Dan wel liever Dessers ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat het alternatief helemaal niets is, en doe mij dan maar die Dessers hoor.
Ik had eigenlijk liever Danilo gehad denk ik, maar ok.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat het alternatief helemaal niets is, en doe mij dan maar die Dessers hoor.
Ja maar Schuurman, Slabbekoorn en zelfs El Hankouri kregen ooit dat etiketje van supertalent. De Vrij niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:17 schreef Dr.Mikey het volgende: [..] Maar van Kokcu Wijnaldum en van Persie werd gelijk gezegd super talent dit dat volgens mij bij Milambo en Hartjes totaal niet.
Met die gedachte wordt er al 10 jaar beleid gemaakt bij Feyenoordquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet overdrijven.quote:
Welquote:
Kom beter, maar zeker ook slechter.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:27 schreef fetX het volgende:
Goed, dus dit zal het worden:
Bijlow
Marciano
Jansen
Malacia
Bjorkan
Senesi
Hendriks
Trauner
Geertruida
Pedersen
Hall
Toornstra
Milambo
Hartjes
Kokcu
Aursnes
Til
Teixeira
Antonucci
Linssen
Nelson
Sinisterra
Jahanbakhsh
Dessers
Balde
Bannis
Geen probleem, we hebben Diemers straks weer terug van z'n blessure.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:29 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk kaapt Arsenal Kkc niet weg op het laatste moment @:Gurneyisbestoke @:fetX
Het is een betere selectie dan vorig jaar denk ik, overall gezien. Hiermee moeten we wel derde kunnen worden.quote:
Je vergeet Diemers. Gek trouwens dat ze links en rechts contracten ontbinden of peanuts accepteren maar dat hij onder contract blijft staan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:27 schreef fetX het volgende:
Goed, dus dit zal het worden:
Bijlow
Marciano
Jansen
Malacia
Bjorkan
Senesi
Hendriks
Trauner
Geertruida
Pedersen
Hall