Dan wel liever Dessers ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat het alternatief helemaal niets is, en doe mij dan maar die Dessers hoor.
Ik had eigenlijk liever Danilo gehad denk ik, maar ok.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat het alternatief helemaal niets is, en doe mij dan maar die Dessers hoor.
Ja maar Schuurman, Slabbekoorn en zelfs El Hankouri kregen ooit dat etiketje van supertalent. De Vrij niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:17 schreef Dr.Mikey het volgende: [..] Maar van Kokcu Wijnaldum en van Persie werd gelijk gezegd super talent dit dat volgens mij bij Milambo en Hartjes totaal niet.
Met die gedachte wordt er al 10 jaar beleid gemaakt bij Feyenoordquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet overdrijven.quote:
Welquote:
Kom beter, maar zeker ook slechter.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:27 schreef fetX het volgende:
Goed, dus dit zal het worden:
Bijlow
Marciano
Jansen
Malacia
Bjorkan
Senesi
Hendriks
Trauner
Geertruida
Pedersen
Hall
Toornstra
Milambo
Hartjes
Kokcu
Aursnes
Til
Teixeira
Antonucci
Linssen
Nelson
Sinisterra
Jahanbakhsh
Dessers
Balde
Bannis
Geen probleem, we hebben Diemers straks weer terug van z'n blessure.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:29 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk kaapt Arsenal Kkc niet weg op het laatste moment @:Gurneyisbestoke @:fetX
Het is een betere selectie dan vorig jaar denk ik, overall gezien. Hiermee moeten we wel derde kunnen worden.quote:
Je vergeet Diemers. Gek trouwens dat ze links en rechts contracten ontbinden of peanuts accepteren maar dat hij onder contract blijft staan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:27 schreef fetX het volgende:
Goed, dus dit zal het worden:
Bijlow
Marciano
Jansen
Malacia
Bjorkan
Senesi
Hendriks
Trauner
Geertruida
Pedersen
Hall
Toornstra
Milambo
Hartjes
Kokcu
Aursnes
Til
Teixeira
Antonucci
Linssen
Nelson
Sinisterra
Jahanbakhsh
Dessers
Balde
Bannis
Ik vergeet Diemers expres.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je vergeet Diemers. Gek trouwens dat ze links en rechts contracten ontbinden of peanuts accepteren maar dat hij onder contract blijft staan.
Of heb ik iets gemist (please)
Je zou het wel zeggen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is een betere selectie dan vorig jaar denk ik, overall gezien. Hiermee moeten we wel derde kunnen worden.
Zelfs als je dankzij blessures vierde wordt, het ziet er financieel een stuk gezonder uit zonder dat dor hout.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is een betere selectie dan vorig jaar denk ik, overall gezien. Hiermee moeten we wel derde kunnen worden.
De aanval vind ik best aardig op de spitspositie na. Middenveld is behoorlijk en verdediging is denk ik onze sterkste linie. En de beste keeper van de Eredivisie is ook wel lekker.quote:
Zeker. We hebben nu wel potentieel 4-6 spelers lopen die veel geld op kunnen leveren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Zelfs als je dankzij blessures vierde wordt, het ziet er financieel een stuk gezonder uit zonder dat dor hout.
Weet niet. Even gemist.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:34 schreef GGMM het volgende:
Hoeveel spelers zijn jullie nou eigenlijk misgelopen deze periode?
Ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:34 schreef GGMM het volgende:
Hoeveel spelers zijn jullie nou eigenlijk misgelopen deze periode?
Die spitspositie was vorig jaar net zo kut.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:33 schreef fetX het volgende:
[..]
De aanval vind ik best aardig op de spitspositie na. Middenveld is behoorlijk en verdediging is denk ik onze sterkste linie. En de beste keeper van de Eredivisie is ook wel lekker.
Je kan er in ieder geval wat meer kanten mee op en hij gaat niet morren op de bank.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:35 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die spitspositie was vorig jaar net zo kut.
Met Dessers erbij heb je wel een eredivisie spits die had je vorig jaar niet.
Jorgensen, Haps, Berghuis...quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker. We hebben nu wel potentieel 4-6 spelers lopen die veel geld op kunnen leveren.
Bij Utrecht en Genk wel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan er in ieder geval wat meer kanten mee op en hij gaat niet morren op de bank.
Zal ook nog een relatief goedkope optie zijn. Maar van Castellanos naar Dessers, tsja.
Bij ons gaat hij wel minuten pakken. En met een beetje zijn best doen speelt hij Linssen ook wel uit de basis.quote:
Had Utrecht hem hierdoor niet geruild voor een andere spits (die vervolgens geen knikker raakte)?quote:
Vakkie W1 nog altijdquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Verwonderlijk, die wilde ze toch in Itali stallen om aan het Italiaanse voetbal te wennen?
[..]
Welke vakkie dan
Milambo is ook juist wel al een tijdje hype voor. En het feit dat ie op z'n 16e al bij de selectie zit zegt genoeg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja maar Schuurman, Slabbekoorn en zelfs El Hankouri kregen ooit dat etiketje van supertalent. De Vrij niet.
Met Heracles, Dalmau ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Had Utrecht hem hierdoor niet geruild voor een andere spits (die vervolgens geen knikker raakte)?
In dat filmpje van Feyenoord staat die foto van het derde shirt van Ajax.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mis de grap even denk ik (of het is niet grappig)
Kloptquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mis de grap even denk ik (of het is niet grappig)
Ahquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In dat filmpje van Feyenoord staat die foto van het derde shirt van Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |