Lekker man.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha ja dat kan ook, maar eerst nazomeren volgende week.
Ja is prima he. Waar ben je geweest?quote:Op woensdag 1 september 2021 16:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker man.
Ik ben drie weken geleden in Scheveningen geweest. Prima gegeten daar.
Nog een aan te bevelen restaurant?quote:Op woensdag 1 september 2021 16:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker man.
Ik ben drie weken geleden in Scheveningen geweest. Prima gegeten daar.
Ov kaart denk ikquote:Op woensdag 1 september 2021 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen van deze leuke anekdote.
Werd hij ook met het busje opgehaald net als @:Scrummie ?
Meeste hebben USB micro of USB cquote:Op woensdag 1 september 2021 17:09 schreef GGMM het volgende:
Waarom heeft elk merk/type telefoon toch een eigen soort oplader wat is dat voor een onzin. Dat zou echt verboden moeten worden.
Ik ben woedend
Kots?quote:Op woensdag 1 september 2021 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik gooi wat zooi bij elkaar (rundersalade, sla, garnaaltjes, kipfiletplakjes, en verder stokbroodje kruidenboter en een gekookt eitje, plak ham of twee en een stuk kaas). Er zal vast wel een naam voor bestaan, maar ik noem het meuk.
Viesdikquote:Op woensdag 1 september 2021 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik gooi wat zooi bij elkaar (rundersalade, sla, garnaaltjes, kipfiletplakjes, en verder stokbroodje kruidenboter en een gekookt eitje, plak ham of twee en een stuk kaas). Er zal vast wel een naam voor bestaan, maar ik noem het meuk.
Hahahahaquote:Op woensdag 1 september 2021 18:19 schreef Elan het volgende:
Braddie loopt de boel weer op te lichten die ouwe bedelaar.
Jou boeit het kennelijk genoeg om te reagerenquote:Op woensdag 1 september 2021 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahaha
Oh wacht, dit boeit niemand
Spinazieschotel met rundergehaktquote:Op woensdag 1 september 2021 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mij welquote:Op woensdag 1 september 2021 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahaha
Oh wacht, dit boeit niemand
Salade met warme geitenkaasquote:Op woensdag 1 september 2021 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe?quote:Op woensdag 1 september 2021 18:19 schreef Elan het volgende:
Braddie loopt de boel weer op te lichten die ouwe bedelaar.
Tientallen mensen geld af troggelen met de belofte een reisvlog naar Duitsland te maken en er vervolgens een andere auto van kopen. Elke vorm van kritiek of vragen haalt hij weg de held.quote:
Waar hou je van? (qua eten hè)quote:
Oh, dat is niet best. Zo kom je wel in de problemen, als je er nog niet al genoeg had.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Tientallen mensen geld af troggelen met de belofte een reisvlog naar Duitsland te maken en er vervolgens een andere auto van kopen. Elke vorm van kritiek of vragen haalt hij weg de held.
Als ik bij de zee ben eet ik vis.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waar hou je van? (qua eten hè)
https://www.dedagvisser.nl/quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |