Wat is dit voor tweet? Opgeven, maar als er iets speelt hoor je het?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Kwaad. Woedend. Brienenoord.
Hij heeft er al een paar achterover getikt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat is dit voor tweet? Opgeven, maar als er iets speelt hoor je het?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Kwaad. Woedend. Brienenoord.
Is ‘ie er nog? Dan schakel ik zo weer even in.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft er al een paar achterover getikt.
Jazeker. Ik vind het wel een leuk ventje, hij volgt ook best veel ander voetbal(nieuws).quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Is ‘ie er nog? Dan schakel ik zo weer even in.
Nouja 6 dure buitenspelers is ook niet vrijwillig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je genoeg geld hebt kan je je zaakjes op tijd op orde hebben. Saai maar dat heb ik toch liever dan dit.
Dat is wel heel weinig. Dat kan toch bijna niet?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:52 schreef Wicky15 het volgende:
Slim om Haps te laten gaan voor 500.000 als er geen vervanger te halen is.
Is die Benita geen aanvallende back / vleugelspeler?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:55 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat is er aan backs in de jeugd? Hall op rechts, maar regelmatig geblesseerd. En links?
Hendriks? Maarja die is ook back up voor centraal.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:55 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat is er aan backs in de jeugd? Hall op rechts, maar regelmatig geblesseerd. En links?
Jayden Candelaria is wel een talentvolle linksback die onlangs ook zijn 1e profcontract heeft getekend tot 2024.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:55 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Onderschatte backquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:52 schreef Wicky15 het volgende:
Slim om Haps te laten gaan voor 500.000 als er geen vervanger te halen is.
Hartman?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jayden Candelaria is wel een talentvolle linksback die onlangs ook zijn 1e profcontract heeft getekend tot 2024.
Een week daarna scheurde hij zijn kruisband af dus die zien we dit seizoen niet meer terug. Feyenoordgoden.
Opzich eens maar waarom zou je Haps nu wegdoen als je geen vervanger haalt en verder toch niets hebt aan het vrijgekomen salaris? Dat is achteruitgang.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Kwaad zijn over Dessers kan ik snappen, die kan er niks van. Maar kwaad zijn dat we nu een smalle selectie hebben snap ik dan weer niet. Deze zomer is er allerlei meuk uitgeflikkerd en er is heel gericht ingekocht. Je kan toch niet verwachten dat je zo'n zomer uitkomt met een hele brede selectie? Dat is de volgende stap die we moeten gaan nemen.
Als ik bijvoorbeeld moet kiezen tussen Fer houden omdat de selectie anders te smal is of Fer eruit flikkeren kies ik nog altijd voor het laatste.
En dan ook nog voor 5 tonquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Opzich eens maar waarom zou je Haps nu wegdoen als je geen vervanger haalt en verder toch niets hebt aan het vrijgekomen salaris? Dat is achteruitgang.
Daar zit ook wel weer wat in ja. Denk dat ze zeker wisten dat ze het wel rond hadden kunnen krijgen met Vd Ven of Bjorkan maar daar een beetje bedrogen uitkwamen eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Opzich eens maar waarom zou je Haps nu wegdoen als je geen vervanger haalt en verder toch niets hebt aan het vrijgekomen salaris? Dat is achteruitgang.
Misschien dat Hall nog aansluit maar vooral links zal Hendriks wel zijn minuten gaan maken ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:08 schreef Duveldrinker het volgende:
Geetruida, Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia en Hendriks.
Ik hoop niet dat er veel blessures en schorsingen komen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |