Questie van doorzetten en pijngrens verleggen. Daarna opbouwen wat beschadigd is. Heup/lies en bloedvaten. Gaat wel de goede kant op.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je fysio en dergelijke Tong?
Dan flikker je maar lekker op.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haat de typisch Nederlandse gezelligheid.
Goed om te lezen Tong. Zet hem op.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Questie van doorzetten en pijngrens verleggen. Daarna opbouwen wat beschadigd is. Heup/lies en bloedvaten. Gaat wel de goede kant op.
Man naar m'n hart.quote:
Jammer, ik wilde je net een hapje aanbiedenquote:Op woensdag 1 september 2021 15:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haat de typisch Nederlandse gezelligheid.
Leuk om te zien hoe je hier met woorden speelt. Kwestie wordt questie omdat het voor jou natuurlijk ook een soort van queeste is. Snap goed dat je er in Bommel goed opstaat!quote:Op woensdag 1 september 2021 15:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Questie van doorzetten en pijngrens verleggen. Daarna opbouwen wat beschadigd is. Heup/lies en bloedvaten. Gaat wel de goede kant op.
Dan ga ik ook nog even met de schaal langs. (geef maar door)quote:Op woensdag 1 september 2021 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde je net een hapje aanbieden
[ afbeelding ]
Ik ben weer waanzinnig moe net als gisteren door dat vaccin echt hinderlijkquote:Op woensdag 1 september 2021 15:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Even een kleine update; omdat ik snotverkouden ben moet ik weer thuis werken. Dit heeft zijn weerslag op mijn productiviteit. (dit ter info)
Leverworst is ondergewaardeerd. Veel mensen ook die zeggen dat ze geen orgaanvlees lusten, maar dan 's morgens gerust een boterham met leverpastei of leverworst eten.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan ga ik ook nog even met de schaal langs. (geef maar door)
[ afbeelding ]
Ik heb daar ook 1 dag wat last van gehad ja.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben weer waanzinnig moe net als gisteren door dat vaccin echt hinderlijk
Hoop dat het hier ook bij 1 dag blijft, het is erg vervelend tijdens het werken!quote:Op woensdag 1 september 2021 16:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb daar ook 1 dag wat last van gehad ja.
Laat me met rust ik ben druk aan het werkquote:Op woensdag 1 september 2021 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Vergeet user @:Scrummie niet. Die heeft erg toegeleefd naar je komst
Scrummie lijkt beetje op gast in mijn klas. Is 23 speelt FIFA en rookt jonkos kon het even met hem vinden maar hij moest moeilijk doenquote:Op woensdag 1 september 2021 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Vergeet user @:Scrummie niet. Die heeft erg toegeleefd naar je komst
quote:Op woensdag 1 september 2021 16:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat me met rust ik ben druk aan het werk
Werd tijd maat.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Nog even en de airco kan eindelijk aan.
Bedankt voor het delen van deze leuke anekdote.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:34 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Scrummie lijkt beetje op gast in mijn klas. Is 23 speelt FIFA en rookt jonkos kon het even met hem vinden maar hij moest moeilijk doen
Dat niet, blijft een goede aankoop maar deze zomer maar 2x aan gehad.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Werd tijd maat.
Had dat klote ding bijna verpatst
Ja op zich mogen we niet klagen dit jaarquote:Op woensdag 1 september 2021 16:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat niet, blijft een goede aankoop maar deze zomer maar 2x aan gehad.
Op de verwarmstand?quote:Op woensdag 1 september 2021 16:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Nog even en de airco kan eindelijk aan.
Lekker man.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha ja dat kan ook, maar eerst nazomeren volgende week.
Ja is prima he. Waar ben je geweest?quote:Op woensdag 1 september 2021 16:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker man.
Ik ben drie weken geleden in Scheveningen geweest. Prima gegeten daar.
Nog een aan te bevelen restaurant?quote:Op woensdag 1 september 2021 16:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker man.
Ik ben drie weken geleden in Scheveningen geweest. Prima gegeten daar.
Ov kaart denk ikquote:Op woensdag 1 september 2021 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen van deze leuke anekdote.
Werd hij ook met het busje opgehaald net als @:Scrummie ?
Meeste hebben USB micro of USB cquote:Op woensdag 1 september 2021 17:09 schreef GGMM het volgende:
Waarom heeft elk merk/type telefoon toch een eigen soort oplader wat is dat voor een onzin. Dat zou echt verboden moeten worden.
Ik ben woedend
Kots?quote:Op woensdag 1 september 2021 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik gooi wat zooi bij elkaar (rundersalade, sla, garnaaltjes, kipfiletplakjes, en verder stokbroodje kruidenboter en een gekookt eitje, plak ham of twee en een stuk kaas). Er zal vast wel een naam voor bestaan, maar ik noem het meuk.
Viesdikquote:Op woensdag 1 september 2021 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik gooi wat zooi bij elkaar (rundersalade, sla, garnaaltjes, kipfiletplakjes, en verder stokbroodje kruidenboter en een gekookt eitje, plak ham of twee en een stuk kaas). Er zal vast wel een naam voor bestaan, maar ik noem het meuk.
Hahahahaquote:Op woensdag 1 september 2021 18:19 schreef Elan het volgende:
Braddie loopt de boel weer op te lichten die ouwe bedelaar.
Jou boeit het kennelijk genoeg om te reagerenquote:Op woensdag 1 september 2021 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahaha
Oh wacht, dit boeit niemand
Spinazieschotel met rundergehaktquote:Op woensdag 1 september 2021 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mij welquote:Op woensdag 1 september 2021 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahaha
Oh wacht, dit boeit niemand
Salade met warme geitenkaasquote:Op woensdag 1 september 2021 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe?quote:Op woensdag 1 september 2021 18:19 schreef Elan het volgende:
Braddie loopt de boel weer op te lichten die ouwe bedelaar.
Tientallen mensen geld af troggelen met de belofte een reisvlog naar Duitsland te maken en er vervolgens een andere auto van kopen. Elke vorm van kritiek of vragen haalt hij weg de held.quote:
Waar hou je van? (qua eten hè)quote:
Oh, dat is niet best. Zo kom je wel in de problemen, als je er nog niet al genoeg had.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Tientallen mensen geld af troggelen met de belofte een reisvlog naar Duitsland te maken en er vervolgens een andere auto van kopen. Elke vorm van kritiek of vragen haalt hij weg de held.
Als ik bij de zee ben eet ik vis.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waar hou je van? (qua eten hè)
https://www.dedagvisser.nl/quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |