Vanwege cojona?quote:Op woensdag 1 september 2021 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga begin oktober. Maar dat staat momenteel ook op losse schroeven.
Wedstrijd kopschoppen?quote:Op woensdag 1 september 2021 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Vanwege cojona?
Ga half oktober 8 dagen naar Mallorca, lekker tussen de andere bejaarden![]()
Hopelijk nog ergens een wedstrijdje meepakken.
Twitter, PSVCL,Cocoquote:Op woensdag 1 september 2021 11:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waar vind je dit trouwens? Even het PSV topic doorgekeken, maar daar staat het zeker niet.
Kan je gewoon veilig zeggen?quote:Op woensdag 1 september 2021 12:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)gen-corona~bf486dea/
We zitten safe @:onlogisch
Modernagodenquote:Op woensdag 1 september 2021 12:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)gen-corona~bf486dea/
We zitten safe @:onlogisch
Ja ik was al bang dat dit zou komenquote:Op woensdag 1 september 2021 15:22 schreef Elan het volgende:
@:GGMM maakt zich in NWS erg druk over het lot van een boekje dat pedofilie promoot (lol) .
Moet hij weten.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:22 schreef Elan het volgende:
@:GGMM maakt zich in NWS erg druk over het lot van een boekje dat pedofilie promoot (lol) .
Doet het pijn, als je zo ver in zijn hol zit?quote:Op woensdag 1 september 2021 15:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moet hij weten.
"kijk die user daar eens wat posten!"![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 september 2021 15:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moet hij weten.
"kijk die user daar eens wat posten!"![]()
![]()
![]()
Geen idee, geen ervaring mee.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doet het pijn, als je zo ver in zijn hol zit?
En dan is hij ook nog steeds geen moderator. Blijven proberen @Scrummiequote:Op woensdag 1 september 2021 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewendquote:Op woensdag 1 september 2021 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was laatst nog moderator. Even bij de les blijven.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan is hij ook nog steeds geen moderator. Blijven proberen @:Scrummie
@GGMM had hem laatst 5 minuten moderator gemaakt (zonder rechten) en hij loopt er weer maandenlang kwispelend achteraan, vragend om een schouderklopje als hij een grote bah heeft gedaan.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan is hij ook nog steeds geen moderator. Blijven proberen @:Scrummie
Inderdaadquote:Op woensdag 1 september 2021 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was laatst nog moderator. Even bij de les blijven.
Een mod zonder bijbehorende rechten is geen mod.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was laatst nog moderator. Even bij de les blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |