Dan wel liever Dessers ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat het alternatief helemaal niets is, en doe mij dan maar die Dessers hoor.
Ik had eigenlijk liever Danilo gehad denk ik, maar ok.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat het alternatief helemaal niets is, en doe mij dan maar die Dessers hoor.
Ja maar Schuurman, Slabbekoorn en zelfs El Hankouri kregen ooit dat etiketje van supertalent. De Vrij niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:17 schreef Dr.Mikey het volgende: [..] Maar van Kokcu Wijnaldum en van Persie werd gelijk gezegd super talent dit dat volgens mij bij Milambo en Hartjes totaal niet.
Met die gedachte wordt er al 10 jaar beleid gemaakt bij Feyenoordquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet overdrijven.quote:
Welquote:
Kom beter, maar zeker ook slechter.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:27 schreef fetX het volgende:
Goed, dus dit zal het worden:
Bijlow
Marciano
Jansen
Malacia
Bjorkan
Senesi
Hendriks
Trauner
Geertruida
Pedersen
Hall
Toornstra
Milambo
Hartjes
Kokcu
Aursnes
Til
Teixeira
Antonucci
Linssen
Nelson
Sinisterra
Jahanbakhsh
Dessers
Balde
Bannis
Geen probleem, we hebben Diemers straks weer terug van z'n blessure.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:29 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk kaapt Arsenal Kkc niet weg op het laatste moment @:Gurneyisbestoke @:fetX
Het is een betere selectie dan vorig jaar denk ik, overall gezien. Hiermee moeten we wel derde kunnen worden.quote:
Je vergeet Diemers. Gek trouwens dat ze links en rechts contracten ontbinden of peanuts accepteren maar dat hij onder contract blijft staan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:27 schreef fetX het volgende:
Goed, dus dit zal het worden:
Bijlow
Marciano
Jansen
Malacia
Bjorkan
Senesi
Hendriks
Trauner
Geertruida
Pedersen
Hall
Toornstra
Milambo
Hartjes
Kokcu
Aursnes
Til
Teixeira
Antonucci
Linssen
Nelson
Sinisterra
Jahanbakhsh
Dessers
Balde
Bannis
Ik vergeet Diemers expres.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je vergeet Diemers. Gek trouwens dat ze links en rechts contracten ontbinden of peanuts accepteren maar dat hij onder contract blijft staan.
Of heb ik iets gemist (please)
Je zou het wel zeggen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is een betere selectie dan vorig jaar denk ik, overall gezien. Hiermee moeten we wel derde kunnen worden.
Zelfs als je dankzij blessures vierde wordt, het ziet er financieel een stuk gezonder uit zonder dat dor hout.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is een betere selectie dan vorig jaar denk ik, overall gezien. Hiermee moeten we wel derde kunnen worden.
De aanval vind ik best aardig op de spitspositie na. Middenveld is behoorlijk en verdediging is denk ik onze sterkste linie. En de beste keeper van de Eredivisie is ook wel lekker.quote:
Zeker. We hebben nu wel potentieel 4-6 spelers lopen die veel geld op kunnen leveren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Zelfs als je dankzij blessures vierde wordt, het ziet er financieel een stuk gezonder uit zonder dat dor hout.
Weet niet. Even gemist.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:34 schreef GGMM het volgende:
Hoeveel spelers zijn jullie nou eigenlijk misgelopen deze periode?
Ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:34 schreef GGMM het volgende:
Hoeveel spelers zijn jullie nou eigenlijk misgelopen deze periode?
Die spitspositie was vorig jaar net zo kut.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:33 schreef fetX het volgende:
[..]
De aanval vind ik best aardig op de spitspositie na. Middenveld is behoorlijk en verdediging is denk ik onze sterkste linie. En de beste keeper van de Eredivisie is ook wel lekker.
Je kan er in ieder geval wat meer kanten mee op en hij gaat niet morren op de bank.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:35 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die spitspositie was vorig jaar net zo kut.
Met Dessers erbij heb je wel een eredivisie spits die had je vorig jaar niet.
Jorgensen, Haps, Berghuis...quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker. We hebben nu wel potentieel 4-6 spelers lopen die veel geld op kunnen leveren.
Bij Utrecht en Genk wel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan er in ieder geval wat meer kanten mee op en hij gaat niet morren op de bank.
Zal ook nog een relatief goedkope optie zijn. Maar van Castellanos naar Dessers, tsja.
Bij ons gaat hij wel minuten pakken. En met een beetje zijn best doen speelt hij Linssen ook wel uit de basis.quote:
Had Utrecht hem hierdoor niet geruild voor een andere spits (die vervolgens geen knikker raakte)?quote:
Vakkie W1 nog altijdquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Verwonderlijk, die wilde ze toch in Itali stallen om aan het Italiaanse voetbal te wennen?
[..]
Welke vakkie dan
Milambo is ook juist wel al een tijdje hype voor. En het feit dat ie op z'n 16e al bij de selectie zit zegt genoeg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja maar Schuurman, Slabbekoorn en zelfs El Hankouri kregen ooit dat etiketje van supertalent. De Vrij niet.
Met Heracles, Dalmau ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Had Utrecht hem hierdoor niet geruild voor een andere spits (die vervolgens geen knikker raakte)?
In dat filmpje van Feyenoord staat die foto van het derde shirt van Ajax.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mis de grap even denk ik (of het is niet grappig)
Kloptquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mis de grap even denk ik (of het is niet grappig)
Ahquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In dat filmpje van Feyenoord staat die foto van het derde shirt van Ajax.
Ik zeg niet dat Milambo niks is, integendeel, alleen dat het etiketje iets te gretig wordt uitgedeeld en ook dat het iets te vaak gebeurt dat talenten op de n of andere manier stagneren tot het gnante aan toe (Slabbekoorn, ooit speciaal voor naar het stadion gegaan, kwam er halverwege achter dat het redelijke spelertje waarvan ik dacht dat het het hem was (Fernandes dacht ik) dat in elk geval nog opviel hem niet was en dat ik op de trage clown aan de andere kant van het veld had moeten letten). Die jongen werd tot ver voorbij de stratosfeer geschreven. Niks meer laten zien.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Milambo is ook juist wel al een tijdje hype voor. En het feit dat ie op z'n 16e al bij de selectie zit zegt genoeg.
Zou je iets meer inhoud aan je posts willen geven? Zo niet, ga ik een TR zetten.quote:
Het is ook niet grappig bedoeld. Maar wellicht kunnen ze het beter even uitleggen onder een twitterbericht van Feyenoord ja.quote:
Je vraagt het aan @PSVCLquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou je iets meer inhoud aan je posts willen geven? Zo niet, ga ik een TR zetten.
Die verwarde Feyenoorders is wel genieten tochquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is ook niet grappig bedoeld. Maar wellicht kunnen ze het beter even uitleggen onder een twitterbericht van Feyenoord ja.
Deze zet ik even in mijn favorietenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou je iets meer inhoud aan je posts willen geven? Zo niet, ga ik een TR zetten.
Ze hebben al zo'n drukke dag!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die verwarde Feyenoorders is wel genieten toch
Dat zou ook een optie kunnen zijn ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is ook niet grappig bedoeld. Maar wellicht kunnen ze het beter even uitleggen onder een twitterbericht van Feyenoord ja.
Gohquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:48 schreef GGMM het volgende:
Waar dat hele filmpje van Feyenoord ook eigenlijk op slaat is me werkelijk een raadsel
Succesquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gohquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:48 schreef GGMM het volgende:
Waar dat hele filmpje van Feyenoord ook eigenlijk op slaat is me werkelijk een raadsel
Misschien kunnen ze het voortaan beter uitleggen voor je.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:48 schreef GGMM het volgende:
Dat Bjor-kanquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:58 schreef fetX het volgende:
Bod/Glimt schijnt nogal moeilijk te doen over de transfer van Bjorkan.
Dan nemen we die toch in januari over.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:58 schreef fetX het volgende:
Ja precies, geen ramp verder.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan nemen we die toch in januari over.
Wat een geinige jongeman ben je toch.quote:
Zonder wrijving geen glans.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:58 schreef fetX het volgende:
Touba is wel een goeiequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:57 schreef Maastoren het volgende:
Ze hebben het nu over Touba van RKC ipv Bjrkan.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:09 schreef onlogisch het volgende:
Waar blijft die spits die er 25 in schiet??????
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:09 schreef onlogisch het volgende:
Waar blijft die spits die er 25 in schiet??????
Dit is niet zo'n best optreden van hem inderdaad.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:09 schreef Caland het volgende:
Zolderkamerautist heeft eigenlijk al de hele dag niks te melden
Genieten hoor.quote:
Hij kan ook moeilijk gaan liegen toch.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is niet zo'n best optreden van hem inderdaad.
Nee inderdaad, maar meer pech voor hem dat hij niet de scoops heeft.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij kan ook moeilijk gaan liegen toch.
Ja dat wel idd. Mike Verweijquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar meer pech voor hem dat hij niet de scoops heeft.
Hij is ook al een tijdje aan het drinken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:18 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ook Mikos is zolderkamerautist voorbij (op alle fronten)
Zou ook doen met deze flopshow van een laatste dagquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is ook al een tijdje aan het drinken.
Volgens zka laat Lille hem niet gaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:18 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ook Mikos is zolderkamerautist voorbij (op alle fronten)
Het valt tegen maar bij Ajax is het helemaal doodsaai.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou ook doen met deze flopshow van een laatste dag
Ja die hebben 15 buitenspelers, snap dat het daar rustig is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het valt tegen maar bij Ajax is het helemaal doodsaai.
En als je deze hele transferperiode even bekijkt zou ik toch wel erg tevreden zijn als Feyenoorder. (ook hoe de aankopen/huren tnt renderen) En een hoop dor hout gesnoeid.
Dan mag er juist wel wat weg lijkt mij Hans.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die hebben 15 buitenspelers, snap dat het daar rustig is.
Als je genoeg geld hebt kan je je zaakjes op tijd op orde hebben. Saai maar dat heb ik toch liever dan dit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En als je deze hele transferperiode even bekijkt zou ik toch wel erg tevreden zijn als Feyenoorder. (ook hoe de aankopen/huren tnt renderen) En een hoop dor hout gesnoeid.
Overall heel erg tevreden eigenlijk. Aursnes, Til, Trauner, Pedersen, Jahanbakhsh lijken allemaal prima versterkingen te zijn. En behoorlijk wat troep laten gaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je in deze fase met tijdnood vooral kijkt naar spelers die wegmogenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgens zka laat Lille hem niet gaan.
Ik denk dat ze in hun hoofd hadden vd Ven. En dan in de winter Bjorkan halen die ze sowieso wel gaan halen. Is het niet deze transferwindow dan wel de volgende.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:25 schreef Maastoren het volgende:
Snap sowieso niet dat je Haps wegdoet en dat je dan niks achter de hand hebt.
Als die Bjorkan transfervrij is komen er zeker meer clubs met een zak tekengeld.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in hun hoofd hadden vd Ven. En dan in de winter Bjorkan halen die ze sowieso wel gaan halen. Is het niet deze transferwindow dan wel de volgende.
Misschien trekken ze die keutel dan ook nog inquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:25 schreef Maastoren het volgende:
Snap sowieso niet dat je Haps wegdoet en dat je dan niks achter de hand hebt.
Touba had Heerenveen ook interesse voor die kregen ook te horen dat ze hem niet weg zouden laten gaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:31 schreef Maastoren het volgende:
Bjorkan gaat niet door volgens ZKA.
Touba ook niet.
Hoeveel blauwtjes kan je lopen op n dagquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:31 schreef Maastoren het volgende:
Bjorkan gaat niet door volgens ZKA.
Touba ook niet.
Ach hebben veel clubs mee te maken denk ik. Het is een gekke transferperiode.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoeveel blauwtjes kan je lopen op n dag
Als Haps doorgaat wel ja. Ik zou het cancellen zonder back-up.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie is dan backup voor Malacia? Hendriks?
Of Bijlow weg en Marciano 1e keeper.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:36 schreef Caland het volgende:
Ach het kan altijd erger
Je kan bijvoorbeeld ook Luuk de Jong halen en Griezmann weg doen
Ik lees ook de hele tijd eerst Nelom ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Benieuwd of we met Nelson een nieuwe Lord binnenhalen. Ken hem eigenlijk totaal niet
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:33 schreef hhh38 het volgende:
Er is nu geen gerucht meer wat nog open staat toch? Dus het zou in deze laatste 3,5 uur van een nieuwe naam moeten komen
Wat is dit voor tweet? Opgeven, maar als er iets speelt hoor je het?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Kwaad. Woedend. Brienenoord.
Hij heeft er al een paar achterover getikt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat is dit voor tweet? Opgeven, maar als er iets speelt hoor je het?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Kwaad. Woedend. Brienenoord.
Is ‘ie er nog? Dan schakel ik zo weer even in.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft er al een paar achterover getikt.
Jazeker. Ik vind het wel een leuk ventje, hij volgt ook best veel ander voetbal(nieuws).quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Is ‘ie er nog? Dan schakel ik zo weer even in.
Nouja 6 dure buitenspelers is ook niet vrijwillig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je genoeg geld hebt kan je je zaakjes op tijd op orde hebben. Saai maar dat heb ik toch liever dan dit.
Dat is wel heel weinig. Dat kan toch bijna niet?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:52 schreef Wicky15 het volgende:
Slim om Haps te laten gaan voor 500.000 als er geen vervanger te halen is.
Is die Benita geen aanvallende back / vleugelspeler?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:55 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat is er aan backs in de jeugd? Hall op rechts, maar regelmatig geblesseerd. En links?
Hendriks? Maarja die is ook back up voor centraal.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:55 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat is er aan backs in de jeugd? Hall op rechts, maar regelmatig geblesseerd. En links?
Jayden Candelaria is wel een talentvolle linksback die onlangs ook zijn 1e profcontract heeft getekend tot 2024.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:55 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Onderschatte backquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:52 schreef Wicky15 het volgende:
Slim om Haps te laten gaan voor 500.000 als er geen vervanger te halen is.
Hartman?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jayden Candelaria is wel een talentvolle linksback die onlangs ook zijn 1e profcontract heeft getekend tot 2024.
Een week daarna scheurde hij zijn kruisband af dus die zien we dit seizoen niet meer terug. Feyenoordgoden.
Opzich eens maar waarom zou je Haps nu wegdoen als je geen vervanger haalt en verder toch niets hebt aan het vrijgekomen salaris? Dat is achteruitgang.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Kwaad zijn over Dessers kan ik snappen, die kan er niks van. Maar kwaad zijn dat we nu een smalle selectie hebben snap ik dan weer niet. Deze zomer is er allerlei meuk uitgeflikkerd en er is heel gericht ingekocht. Je kan toch niet verwachten dat je zo'n zomer uitkomt met een hele brede selectie? Dat is de volgende stap die we moeten gaan nemen.
Als ik bijvoorbeeld moet kiezen tussen Fer houden omdat de selectie anders te smal is of Fer eruit flikkeren kies ik nog altijd voor het laatste.
En dan ook nog voor 5 tonquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Opzich eens maar waarom zou je Haps nu wegdoen als je geen vervanger haalt en verder toch niets hebt aan het vrijgekomen salaris? Dat is achteruitgang.
Daar zit ook wel weer wat in ja. Denk dat ze zeker wisten dat ze het wel rond hadden kunnen krijgen met Vd Ven of Bjorkan maar daar een beetje bedrogen uitkwamen eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Opzich eens maar waarom zou je Haps nu wegdoen als je geen vervanger haalt en verder toch niets hebt aan het vrijgekomen salaris? Dat is achteruitgang.
Misschien dat Hall nog aansluit maar vooral links zal Hendriks wel zijn minuten gaan maken ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:08 schreef Duveldrinker het volgende:
Geetruida, Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia en Hendriks.
Ik hoop niet dat er veel blessures en schorsingen komen dan.
Naja met 40 miljoen kan je ook een hoop leuks kopenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:29 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk kaapt Arsenal Kkc niet weg op het laatste moment @:Gurneyisbestoke @:fetX
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:15 schreef fetX het volgende:
Overall tevreden met deze transferperiode.
Niets.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat zit er centraal nog achter als rele optie, wanneer Hendriks linksback zou spelen? Naast Geertruida.
Niet te koop lijkt me. Willem II heeft flink genvesteerd om hem op te lappen. Hij is bijna weer fit. De Lordquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:16 schreef Caland het volgende:
Feyenoord moet alles op alles zetten om De Lord nog last minute binnen te halen
@:lenny_leonard wat moet dat kosten?
😵😵😵😵quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:21 schreef Pistolero het volgende:
Deze lachwekkend smalle selectie in combinatie met de speelwijze van Slot en het dubbele programma tot aan de gaat natuurlijk echt grandioos fout. Op deze manier zijn we rond de kerst kansloos uitgeschakeld in Europa, staan we ergens in de grijze middenmoot in de Eredivisie en ligt de halve selectie aan het infuus.
Dopinglab optuigen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:21 schreef Pistolero het volgende:
Deze lachwekkend smalle selectie in combinatie met de speelwijze van Slot en het dubbele programma tot aan de gaat natuurlijk echt grandioos fout. Op deze manier zijn we rond de kerst kansloos uitgeschakeld in Europa, staan we ergens in de grijze middenmoot in de Eredivisie en ligt de halve selectie aan het infuus.
Aan de andere kant heb je ook niks aan een selectie waarvan de helft niet aan spelen toekomt. Beetje zonde van het salaris. Zeker wanneer je geen team de KKD heb.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:21 schreef Pistolero het volgende:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:21 schreef Pistolero het volgende:
Zo'n Haps was idd ook een dure grap voor op de bank. Dat schiet ook niet op.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:22 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Aan de andere kant heb je ook niks aan een selectie waarvan de helft niet aan spelen toekomt. Beetje zonde van het salaris. Zeker wanneer je geen team de KKD heb.
Even naar Amsterdam bellen, al krijg je er dan wel gratis hartproblemen bij.quote:
Vrees wel dat ze er daar iets verder mee zijn dan bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Even naar Amsterdam bellen, al krijg je er dan wel gratis hartproblemen bij.
Wat er na 31 augustus overblijft is vaak heel karig, maar misschien dat een topclub de komende uren besluit een speler cht niet nodig te hebbenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:32 schreef Scrummie het volgende:
Transfervrij kan nog wel natuurlijk, wie weet komt daar de komende dagen nog iets uit.
En dat nieuwe stadion komt er niet, Slot blijkt gewoon Stam in vermomming te zijn en we gaan failliet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:21 schreef Pistolero het volgende:
Ja, zat net even een lijstje te bekijken van transfervrije centrale verdedigers, maar dat is niet veel lijkt het (al ken ik de helft natuurlijk niet).quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat er na 31 augustus overblijft is vaak heel karig, maar misschien dat een topclub de komende uren besluit een speler cht niet nodig te hebben
Makkelijk derde.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:43 schreef Coco het volgende:
Welke plek moet Feyenoord minimaal halen met deze selectie?
Zonder blessures makkelijk derde.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:43 schreef Coco het volgende:
Meestal zitten daar niet geweldige spelers tussenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:32 schreef Scrummie het volgende:
Transfervrij kan nog wel natuurlijk, wie weet komt daar de komende dagen nog iets uit.
Met onze geschiedenis wat betreft blessuregevallen gaat dat helemaal goedkomen!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zonder blessures makkelijk derde.
3 langere blessures en je staat in het rechter rijtje.
We gaan voor het hoogst haalbare!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:43 schreef Coco het volgende:
Markt is nu ook niet geweldig en Haps heeft natuurlijk niks meer laten zien. Bankzitter van een ploeg in de conference league.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:44 schreef De_Pel het volgende:
Idioot smalle selectie zo.
Best wat aardige dingen gedaan die Arnesen, maar 2 man wegdoen en niets terughalen als je al smal zit is vrij knullig.
Sowieso, mooi om te zien dat er eindelijk iets van scouting staat, maar hij mag wel een verkoopcursusje volgen. Salarishuis dit dat leuk allemaal, maar dit schiet niet op zo natuurlijk. 500k voor Hapsie
Zie mijn sig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:43 schreef Coco het volgende:
Minimaal 4e, maar 3e moet kunnen. De selectie is smal, maar qua kwaliteit overall wel beter dan vorig seizoen. Dus hopen dat je niet teveel pech hebt met blessures de eerste seizoenshelft.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:43 schreef Coco het volgende:
We hebben DessersGOATquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig is Pelle nog transfervrij
Ik ook.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zie toch liever Bozenik.
En dat zegt wat.
Dessers kan nog een bal aannemen. Dus in dat opzicht al een verbetering. Verder ook een beperkte speler, maar hopelijk valt het mee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zie toch liever Bozenik.
En dat zegt wat.
Ben ik niet zo'n fan van.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik had zelfs liever Danilo gezien @:maxi-mus
Met de speelwijze van Slot en het drukke programma?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Minimaal 4e, maar 3e moet kunnen. De selectie is smal, maar qua kwaliteit overall wel beter dan vorig seizoen. Dus hopen dat je niet teveel pech hebt met blessures de eerste seizoenshelft.
Neejoh. We moeten ook niet overdrijven na een verloren wedstrijd tegen Utrecht. Met dat spel winnen we gewoon van de Heraclesjes en de Heerenveentjes hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Met de speelwijze van Slot en het drukke programma?
Ik denk dat de smalle selectie ons wel gaat opbreken. Kan zomaar plek 6 of 7 worden als het tegenzit.
Nee joh dit vind ik echt veel te negatief. Behalve AZ en PSV hebben de andere clubs ook lang niet zo'n brede selectie dat ze zomaar 3/4 basisspelers die wegvallen op kunnen vangen he.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Met de speelwijze van Slot en het drukke programma?
Ik denk dat de smalle selectie ons wel gaat opbreken. Kan zomaar plek 6 of 7 worden als het tegenzit.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Viergever is toch al verkocht hoop ik?
Nog geen done deal. Maar Rikkert kun je vertrouwen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Viergever is toch al verkocht hoop ik?
Hendriks kan LB en vulde dit prima in bij NAC. Ja, het is een ander niveau maar letterlijk niemand klopt dus niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja maar wij hebben letterlijk niemand achter Malacia, laat staan als Senesi en Malacia beiden een keer niet in actie kunnen komen.
Eventueel nog Geertruida met zijn rechterbeen op links.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hendriks kan LB en vulde dit prima in bij NAC. Ja, het is een ander niveau maar letterlijk niemand klopt dus niet.
Heeft eigenlijk maar heel weinig linksback gestaan bij NAC en vulde dat al helemaal niet prima in.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hendriks kan LB en vulde dit prima in bij NAC. Ja, het is een ander niveau maar letterlijk niemand klopt dus niet.
De laatste 4/5 wedstrijden geloof ik? En dat deed hij meer dan prima.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft eigenlijk maar heel weinig linksback gestaan bij NAC en vulde dat al helemaal niet prima in.
Haps voor 5 ton weg doen is compleet achterlijk.
Heb hem tegen jouw cluppie gezien toen maakte hij een erg slordige indruk. En tegen NEC, toen werd hij gewisseld.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De laatste 4/5 wedstrijden geloof ik? En dat deed hij meer dan prima.
Edit: oh de pleeoffs ook nog, laatste 7 wedstrijden.
Voor 5 ton ook echt. Krankzinnig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:21 schreef Cara het volgende:
Waarom heb je in godsnaam Haps weggedaan zonder daar wat voor terug te halen. Wat een kutidee.
Om aan het einde van het seizoen zwarte cijfers te kunnen presenteren?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:21 schreef Cara het volgende:
Waarom heb je in godsnaam Haps weggedaan zonder daar wat voor terug te halen. Wat een kutidee.
Toen was heel NAC matig ja, tegen NEC was inderdaad geen goede pot maar over het algemeen kreeg ik wel de indruk dat het niet zijn positie is maar dat hij het wel prima kan invullen. In de rest van de wedstrijden viel hij zeker niet uit de toon. Hij maakte op mij vooral indruk door vanaf het begin als CV in een daarvoor chaotische organisatie en met elke keer een andere CV weinig fouten te maken en heel degelijk te verdedigen, dat vond ik knap voor zo'n jonge onervaren speler.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb hem tegen jouw cluppie gezien toen maakte hij een erg slordige indruk. En tegen NEC, toen werd hij gewisseld.
Daarbij heb je hem gewoon achterin nodig als Senesi geblesseerd of geschorst is.
Antonucci en Bozenik voor 6 miljoen is natuurlijk om te janken. Gelukkig lijkt dat nu beter voor elkaar. Tussen brons en zilver zeg maar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:47 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Markt is nu ook niet geweldig en Haps heeft natuurlijk niks meer laten zien. Bankzitter van een ploeg in de conference league.
Ze hadden natuurlijk ook gehoopt dat Diemers of Texeira weg zou gaan. Zit gewoon een sloot aan middenvelders straks op de bank die nog aardig wat gekost hebben. Antonucci is ook weer een kansloos grapje.
Voor 5 fucking tonquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:21 schreef Cara het volgende:
quote:
7 goals in 34 wedstrijden.quote:Cyril heeft bewezen scorend vermogen te hebben
Mag je wel vanuit gaan. Tot Senesi een terugslag krijgt, sini wat afscheurt en Bijlow weer een tijdje uitvalt. Dan is het natuurlijk ook snel weer degradatievoetbal.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Neejoh. We moeten ook niet overdrijven na een verloren wedstrijd tegen Utrecht. Met dat spel winnen we gewoon van de Heraclesjes en de Heerenveentjes hoor.
Haal bij elke willekeurige Eredivisieclub de 3 beste spelers eruit en het is een paar slokken minder.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mag je wel vanuit gaan. Tot Senesi een terugslag krijgt, sini wat afscheurt en Bijlow weer een tijdje uitvalt. Dan is het natuurlijk ook snel weer degradatievoetbal.
Ouderwets billenknijpen, maar dan niet zozeer om scoreverloop, neer om de fitheid van de selectie.
Vooral verdedigend is het wel heel dun hoor. Vooral links heb je echt niks omdat de beste twee linkspoten ook nog eens langdurig geblesseerd zijn daarquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Haal bij elke willekeurige Eredivisieclub de 3 beste spelers eruit en het is een paar slokken minder.
Wie is het?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:27 schreef Caland het volgende:
Oh god, die walgelijke calimero in beeld
Tijd om het showtje uit te zetten
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Haal bij elke willekeurige Eredivisieclub de 3 beste spelers eruit en het is een paar slokken minder.
Nou, dat schrijft die jongen leuk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Het is wel een hele sympathieke jongen, ook wat waard.
Niet daarom hoor maar hij komt/kwam ook best vaak langs in de podcastjes bij die lui van FC Afkicken en daar kwam hij echt heel sympathiek over. Echt een liefhebber die alles kijkt. Waarvan akte.quote:
Vooral veel paniekaankooppogingen lijkt het. Al vind ik het ergens ook wel fijn dat de chte paniekaankopen uitgebleven zijn. Zo’n veel te dure pure linksback terwijl je Malacia hebt bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:42 schreef Bombvis het volgende:
Over de hele transferperiode wel tevreden met Arnesen, maar de laatste dag laat wel een wrang gevoel achter. Zoveel paniek aan- en verkopen ineens
Onzin. Zijn maar weinig clubs waar het verschil tussen speler 1-6 en 12-15 zo groot is. Paar blessures en je gaat echt ontzettend hard achteruit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja goed, jij komt met deze hypothetische situatie. Dat geldt echt voor iedere club.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Dit gaat een gigantisch groot succes worden
Wel goed gesprek over Feyenoord/Dessers.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:27 schreef Caland het volgende:
Oh god, die walgelijke calimero in beeld
Tijd om het showtje uit te zetten
Ik kan die vent echt niet aanhoren, wat een totaaldebiel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:45 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wel goed gesprek over Feyenoord/Dessers.
Jij hebt ongetwijfeld meer gezien, die twee potjes vond ik hem matig. Het excuus was na afloop van Cambuur ook dat het niet zijn natuurlijke positie was maar hij nog jong was en veel kon leren. Al met al lijkt me dat hij (in elk geval nu) nog niet de plek van Malacia zou kunnen innemen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen was heel NAC matig ja, tegen NEC was inderdaad geen goede pot maar over het algemeen kreeg ik wel de indruk dat het niet zijn positie is maar dat hij het wel prima kan invullen. In de rest van de wedstrijden viel hij zeker niet uit de toon. Hij maakte op mij vooral indruk door vanaf het begin als CV in een daarvoor chaotische organisatie en met elke keer een andere CV weinig fouten te maken en heel degelijk te verdedigen, dat vond ik knap voor zo'n jonge onervaren speler.
En natuurlijk is het echt karig zo qua kwantiteit, dat ben ik zeker met je eens. Haps nu wegdoen snap ik ook echt niet.
Vooral veel emotie, ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan die vent echt niet aanhoren, wat een totaaldebiel.
Ik denk dat je hier wel wat mis zit, maar ok.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Onzin. Zijn maar weinig clubs waar het verschil tussen speler 1-6 en 12-15 zo groot is. Paar blessures en je gaat echt ontzettend hard achteruit.
Verder best een prima transferperiode.
Dat geldt ook voor PSV wel tochquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:45 schreef De_Pel het volgende:
Onzin. Zijn maar weinig clubs waar het verschil tussen speler 1-6 en 12-15 zo groot is. Paar blessures en je gaat echt ontzettend hard achteruit.
Ben benieuwd of dat nog eens uitkomtquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bang dat Hapsie weer in de war raakt en langdurig niet kan spelen.
Dat vond ik nou ook. AZ ook nu daar zoveel spelers weg zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Precies. Die bank is ook niet best. En zo zijn er nog genoeg clubs die dat probleem hebben.
Nou, bij ons is het wel heel extreem magertjes hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Precies. Die bank is ook niet best. En zo zijn er nog genoeg clubs die dat probleem hebben.
Echt in letterlijk elke linie een vl betere tweede bezetting.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is ook wel ongelukkig gelopen natuurlijk, dat verhaal met die vd Ven waar er schijnbaar een akkoord lag, maar waar je wel twee spelers voor moet laten gaan om het berhaupt mogelijk te maken. Risicovol, maar ik begrijp het wel verder.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, bij ons is het wel heel extreem magertjes hoor.
Ja, Vertessen en Bruma zijn echt geweldige vervangers van Madueke en Gakpo bijvoorbeeld. Die achteruitgang is ook behoorlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Echt in letterlijk elke linie een vl betere tweede bezetting.
Lijkt mij ook te traag als back. Denk dat Geertruida misschien wel op iedere positie achterin de eerste backup gaat worden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt ongetwijfeld meer gezien, die twee potjes vond ik hem matig. Het excuus was na afloop van Cambuur ook dat het niet zijn natuurlijke positie was maar hij nog jong was en veel kon leren. Al met al lijkt me dat hij (in elk geval nu) nog niet de plek van Malacia zou kunnen innemen.
Misschien zijn ze bang dat Hapsie weer in de war raakt en langdurig niet kan spelen.
Geen Arsenal, dus terecht dat ze hem niet laten gaan @onlogischquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:04 schreef Maastoren het volgende:
Wolverhampton en Roma hadden zich gemeld bij Feyenoord voor Kkc @:onlogisch
Prima speler is dat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:04 schreef Maastoren het volgende:
Wolverhampton en Roma hadden zich gemeld bij Feyenoord voor Kkc @:onlogisch
Dessers nu live.
Hij is helemaal niet traag, noemt zelf zijn snelheid als wapen en ook de trainer van NAC deed dat. Maar goed, we zullen het vanzelf wel gaan zien dit seizoen lijkt mij. Geertruida had best een zware blessure toch? Ook altijd even afwachten hoe je daar weer van terug komt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:02 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Lijkt mij ook te traag als back. Denk dat Geertruida misschien wel op iedere positie achterin de eerste backup gaat worden.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:02 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Lijkt mij ook te traag als back. Denk dat Geertruida misschien wel op iedere positie achterin de eerste backup gaat worden.
Complimenten voor je toevoegingen hierquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet traag, noemt zelf zijn snelheid als wapen en ook de trainer van NAC deed dat. Maar goed, we zullen het vanzelf wel gaan zien dit seizoen lijkt mij.
Ik gok vooral als backup, als een van de andere 2 huurdeals niet door zou gaan en Bozenik zou vertrekken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord was schijnbaar al een paar dagen geleden concreet voor Cyriel Dessers.
Ik weet het bij jou nooit maar als je niet sarcastisch bent graag gedaan en bedankt, dit was het enige actieve topic vandaag bijna.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Complimenten voor je toevoegingen hier
Vroeger hadden we ronalstinho voor wat extra input, maar die lijkt andere prioriteiten te hebben tegenwoordig
Malacia moet je komende zomer,wellicht in de winter gewoon verkopen natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral veel paniekaankooppogingen lijkt het. Al vind ik het ergens ook wel fijn dat de chte paniekaankopen uitgebleven zijn. Zo’n veel te dure pure linksback terwijl je Malacia hebt bijvoorbeeld.
Geen sarcasmequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet het bij jou nooit maar als je niet sarcastisch bent graag gedaan en bedankt, dit was het enige actieve topic vandaag bijna.
Stijn is druk met Spanje.
Hopelijk pas na Qatar, al weet ik niet hoe lang zijn contract looptquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Malacia moet je komende zomer,wellicht in de winter gewoon verkopen natuurlijk.
Wel lekker als je dan al een vervanger in huis hebt die al gewend is.
Ik vind die kerel van de Cor Potcast wel een enorme anti reclame om daar ooit naar te luisteren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:01 schreef Scrummie het volgende:
Ze gaan zo bellen met Dessers bij FC Afkicken.
Is niet de Cor Potcast, die is echt top. Kein geloel (oid)quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik vind die kerel van de Cor Potcast wel een enorme anti reclame om daar ooit naar te luisteren.
Oh lol echt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is niet de Cor Potcast, die is echt top. Kein geloel (oid)
2024 dus volgend jaar zou top zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hopelijk pas na Qatar, al weet ik niet hoe lang zijn contract loopt
Cor Potcast is met Bart Vriends o.a. en nog twee (ex)voetballers, over allerlei zaken. Kein Geloel is over Feyenoord specifiek, nog nooit geluisterd maar ik dacht vooral fanboys.quote:
Lokhoff zei dat toch bij espn over zijn rol als centrale verdediger?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet traag, noemt zelf zijn snelheid als wapen en ook de trainer van NAC deed dat. Maar goed, we zullen het vanzelf wel gaan zien dit seizoen lijkt mij. Geertruida had best een zware blessure toch? Ook altijd even afwachten hoe je daar weer van terug komt.
Ja, dit is Johan Brinkel van Kein Geloel. Enorme calimero met cringe teksten. Totaal niet realistisch. Alleen die Rob en Freek zijn nog wel ok naar te luisteren.quote:
Dat kein geloel kan ik echt niet aan. Dat is van het niveau van Gurney maar dan in podcastvorm.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cor Potcast is met Bart Vriends o.a. en nog twee (ex)voetballers, over allerlei zaken. Kein Geloel is over Feyenoord specifiek, nog nooit geluisterd maar ik dacht vooral fanboys.
Zou kunnen, dat was de trainer niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Lokhoff zei dat toch bij espn over zijn rol als centrale verdediger?
Haps was wel echt snel. Helaas ook snel geblesseerd.
Ik heb een beetje hetzelfde met de podcasts van Ajax, die van FC Afkicken is nu ook met de zoon Ren Froger dus dat is reden genoeg om nooit meer te luisteren maar dat zijn verder ook pure fans. Bij die van VI is Freek er gelukkig voor de nuance.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat kein geloel kan ik echt niet aan. Dat is van het niveau van Gurney maar dan in podcastvorm.
Supportersgelul zonder enig besef van hoe een voetbalclub werkt op bedrijfsniveau.
Dan vind ik dick voor mekaar nog beter te doen. Al ben ik daar ook geen trouwe luisteraar
Ik heb de stiekeme hoop dat Malacia het projectje van Van Gaal wordtquote:
Kein Geloel zijn gewoon een paar zwakzinnige supporters inderdaad. Al is het (als supporter) wel leuk om naar te luisteren. Beetje Rotterdamse ambivalent van zo'n Kale en Kokkie. Lekker kankeren en alles is de schuld van anderen. Doen niet eens hun best om objectief te zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cor Potcast is met Bart Vriends o.a. en nog twee (ex)voetballers, over allerlei zaken. Kein Geloel is over Feyenoord specifiek, nog nooit geluisterd maar ik dacht vooral fanboys.
Klinkt (als supporter) vrij kut eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Kein Geloel zijn gewoon een paar zwakzinnige supporters inderdaad. Al is het (als supporter) wel leuk om naar te luisteren. Beetje Rotterdamse ambivalent van zo'n Kale en Kokkie. Lekker kankeren en alles is de schuld van anderen. Doen niet eens hun best om objectief te zijn.
Dat zou echt genot zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik heb de stiekeme hoop dat Malacia het projectje van Van Gaal wordt
Qua voetbalspul check ik tot mijn verbazing vooral VI qua video.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een beetje hetzelfde met de podcasts van Ajax, die van FC Afkicken is nu ook met de zoon Ren Froger dus dat is reden genoeg om nooit meer te luisteren maar dat zijn verder ook pure fans. Bij die van VI is Freek er gelukkig voor de nuance.
Dick voor mekaar vind ik wel genot maar geen idee hoeveel verhalen uit de oude doos ze nog hebben.
Dat kan en mag.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klinkt (als supporter) vrij kut eigenlijk.
Is ook een ventje die al van jongs af aan back speelt. Dan kun je onmogelijk kapsones hebbenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zou echt genot zijn.
Die gozer heeft ook echt idioot grote stappen gemaakt de afgelopen 2 jaar.
Ik ook hoor, die pakken het in mijn ogen tegenwoordig prima aan. Als een Nederlandse club Europees iemand treft staat er een dag later een hele analyse klaar, wel fijn omdat ik al die ploegen gewoon zelden zie spelen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Qua voetbalspul check ik tot mijn verbazing vooral VI qua video.
Ik betaal voor mijn pa zijn VI abo en als er wat leuks is over Feyenoord pak ik dat dan ook mee op aanraden van hem.
Die gasten weten in ieder geval alles over de spelers waar het dan over gaat.
De tijden dat ik zelf de derde linksback van Heerenveen bij naam kon noemen zijn voorbij dus dan vind ik dat wel leuk.
Zelfs die show van Jansma tijdens het EK vond ik vaak prima te doen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook hoor, die pakken het in mijn ogen tegenwoordig prima aan. Als een Nederlandse club Europees iemand treft staat er een dag later een hele analyse klaar, wel fijn omdat ik al die ploegen gewoon zelden zie spelen.
Maar dat is het. Je moet er niet naar luisteren als je iets inhoudelijks verwacht met objectiviteit. Dat weet je van tevoren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Kein Geloel zijn gewoon een paar zwakzinnige supporters inderdaad. Al is het (als supporter) wel leuk om naar te luisteren. Beetje Rotterdamse ambivalent van zo'n Kale en Kokkie. Lekker kankeren en alles is de schuld van anderen. Doen niet eens hun best om objectief te zijn.
Maar wat haal je er dan wel uit vraag ik mij af? Heb het een aantal keer probeerd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar dat is het. Je moet er niet naar luisteren als je iets inhoudelijks verwacht met objectiviteit. Dat weet je van tevoren.
Hij zat toen bij Andyquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Is ook een ventje die al van jongs af aan back speelt. Dan kun je onmogelijk kapsones hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |