Bedankt vriend, hoop dat het nog een beetje meevalt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sterkte maat.
ja, dat valt me tegen wb Ajax, ben toch benieuwd of dat geen problemen gaat opleveren met drie rechtsbuitens
(Ik zag het weer)
Je bent een goed mens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Als compensatie iets aan de OP toegevoegd.
Op1?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:16 schreef Zipportal het volgende:
Avondklok FLINK overtreden. @:KingRoland
Punthoofd?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:16 schreef Zipportal het volgende:
Avondklok FLINK overtreden. @:KingRoland
Wel op twitter.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
Even serieuze vraag. Waar is @:kingroland eigenlijk. Heb hem al weken niet zien posten
Niemand weet dit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
Even serieuze vraag. Waar is @:kingroland eigenlijk. Heb hem al weken niet zien posten
Hij zal wel op een of andere manier bij de Big 4 zijn terecht gekomen, want hij gunt ons geen blik meer waardig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
Ja maar ik kan deze niet in de OP zetten, anders wordt @GGMM ziedend.quote:
Nou ja ziedendquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja maar ik kan deze niet in de OP zetten, anders wordt @:GGMM ziedend.
Hij zal toch niet overleden zijn. Weet dat hij geen vaccin wildequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij zal wel op een of andere manier bij de Big 4 zijn terecht gekomen, want hij gunt ons geen blik meer waardig.
Schijnt dat hij zelfs op twitter ons negeert.
Nee, hij haalde me vandaag nog aan op Twitterquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij zal toch niet overleden zijn. Weet dat hij geen vaccin wilde
Wat een onsmakelijke 'grap' !quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij zal toch niet overleden zijn. Weet dat hij geen vaccin wilde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |