Raar. Een hoer zonder klanten blijft ook gewoon je moeder.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Een mod zonder bijbehorende rechten is geen mod.
quote:Op woensdag 1 september 2021 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Raar. Een hoer zonder klanten blijft ook gewoon je moeder.
quote:Op woensdag 1 september 2021 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wow. Like gegevenquote:Op woensdag 1 september 2021 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@Boze_Eend heeft een pittige mening over mensen die dit soort uitspraken doen.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bij haxball rambo (ieder voor zich eigen goaltje) werkt hij altijd samen met @GGMM en als hij eruit ligt is hij ALTIJD #teamGGMMquote:Op woensdag 1 september 2021 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doet het pijn, als je zo ver in zijn hol zit?
Als we Boze_Eend gaan taggen ga ik wel weer aan het werk!quote:Op woensdag 1 september 2021 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
@:Boze_Eend heeft een pittige mening over mensen die dit soort uitspraken doen.
Is dat waarom de scrum zo zuur is de laatste tijdquote:Op woensdag 1 september 2021 15:29 schreef Elan het volgende:
Alhoewel @:Jimbo vorige week zo ook begonnen is
Dat ze hem wel gehouden hebben en jou niet moet toch bijzonder pijnlijk zijn @:Scrummie
Oh in dit gevalquote:Op woensdag 1 september 2021 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als we Boze_Eend gaan taggen ga ik wel weer aan het werk!
Ik wilde je even vertellen dat ik goed hard moest lachen..quote:Op woensdag 1 september 2021 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd #TEAMSCRUMMIE als ik eruit ben en hij nog speeltquote:Op woensdag 1 september 2021 15:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij haxball rambo (ieder voor zich eigen goaltje) werkt hij altijd samen met @:GGMM en als hij eruit ligt is hij ALTIJD #teamGGMM
Dus ik kan dat bevestigen.
Ik ben helemaal niet zuur de laatste tijd.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Is dat waarom de scrum zo zuur is de laatste tijd
Ik vind @Kluun1985 wel liefquote:Op woensdag 1 september 2021 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
@:kluun1985 is nog vervelender dan tong.
Klopt, dat ben je al veel langerquote:Op woensdag 1 september 2021 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zuur de laatste tijd.
quote:Op woensdag 1 september 2021 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zuur de laatste tijd.
Je weet dondersgoed dat je de afgelopen 5 jaar maximaal 2 keer #teamScrummie bent geweest!!!!!!quote:Op woensdag 1 september 2021 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd #TEAMSCRUMMIE als ik eruit ben en hij nog speelt
Althans, mocht dit ooit voorkomen dan is dat zeker zo
Dat volg ik niet maar die topics zijn niet eens in de buurt van ontopic. En hij verkankert ook dat hele NL elftal topic.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind @:kluun1985 wel lief
Vooral door dat vlogjestopic
(al ben ik met je eens dat die constante topics irritant zijn)
zijquote:Op woensdag 1 september 2021 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat volg ik niet maar die topics zijn niet eens in de buurt van ontopic. En hij verkankert ook dat hele NL elftal topic.
Ja, ik had eigenlijk de hoop dat niemand deze zou inkoppen omdat ie zo makkelijk was. Maar ik had beter moeten weten met je aanwezigheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |