Ik wel, er is zo geen enkele serieuze discussie mogelijk. Maar ik neem het wel even op met de VBL mods ja. (lol)quote:Op woensdag 1 september 2021 15:38 schreef GGMM het volgende:
En ach als die wedstrijd begint is ze toch weg zo hinderlijk vind ik het allemaal niet
(maar ik laat het verder uiteraard aan de vbl-mods over, wat eigenlijk neerkomt op het blijft gewoon staan)
Serieuze discussies in het livetopicquote:Op woensdag 1 september 2021 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wel, er is zo geen enkele serieuze discussie mogelijk.
Voorafgaand aan een wedstrijd niet echt iets waar je van op zou moeten kijken.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieuze discussies in het livetopic
Mwa jawelquote:Op woensdag 1 september 2021 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voorafgaand aan een wedstrijd niet echt iets waar je van op zou moeten kijken.
Als ik je mening had willen weten had ik @GGMM wel gevraagd wat hij vond.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:41 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb gekeken maar ik zie niet zoveel verkeerd eigenlijk.
Iemand heeft 3 instragram-links gepostquote:Op woensdag 1 september 2021 15:41 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb gekeken maar ik zie niet zoveel verkeerd eigenlijk.
Wat jij wil is niet zo relevant verder maxi-mus.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik je mening had willen weten had ik @:ggmm wel gevraagd wat hij vond.
Dan had je ook niet hoeven kijken, simpele ziel.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat jij wil is niet zo relevant verder maxi-mus.
Direct weer dat gescheld, sjonge jonge jonge.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan had je ook niet hoeven kijken, simpele ziel.
Ik zie geen gescheld eigenlijk.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Direct weer dat gescheld, sjonge jonge jonge.
Ik had zelfs een eigen forum zonder rechten.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Een mod zonder bijbehorende rechten is geen mod.
jongejongaquote:Op woensdag 1 september 2021 15:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Direct weer dat gescheld, sjonge jonge jonge.
Tong en tong80.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
@:kluun1985 is nog vervelender dan tong.
Ik haat de typisch Nederlandse gezelligheid.quote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 15:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haat de typisch Nederlandse gezelligheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |