi wat zooi bij elkaar (rundersalade, sla, garnaaltjes, kipfiletplakjes, en verder stokbroodje kruidenboter en een gekookt eitje, plak ham of twee en een stuk kaas). Er zal vast wel een naam voor bestaan, maar ik noem het meuk.
Hahahahaquote:Op woensdag 1 september 2021 18:19 schreef Elan het volgende:
Braddie loopt de boel weer op te lichten die ouwe bedelaar.
Jou boeit het kennelijk genoeg om te reagerenquote:Op woensdag 1 september 2021 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahaha
Oh wacht, dit boeit niemand
Spinazieschotel met rundergehaktquote:Op woensdag 1 september 2021 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mij welquote:Op woensdag 1 september 2021 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahaha
Oh wacht, dit boeit niemand
Salade met warme geitenkaasquote:Op woensdag 1 september 2021 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe?quote:Op woensdag 1 september 2021 18:19 schreef Elan het volgende:
Braddie loopt de boel weer op te lichten die ouwe bedelaar.
Tientallen mensen geld af troggelen met de belofte een reisvlog naar Duitsland te maken en er vervolgens een andere auto van kopen. Elke vorm van kritiek of vragen haalt hij weg de held.quote:
Waar hou je van? (qua eten hè)quote:
Oh, dat is niet best. Zo kom je wel in de problemen, als je er nog niet al genoeg had.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Tientallen mensen geld af troggelen met de belofte een reisvlog naar Duitsland te maken en er vervolgens een andere auto van kopen. Elke vorm van kritiek of vragen haalt hij weg de held.
Als ik bij de zee ben eet ik vis.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waar hou je van? (qua eten hè)
https://www.dedagvisser.nl/quote:
Kimchi. Lekkah lekkah.quote:Op woensdag 1 september 2021 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zal ook wel weer een koekblik uit 1994 zijn denk?quote:Op woensdag 1 september 2021 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Tientallen mensen geld af troggelen met de belofte een reisvlog naar Duitsland te maken en er vervolgens een andere auto van kopen. Elke vorm van kritiek of vragen haalt hij weg de held.
Uit pakjes/zakjes?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Macaroni bolognese.
@:Drizzt_DoUrden
Lolquote:Op woensdag 1 september 2021 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook darkmode? @Zipportalquote:Op woensdag 1 september 2021 18:42 schreef fetX het volgende:
Safari in iOS 15 bevalt me wel. Zoekbalk onderaan
Kans is vrij groot. We gaan het meemaken op zijn nieuwe kanaal. Het zevende inmiddels dus het kan ook zomaar op een heel ander kanaal verschijnenquote:Op woensdag 1 september 2021 19:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zal ook wel weer een koekblik uit 1994 zijn denk?
Safari doe je maar in Afrika.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:42 schreef fetX het volgende:
Safari in iOS 15 bevalt me wel. Zoekbalk onderaan
Waar kan ik nu dan de laatste Braddieactualiteiten vinden?quote:Op woensdag 1 september 2021 19:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Kans is vrij groot. We gaan het meemaken op zijn nieuwe kanaal. Het zevende inmiddels dus het kan ook zomaar op een heel ander kanaal verschijnen
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waar kan ik nu dan de laatste Braddieactualiteiten vinden?
Dat was toch alleen in de vorige eeuw zo? Alleen Apple doet moeilijk.quote:Op woensdag 1 september 2021 17:09 schreef GGMM het volgende:
Waarom heeft elk merk/type telefoon toch een eigen soort oplader wat is dat voor een onzin. Dat zou echt verboden moeten worden.
Ik ben woedend
Nee Huawwei (ofzo) en Samsung matchen in ieder geval nog steeds nietquote:Op woensdag 1 september 2021 19:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat was toch alleen in de vorige eeuw zo? Alleen Apple doet moeilijk.
Verder is het gewoon usb-c allemaal tegenwoordig.
usb-cgoden.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat was toch alleen in de vorige eeuw zo? Alleen Apple doet moeilijk.
Verder is het gewoon usb-c allemaal tegenwoordig.
Apple idd. Medeschrijver van het patent geloof ik zelfs.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
usb-cgoden.
1x raden wie daarmee begon @:Scrummie @:GGMM @:Caland
Ik laad mijn werk Samsung altijd op met mijn Huawei lader van twee jaar terug.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee Huawwei (ofzo) en Samsung matchen in ieder geval nog steeds niet
Ik gok op Xiowawawomie.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
usb-cgoden.
1x raden wie daarmee begon @:Scrummie @:GGMM @:Caland
HIJ PAST GEWOON NIET OKEquote:Op woensdag 1 september 2021 19:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik laad mijn werk Samsung altijd op met mijn Huawei lader van twee jaar terug.
Is toch allebei USB-C? Of is het een kabeltje van tig jaar oud met micro USB.
Ik vind het vrij bijzonder dat je weet dat het zijn zoveelste kanaal is.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Kans is vrij groot. We gaan het meemaken op zijn nieuwe kanaal. Het zevende inmiddels dus het kan ook zomaar op een heel ander kanaal verschijnen
En ik wil je bloedkop hier vanavond ook niet meer zien.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb deze post meerdere keren aangepast. Ik verlaat het topic weer.
Tot 20:45 in het livetopic.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind het vrij bijzonder dat je weet dat het zijn zoveelste kanaal is.
Ik heb deze post meerdere keren aangepast. Ik verlaat het topic weer.
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:45 schreef tong80 het volgende:
1-1 rust. Zoals men zegt.......Kan nog alle kanten op.
quote:Erdogan nieuwe hoofdredacteur AT5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |