Nee die heeft wel een flink opgerekt holletje dus dat klopt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan paxcon kan ik je vertellen
Hier distantieer ik me van.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee die heeft wel een flink opgerekt holletje dus dat klopt.
Wat ordinairquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee die heeft wel een flink opgerekt holletje dus dat klopt.
Paxgod. Hopelijk komt hij nog eens terug.quote:
We nemen het mee naar achter.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Paxgod. Hopelijk komt hij nog eens terug.
Ja, lijkt me oprecht interessant.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor. Kijk je al uit naar de Disney docu?
Link (url)?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:29 schreef GGMM het volgende:
En jij?
Wel een review in mijn topic posten aub (die loopt voor geen meter)
De eerste aflevering niet gelijk verwacht ik, maar het zal best link worden ja (VBL / [Disney+] Feyenoorddocu: Dat ene woord - Vanaf 01-09-2021)quote:
Allemachtig wat ben je bijdehand. Een like.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
De eerste aflevering niet gelijk verwacht ik, maar het zal best link worden ja (VBL / [Disney+] Feyenoorddocu: Dat ene woord - Vanaf 01-09-2021)
@JR-Style-93 betekent niks voor jou?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:36 schreef GGMM het volgende:
Een reactie van yvonne en Scrummie
Wat een geweldig topic
1.5 jaar corona alweerquote:Op woensdag 1 september 2021 00:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
1 september alweer jongens, kutkolere.
Draconische maatregelen voor een griepje waar je slechts iets van 1,5% kans hebt om er aan te overlijden. Meestal wanneer je obees bent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |