Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Och hemel. Wat zijn die aan het doen dan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:17 schreef mazaru het volgende:
Hier beginnen de buren elke dag om half 9 te werken met een cirkelzaag. Elke dag. De hele dag. Al maandenlang![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De kindertjes hebben er zin in, eerste schooldag vandaagquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit![]()
Opgelaten. Maar om ze dan zo vroeg naar buiten te laten. Dat mochten ze hier nooit hoorquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De kindertjes hebben er zin in, eerste schooldag vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neeheee, want zolang mensen het irritant vinden blijft ze het doen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:21 schreef -Shii- het volgende:
Hahahahahaha wat grappig ook.
Verzin wat origineels.
Redenering van een 5-jarige.![]()
Dat is een woning van drie verdiepingen. Was echt prachtig. Ik heb zitten kijken op Funda. Deze mensen hebben het gekocht en volgens mij staan alleen de buitenmuren nog.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Och hemel. Wat zijn die aan het doen dan?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Zo toch nog maar een bakkie gepakt. ☕️Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laaaat! Hier gingen ze vorige week al.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De kindertjes hebben er zin in, eerste schooldag vandaag![]()
Dan kan je de lol nog op. Moet ook weer opgebouwd worden. Maar ben je al aan de deur geweest of ze een uurtje later kunnen beginnen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is een woning van drie verdiepingen. Was echt prachtig. Ik heb zitten kijken op Funda. Deze mensen hebben het gekocht en volgens mij staan alleen de buitenmuren nog.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn kleindochter heeft nog een week. Kleinzoon gaat vandaag ook weer voor het eerstquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Laaaat! Hier gingen ze vorige week al.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik snap wel dat ze zo vroeg beginnen. Hopelijk duurt het niet lang meer. Er zal toch wel een keer een eind aan komen?quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je de lol nog op. Moet ook weer opgebouwd worden. Maar ben je al aan de deur geweest of ze een uurtje later kunnen beginnen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Bijzonder ook dat de FOK! crew zichzelf blijkbaar niet aan de afgesproken policy kan houden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeheee, want zolang mensen het irritant vinden blijft ze het doen.
Redenering van een 5-jarige.![]()
Van de week werd het nog aangepastquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Bijzonder ook dat de FOK! crew zichzelf blijkbaar niet aan de afgesproken policy kan houden.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Some people are equal enz.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Bijzonder ook dat de FOK! crew zichzelf blijkbaar niet aan de afgesproken policy kan houden.![]()
Is wel te hopenquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ik snap wel dat ze zo vroeg beginnen. Hopelijk duurt het niet lang meer. Er zal toch wel een keer een eind aan komen?
Is het bij jullie ook zulk heerlijk weer? Hier schijnt de zon
Ja maar ik bedoel dat het van de zotte is dat een modje een TT van de eigen crew moet gaan aanpassen. En diegene er dus gewoon expres mee doorgaat. En verder maak ik er geen woorden meer aan vuil. Teveel eer alweer voor zo'n TT.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van de week werd het nog aangepast![]()
U heeft lolquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Je bent er vroeg bij MrsLquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon wat hier boven staat ivm ttquote:
En ja is fantasieloos maar geen aandacht meer waard![]()
Wel grappig keer op keer weer![]()
Hey Haags vakantie er weer opzitten?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haags je vijand wordt je vriendquote:
Kerel alles oke?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Maak mij er ook niet zo druk om. ZIe tt even en dan pleitequote:Op maandag 30 augustus 2021 11:36 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Gewoon wat hier boven staat ivm tt
En ja is fantasieloos maar geen aandacht meer waard![]()
Wel grappig keer op keer weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Noord dusquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Laaaat! Hier gingen ze vorige week al.Uw ADH vitamine Worst
Heb je het werk er bijna weer op zitten voor vandaag EmmerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bijna nog n paar tests aftrappen zo zie ik resultaat morgen ochtend in me mailquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:43 schreef Dotteke het volgende:
Heb je het werk er bijna weer op zitten voor vandaag Emmer![]()
![]()
zo ramen gezeemd even rust pauze heb straks ook nog avondFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Je werkt toch thuis? Wat voor testen doe je dan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:46 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Bijna nog n paar tests aftrappen zo zie ik resultaat morgen ochtend in me mailWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hmmm. Mensen kijken me vreemd aan omdat ik een steen aan het schuren ben. Er zit een vlek op die ik er af wil hebben
Ja gek hequote:Op maandag 30 augustus 2021 11:51 schreef DJMO het volgende:
Hmmm. Mensen kijken me vreemd aan omdat ik een steen aan het schuren ben. Er zit een vlek op die ik er af wil hebbenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
In de trein?quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:51 schreef DJMO het volgende:
Hmmm. Mensen kijken me vreemd aan omdat ik een steen aan het schuren ben. Er zit een vlek op die ik er af wil hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezondheidquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
12 dage dan vlieg ik naar turkijeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zijn dat die stenen die gaat schilderen DJMOWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jahquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Kan tijd om te eten bepaal je ook zelfquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had trek vanmorgen ook alleen maar bakje yoghurt en thee gehad
Smakelijk etenquote:
Gelukkig welquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan tijd om te eten bepaal je ook zelf![]()
![]()
Dat is een van de voordelen van alleen wonenquote:
Hier staan ze elke werkdag om 07:15 aan de deur, dan hele dag herrie. en dit is pas de 4e werkdag, maar uitputtend wel. Zo blij als die herrie voorbij is. Je krijgt ook gewoon geen rust in de kop.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Stukje gaan wandelen of moet/wil je erbij blijven?quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:00 schreef Rafeiro het volgende:
Hier staan ze elke werkdag om 07:15 aan de deur, dan hele dag herrie. en dit is pas de 4e werkdag, maar uitputtend wel. Zo blij als die herrie voorbij is. Je krijgt ook gewoon geen rust in de kop.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk![]()
Mwa dan hoef je geen rekening met andere te houden.. alhoewel samen lunchen ook gezellig kan zijnquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een van de voordelen van alleen wonen![]()
![]()
Wil geen lui over de vloer als ik er niet ben, suf wel dat weet ik maar, nee.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stukje gaan wandelen of moet/wil je erbij blijven?You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik woon niet alleen en toch lunch ik alleen vaakquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa dan hoef je geen rekening met andere te houden.. alhoewel samen lunchen ook gezellig kan zijnAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Dat is waar, maar kunnen eten wanneer en wat je wil is wel net zo fijnquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa dan hoef je geen rekening met andere te houden.. alhoewel samen lunchen ook gezellig kan zijn
Nee hoor helemaal niet sufquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wil geen lui over de vloer als ik er niet ben, suf wel dat weet ik maar, nee.
Ik snap dat volkomenAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
ALs alles naar school en werk is wel, maar denk dat je met avondeten niet vaak alleen bentquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik woon niet alleen en toch lunch ik alleen vaakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als de kids op school zitten wel ja, maar met online les aten ze gewoon wanneer ze wilde?quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik woon niet alleen en toch lunch ik alleen vaak![]()
Met al die herrie kunnen ze niet klagen over mijn herrie
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ja.. lestijden lopen vaak niet synchroon met lunchtijdenquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als de kids op school zitten wel ja, maar met online les aten ze gewoon wanneer ze wilde?Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Maar goed, vlek op steen is bijna weg
Nee, en vaak komen ze ook niet thuis om te lunchen. Of is de school dicht bij jullie?quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja.. lestijden lopen vaak niet synchroon met lunchtijdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee ik probeer er altijd voor te zorgen dat we rond 5 uur gezamenlijk eten. In de vakantie is dat vaak anders want dan zijn de kids overal en nergens en eten nog wel eens ergens andersquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs alles naar school en werk is wel, maar denk dat je met avondeten niet vaak alleen bentAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Nee 1 zit op VO en de ander op MBO dus geen thuislunchen meerquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, en vaak komen ze ook niet thuis om te lunchen. Of is de school dicht bij jullie?Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Een van de bouwvakkers klaagde vorige week dat mijn muziek uitstond, is voor hun natuurlijk ook wel lekker.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik heb Allemaal nieuwe code en configs geprogrammeerd die getest moeten worden voor ze geïntegreerd wordenquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je werkt toch thuis? Wat voor testen doe je dan?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2021 12:11:45 ]![]()
ziet er toch ook vreemd uit in de treinquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
oh leuke leeftijden dusquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee 1 zit op VO en de ander op MBO dus geen thuislunchen meerFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik ken geen 1 bouwvakker die zonder muziek werktquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:08 schreef Rafeiro het volgende:
Een van de bouwvakkers klaagde vorige week dat mijn muziek uitstond, is voor hun natuurlijk ook wel lekker.
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Avond maaltijd is vaak wel gezellig dat met zijn allen te doenquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee ik probeer er altijd voor te zorgen dat we rond 5 uur gezamenlijk eten. In de vakantie is dat vaak anders want dan zijn de kids overal en nergens en eten nog wel eens ergens andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, dat is de supermarkt onveilig makenquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee 1 zit op VO en de ander op MBO dus geen thuislunchen meer
![]()
Ik stap uit de trein en wat zie ik voor m'n neus?![]()
Snap ik doe ik ook niet hoorquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wil geen lui over de vloer als ik er niet ben, suf wel dat weet ik maar, nee.![]()
O oke, thnxquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:08 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik he. Allemaal nieuwe code en configs geprogrammeerd die getest moeten worden voor ze geïntegreerd worden
Ja aan tafel zonder mobiel tv filmpjes en dergelijkequote:Op maandag 30 augustus 2021 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Avond maaltijd is vaak wel gezellig dat met zijn allen te doenAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Wat ga je met die steen doen? Verven?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ze bij de buren aan het werk zijn gaat het wat lastiger wordenquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:08 schreef Rafeiro het volgende:
Een van de bouwvakkers klaagde vorige week dat mijn muziek uitstond, is voor hun natuurlijk ook wel lekker.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Radio in de tuinquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ze bij de buren aan het werk zijn gaat het wat lastiger worden
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Nee, hier staat die altijd buiten aan als die lui aan het werk zijnquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ken geen 1 bouwvakker die zonder muziek werkt
En ook nog van die domme Nederlandstalige muziek ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:09 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stap uit de trein en wat zie ik voor m'n neus?![]()
toeval
Kolere zeg zijn ze hier voor het raam de railing aan vervangen.
Wat een lawaai, vloog bijna door het plafond heen.![]()
![]()
Dat is wel bijna standaard jaquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, hier staat die altijd buiten aan als die lui aan het werk zijn
En ook nog van die domme Nederlandstalige muziek ook
Gelukkig die van mij niet
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Ja, dat mogen ze hier ook niet ( de kleindkids) trouwens de volwassen ook niet als we aan tafel zittenquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja aan tafel zonder mobiel tv filmpjes en dergelijkeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Balkon in dit gevalquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier mogen ze geen muziek opzetten.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ken geen 1 bouwvakker die zonder muziek werkt
Als het wat aardige bouwvakkers zijn dan zet ik altijd zelf wat muziek voor ze op.![]()
Mag hier niet gok ik. 1x een zingende bouwvakker gehoord, maar Vedder niks. Snap ik ook niet, maar zal niet mogen ofzo, met al die herrie, dan knal ik er wel muziek uit. Anders wordt ik echt gek van die herrie.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ken geen 1 bouwvakker die zonder muziek werktYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Nee precies geldt voor iedereen die mee eetquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat mogen ze hier ook niet ( de kleindkids) trouwens de volwassen ook niet als we aan tafel zittenAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Ik snap je helemaalquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mag hier niet gok ik. 1x een zingende bouwvakker gehoord, maar Vedder niks. Snap ik ook niet, maar zal niet mogen ofzo, met al die herrie, dan knal ik er wel muziek uit. Anders wordt ik echt gek van die herrie.
Maar strenge opzichter dan dat er geen muziek aan magAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
O jou arme orenquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Kolere zeg zijn ze hier voor het raam de railing aan vervangen.
Wat een lawaai, vloog bijna door het plafond heen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Imago denk ik.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal
Maar strenge opzichter dan dat er geen muziek aan mag
Zullen ook wel veel klachten van komen denk ik.![]()
Jij blijquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is wel bijna standaard ja
Gelukkig die van mij niet
frikandelbroodjes en energyquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat is de supermarkt onveilig maken
Uw ADH vitamine Worst
Ja zeker bij renovatie zijn er snel klachtenquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Imago denk ik.
Zullen ook wel veel klachten van komen denk ik.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
en zak chipsquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
frikandelbroodjes en energy
Ach ja ik pleur wel wat herrie in de rondte. En als dat niet mag dan moeten ze ook maar stiller boren etc.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Imago denk ik.
Zullen ook wel veel klachten van komen denk ik.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ja hele invasies komen dan binnen. Gekkenhuis in de winkelsquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
frikandelbroodjes en energyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
U gaat daar voor de wasmachinequote:Op maandag 30 augustus 2021 12:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
frikandelbroodjes en energyAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Krijg er zo al kippenvel van als ik er aan denk. Echt een rot geluidquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja heerlijk met zo'n zaag spijlen doorzagen, ijzer op ijzer. [ afbeelding ]
Ik liep net de keuken in.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het lijkt wel of we allemaal in de herrie zittenquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja heerlijk met zo'n zaag spijlen doorzagen, ijzer op ijzer. [ afbeelding ]
Ik liep net de keuken in.
Is toch jou huisquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach ja ik pleur wel wat herrie in de rondte. En als dat niet mag dan moeten ze ook maar stiller boren etc.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Ja dat ookquote:
Is al 10+ jaar geleden maar herinner me dit nog als gisteren, beetje hangen in tussenuurtjesUw ADH vitamine Worst
Ik hoor hier alleen de haan van de burenquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt wel of we allemaal in de herrie zittenAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Gebraden haantje is best lekkerquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoor hier alleen de haan van de buren
Ben er hier net uit. niet voor lang ze gaan binnen kort aan de zijkant (andere straat) beginnen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt wel of we allemaal in de herrie zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk ik wel er zijn mensen die om minder klagen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja zeker bij renovatie zijn er snel klachten
Bij de laatste renovatie heb ik het niet gedaan, dat waren onbeschofte eikels die mochten mooi in stilte hun werk doen.![]()
![]()
Mijn laatste jaar middelbare weleens een blikje pils halen in tussenuur in de middag
Uw ADH vitamine Worst
Heb er geen last van.. meer last van de buurjongen( neefje) die aan het gamen isquote:Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
He mafkees zet je boor es wat zachter.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach ja ik pleur wel wat herrie in de rondte. En als dat niet mag dan moeten ze ook maar stiller boren etc.![]()
![]()
![]()
Boefjequote:Op maandag 30 augustus 2021 12:19 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn laatste jaar middelbare weleens een blikje pils halen in tussenuur in de middag![]()
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Heerlijk was dat jongeren onder elkaar en hangenquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat ook
Is al 10+ jaar geleden maar herinner me dit nog als gisteren, beetje hangen in tussenuurtjes
Is zeker weten een rotgeluid.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg er zo al kippenvel van als ik er aan denk. Echt een rot geluid
Maar ik ben er wel blij mee hoor, veiligheid voor alles.Ik zie het, meerdere verbouwingen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt wel of we allemaal in de herrie zitten
Nah dit is maar eventjes ze zijn zo klaar, de minne plekken worden vervangen.
Volgende week gaan ze buiten schilderen, ik hoop dat ze dit keer wel aanbellen dat ze de voordeur gaan verven.![]()
Rakkerquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:19 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn laatste jaar middelbare weleens een blikje pils halen in tussenuur in de middagIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat ze daar eens niet iets op verzinnen dat dat geluid minder isquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
He mafkees zet je boor es wat zachter.
Hier tijdens renovatie. Veel humor en gelachen net hun. Lunchen deden ze bij mij ..Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zou best wel fijn zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ze daar eens niet iets op verzinnen dat dat geluid minder is![]()
![]()
Schilderen doen ze tenminste zonder herriequote:Op maandag 30 augustus 2021 12:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is zeker weten een rotgeluid.
Maar ik ben er wel blij mee hoor, veiligheid voor alles.
[..]
Ik zie het, meerdere verbouwingen.
Volgende week gaan ze buiten schilderen, ik hoop dat ze dit keer wel aanbellen dat ze de voordeur gaan verven.
Dat is dan weer de andere kantquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is zeker weten een rotgeluid.
Maar ik ben er wel blij mee hoor, veiligheid voor alles.
[..]
Ik zie het, meerdere verbouwingen.
Volgende week gaan ze buiten schilderen, ik hoop dat ze dit keer wel aanbellen dat ze de voordeur gaan verven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier mochten ze wel hun radio aan in de straat.. we waren niet zo moeilijkFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Oeh die wil ik nog wel een keer proberenquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
He mafkees zet je boor es wat zachter.![]()
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Was toch al volwassen op mijn laatste jaarUw ADH vitamine Worst
Ja zijn alleen de voordeur en de balkondeuren dat zal zo klaar zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Schilderen doen ze tenminste zonder herrie
De vorige keer dat ze de voordeur deden hadden ze niet aan gebeld, was rood geverfd maar als je de deur opendeed dan zag je de blauwe kleur nog op de randen waar ze niet bij konden omdat de deurpost in de weg zat.![]()
![]()
Ik denk dat ik ook maar eens een muziekje aanslingerAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
18 waarschijnlijkquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:25 schreef hemarookworst het volgende:
Was toch al volwassen op mijn laatste jaarAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Een goudgele jaquote:
Uw ADH vitamine Worst
quote:![]()
En toen was alcohol nog boven 16. En ik werd toen nooit om ID gevraagd in tegenstelling tot nu
Uw ADH vitamine Worst
Op mijn werk hadden ze de ramen geschilderd ook met dichte ramen, die hebben we met een kapstok weer open moeten breken.![]()
![]()
![]()
![]()
Whaha, shuffle even uit dus een tijd rare dierengeluiden.
Iets te vage collectie dan.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Daar hoort natuurlijk een bouwradio bij die kneiterhard staat.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Schilderen doen ze tenminste zonder herrie![]()
Hier is het eigenlijk gedurende de warmere maanden altijd raak in de weekeinden in de buurt. Altijd wel iemand die op zaterdag tussen acht en negen begint met eoa powertool."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jemig PlymouthFury heeft ook al vakantie,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is vakantietijd.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:38 schreef Dotteke het volgende:
Jemig PlymouthFury heeft ook al vakantie,![]()
Ja echt hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alle duiven op de dam
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
Goeie TT
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
Ja, volgens de berichten wel, maar Plym heeft een FOK vakantiequote:Op maandag 30 augustus 2021 12:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wel een mooie tijd om vakantie te hebben, volgens mij komen er nog wel mooie dagen aan.maar dan kan hij ook van het mooie weer genieten natuurlijk
Hey Yvonnequote:
Gert en Hermien, dat ik dat weetquote:
Ow ik dacht aan een andere vakantie.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, volgens de berichten wel, maar Plym heeft een FOK vakantiemaar dan kan hij ook van het mooie weer genieten natuurlijk
![]()
![]()
We worden oudquote:
Nou ja dat hoop ik toch.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Is wel te hopenquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
We worden oud
Nou ja dat hoop ik toch.
Vond het een nare man. Hij kwam altijd brood halen bij de bakker waar ik werkte. Ik was nog heel jong toen ( waar is die tijd gebleven) Maar was altijd bang voor hem.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaan we op de oudjestoer.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Joh! Je kende gewoon een beroemdheidquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het een nare man. Hij kwam altijd brood halen bij de bakker waar ik werkte. Ik was nog heel jong toen ( waar is die tijd gebleven) Maar was altijd bang voor hem.
Ja bleek ook een nare man te zijn als je de verdere familie moet geloven.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Dat had ik met Ron Brandsteder.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het een nare man. Hij kwam altijd brood halen bij de bakker waar ik werkte. Ik was nog heel jong toen ( waar is die tijd gebleven) Maar was altijd bang voor hem.
Bal van een vent trouwens.![]()
![]()
Het was ook een eng mannetje bleek laterquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het een nare man. Hij kwam altijd brood halen bij de bakker waar ik werkte. Ik was nog heel jong toen ( waar is die tijd gebleven) Maar was altijd bang voor hem.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja woonde bij ons in de buurt. Hij zag er ook vies en onverzorgd uit, altijd vette haren bbrrr echt die blik in zijn ogen ook. Hoe hij vrouwen nakeek.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Joh! Je kende gewoon een beroemdheid
Ja bleek ook een nare man te zijn als je de verdere familie moet geloven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O echt, kan je zien hoe anders ze in het echt overkomen hequote:Op maandag 30 augustus 2021 12:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat had ik met Ron Brandsteder.
Bal van een vent trouwens.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent nog lekker soepel in de heupjes Gizquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
https://media.giphy.com/m(...)3&rid=giphy.gif&ct=g
Dat is dan 1 gebroken pols en een versplinterde heupquote:
Auwwwwwwwwwwwwwquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SOms snap je niet dat ze zo weer opstaan en niets hebben hequote:Op maandag 30 augustus 2021 12:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is dan 1 gebroken pols en een versplinterde heupWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nouuuuu ik geloof niet dat die meneer er niets aan over heeft gehouden. Misschien snapt hij nu wel dat tegels glad kunnen zijn als ze nat zijn. Een mens is nooit te oud om te lerenquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SOms snap je niet dat ze zo weer opstaan en niets hebben he
Hij was in Leeuwarden met de opening van de Postbank. Was in 85 Gizzy was 5quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, kan je zien hoe anders ze in het echt overkomen he
Hij deed een quiz. Had eerst op straat een oude man afgekafferd die hem herkende en helemaal enthousiast was en met die quiz snauwde hij ook mensen af.
Ik stond mijn mijn kleine neusje vooraan maar stond heel snel achter Pappa verscholen weer.![]()
Plaatje is nu anders, ik had niet goed gekopieerd denk ik. :pquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent nog lekker soepel in de heupjes Giz![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:57 schreef Dotteke het volgende:
Deze is ook soepel in der heupjes
[ afbeelding ]![]()
![]()
De 2de jeugd beleven is niet altijd even makkelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is dan 1 gebroken pols en een versplinterde heup![]()
![]()
Heeft ie knap lang over gedaan dan.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nouuuuu ik geloof niet dat die meneer er niets aan over heeft gehouden. Misschien snapt hij nu wel dat tegels glad kunnen zijn als ze nat zijn. Een mens is nooit te oud om te leren![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker dan, het schijnt dat Wendy van Dijk ook zo is. Voor de camera heel leuk en zodra die uit is een grote kat. Heb he tzelf niet ervaren maar wel van iemand gehoord die het zo ervaren heeft.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij was in Leeuwarden met de opening van de Postbank. Was in 85 Gizzy was 5
Hij deed een quiz. Had eerst op straat een oude man afgekafferd die hem herkende en helemaal enthousiast was en met die quiz snauwde hij ook mensen af.
Ik stond mijn mijn kleine neusje vooraan maar stond heel snel achter Pappa verscholen weer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er loopt een wolf los in dierenpark AmersfoortIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat verbaast me dan wel idd.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan, het schijnt dat Wendy van Dijk ook zo is. Voor de camera heel leuk en zodra die uit is een grote kat. Heb he tzelf niet ervaren maar wel van iemand gehoord die het zo ervaren heeft.![]()
O lekker, park gesloten voor bezoekers nu?quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:02 schreef mazaru het volgende:
Er loopt een wolf los in dierenpark AmersfoortWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@yvonne is al weer uit gedanst zo te zien
quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:02 schreef mazaru het volgende:
Er loopt een wolf los in dierenpark Amersfoort![]()
![]()
Er waren bezoekers.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, park gesloten voor bezoekers nu?
https://www.ad.nl/amersfo(...)amersfoort~a74ef742/![]()
Ja mij ook. Vind haar altijd wel aardig. Maar dat vond ik Ron Brandsteder ook, zo zie je maar weerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bassie en Adriaan vooral Bassie zijn heul geen kindervrienden.
Ik stond op een beurs in de Rai, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden, en men had artiesten ingehuurd, en Bassie en Adriaan voor de kids.
Nou bleek die hele beurs een flop te zijn, men rekende op weetikhoeveel mensen, maar er kwam niemand.
Bassie en Adriaan kwamen,keken, en gingen met de organisatie n gesprek en vertrokken zonder op te treden, want dat deden ze niet voor zo weinig publiek. Kindjes geeneens aankijkend.
Later kwam Lee Towers en die deed z'n hele optreden voor de standhouders en wat publiek.
Klasse! En niet een paar liedjes, nee hij knalde aan een stuk door, met toegift.
Dan ben je een baas.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Bah je zal er maar lopen en de wolf tegen over je hebben staanquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er waren bezoekers.
https://www.ad.nl/amersfo(...)amersfoort~a74ef742/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een arrogantie of niet dan.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:04 schreef yvonne het volgende:
Ik stond op een beurs in de Rai, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden, en men had artiesten ingehuurd, en Bassie en Adriaan voor de kids.
Nou bleek die hele beurs een flop te zijn, men rekende op weetikhoeveel mensen, maar er kwam niemand.
Bassie en Adriaan kwamen,keken, en gingen met de organisatie n gesprek en vertrokken zonder op te treden, want dat deden ze niet voor zo weinig publiek. Kindjes geeneens aankijkend.
Later kwam Lee Towers en die deed z'n hele optreden voor de standhouders en wat publiek.
Klasse! En niet een paar liedjes, nee hij knalde aan een stuk door, met toegift.
Dan ben je een baas.
En dan die arme kindjes die wel stonden te wachten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo vond ik Bennie Jolink altijd een kwalletje van wat ik op tv zag
Maar heb een keer een interview met hem gehad. Bleek het een hele lieve man te zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bas van Tor blijkt idd een aardige lul te zijn. Ze zijn bij bananensplit ook eens in de zeik genomen en daar was hij niet van gediend.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:04 schreef yvonne het volgende:
Dan ben je een baas.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
En dat noemt zich dan kindervriendenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt dat zijn Punk ook al. Die was als klein Punkie bij een optreden en na de tijd mochten de kinderen naar Bassie en Adriaan toe.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:04 schreef yvonne het volgende:
Dan ben je een baas.
Adriaan scheen de kids zo af te blaffen dat Bassie er op een gegeven moment zelfs iets van zei.![]()
Kan je in sommige gebieden ook tegenkomen in de natuur tegenwoordig.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bah je zal er maar lopen en de wolf tegen over je hebben staan![]()
![]()
Onvoorstelbaar toch. Arme kindjesquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Klopt dat zijn Punk ook al. Die was als klein Punkie bij een optreden en na de tijd mochten de kinderen naar Bassie en Adriaan toe.
Adriaan scheen de kids zo af te blaffen dat Bassie er op een gegeven moment zelfs iets van zei.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja beste tegenvaller.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar toch. Arme kindjes![]()
![]()
En toch hebben ze veel gedaan met hun programma's, al die reisjes door Europa enzo, de kinderen zaten nog op school en leerden zo meer aardrijkskunde dan uit de boekjesquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Klopt dat zijn Punk ook al. Die was als klein Punkie bij een optreden en na de tijd mochten de kinderen naar Bassie en Adriaan toe.
Adriaan scheen de kids zo af te blaffen dat Bassie er op een gegeven moment zelfs iets van zei.
Ik denk dat ze banger van ons zijnquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Kan je in sommige gebieden ook tegenkomen in de natuur tegenwoordig.
Ja, dat is waar. Ik moet er niet aan denken er een tegen te komen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Kan je in sommige gebieden ook tegenkomen in de natuur tegenwoordig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is het zeker , als kind ooit geweest bij m thuis nog vanuit de motorcrossquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:07 schreef Dotteke het volgende:
Zo vond ik Bennie Jolink altijd een kwalletje van wat ik op tv zag
Maar heb een keer een interview met hem gehad. Bleek het een hele lieve man te zijn.![]()
![]()
Ik ga het niet uitproberen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat ze banger van ons zijn
Maar ze rennen wel altijd weg idd.![]()
Ik blijf er ook wel bij uit de buurt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Ik moet er niet aan denken er een tegen te komen.![]()
![]()
Echt een toffe peer is het, leuk dat je er geweest bent. in Hummelo?quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:11 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Is het zeker , als kind ooit geweest bij m thuis nog vanuit de motorcrossWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook niet ben ze liever een stap voorquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ga het niet uitproberen.
Maar ze rennen wel altijd weg idd.
Jammer 13 sec te vroeg gepost.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gelukkig de hond mankeert niks.![]()
![]()
WIe?quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jammer 13 sec te vroeg gepost.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt een toffe peer is het, leuk dat je er geweest bent. in Hummelo?![]()
![]()
Ik was er toen hij een cd had gemaakt met Gea Rexwinkel Ken je die ook?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was er toen hij een cd had gemaakt met Gea Rexwinkel Ken je die ook?
Die is al n tijd terug overleden toch?![]()
Oquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik poste om 13:13:00 uur
Als ik 13 sec later had gepost dan had ik om 13:13:13 gepost.
Ja, helaas, ook een lieve krachtige vrouwquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:17 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja
Die is al n tijd terug overleden toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Guardian angels cd denk ik?quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, helaas, ook een lieve krachtige vrouw![]()
In 2013quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Op vrijdag de 13 zou dat nog leuker zijn.
Ja, was bij de cd presentatiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O al bijna 10 jaar dusquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
In dat jaar zijn Punk en ik getrouwd.
Wel lekker die zoekfunctie. Zit nu oude posts van mij te lezen, hard gelachenUw ADH vitamine Worst
Heb je feest?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En? Schrik je er vanquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:22 schreef hemarookworst het volgende:
Wel lekker die zoekfunctie. Zit nu oude posts van mij te lezen, hard gelachen
Netjesquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Over een paar jaartjes ja.
Maar we zijn al vanaf 98 samen.![]()
![]()
DTS was wel uitlaatklep voor m'n depressie destijds, dus soms wel.quote:Uw ADH vitamine Worst
O dat is best al lang,quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Over een paar jaartjes ja.
Maar we zijn al vanaf 98 samen.
Begrijpelijk dan ja…quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
DTS was wel uitlaatklep voor m'n depressie destijds, dus soms wel.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2021 13:32:28 ]![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
....zijn door Mini-ToT naar Milaan gejaagd:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Lieve foto
O echt vervelend te horen dat jij depressief bent geweest. Hopelijk ben je er helemaal uitgekomenquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
DTS was wel uitlaatklep voor m'n depressie destijds, dus soms wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Half!quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:33 schreef Emmerdeur het volgende:
Middag ToT
Alweer n beetje bijgetrokken inmiddels![]()
![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
....zijn door Mini-ToT naar Milaan gejaagd:
[ afbeelding ]dacht ik gisteren ook aan toen je deze foto liet zien
En nu staat er daar een flat in de fik?quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]dacht ik gisteren ook aan toen je deze foto liet zien
Nu WAS er in de middeleeuwen een wrede koningin die een stad wilde veroveren en als verzoeningsoffer een duif van elk dak van elk huis wilde hebben.
Na ontvangst liet ze brandende bosjes takken en hooi enzo aan de pootjes van die diertjes binden, die vervolgens naar hun nesten terugvlogen op die daken.
Is er hier een verband?Vast niet.
![]()
![]()
Ja in Milaan, poste vanmorgen de link hierquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:38 schreef ToT het volgende:
[..]
En nu staat er daar een flat in de fik?
Nu WAS er in de middeleeuwen een wrede koningin die een stad wilde veroveren en als verzoeningsoffer een duif van elk dak van elk huis wilde hebben.
Na ontvangst liet ze brandende bosjes takken en hooi enzo aan de pootjes van die diertjes binden, die vervolgens naar hun nesten terugvlogen op die daken.
Is er hier een verband?Vast niet.
Ik zag het idd!quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in Milaan, poste vanmorgen de link hier20 verdiepingen hoog. Gelukkig wel iedereen veilig buiten gekomen, schijnt het.
![]()
![]()
![]()
Iemand enig idee aan welke film ik moest denken?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja gelukkig wel, een hele onderneming hequote:Op maandag 30 augustus 2021 13:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag het idd!20 verdiepingen hoog. Gelukkig wel iedereen veilig buiten gekomen, schijnt het.
Star Trek III: The Search for Spock?quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:40 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee aan welke film ik moest denken?![]()
Nee, geen ideequote:Op maandag 30 augustus 2021 13:40 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee aan welke film ik moest denken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het gaat wel beter sinds dit jaar gelukkigquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt vervelend te horen dat jij depressief bent geweest. Hopelijk ben je er helemaal uitgekomenUw ADH vitamine Worst
Ook een depressief geval hier!quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het gaat wel beter sinds dit jaar gelukkig
Wellbutrin FTW!![]()
![]()
o gelukkig, houden zo als het kan Wurstjuhquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het gaat wel beter sinds dit jaar gelukkigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nope. Ik had eigenlijk wel verwacht dat jij het wel zou raden.quote:
Nee ik gebruik geen middelenquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook een depressief geval hier!
Wellbutrin FTW!Uw ADH vitamine Worst
Ik heb nog roze olifantjes om m'n hoofd heen dansen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nope. Ik had eigenlijk wel verwacht dat jij het wel zou raden.![]()
![]()
Beter dan er opquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nog roze olifantjes om m'n hoofd heen dansen.
LOL. Zegt 'tree of life' je genoeg?quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nog roze olifantjes om m'n hoofd heen dansen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Hier?quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:48 schreef ToT het volgende:
Filmpje van Mini-ToT gaat zo online geslingerd worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had het over die boom uit avatarquote:
Mini-ToT werd uiteraard GRONDIG schoongemaakt na het gekruip over de grond; eerst met vochtige doekjes, daarna met desinfecterende gel voor de handen, en eenmaal terug in het vakantiehuisje ging hij onder de douche.![]()
![]()
Gewoon door de carwash slingerenquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:52 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT werd uiteraard GRONDIG schoongemaakt na het gekruip over de grond; eerst met vochtige doekjes, daarna met desinfecterende gel voor de handen, en eenmaal terug in het vakantiehuisje ging hij onder de douche.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon door de carwash slingeren![]()
![]()
![]()
Je kinderen stoppen hun handjes veel in hun mondje dus dat is dan wel uitkijkenquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:52 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT werd uiteraard GRONDIG schoongemaakt na het gekruip over de grond; eerst met vochtige doekjes, daarna met desinfecterende gel voor de handen, en eenmaal terug in het vakantiehuisje ging hij onder de douche.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en ook broodjes eet hij zo uit het knuistje enzo.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kinderen stoppen hun handjes veel in hun mondje dus dat is dan wel uitkijken
Duivenpoep kan best smerige ziekteverwekkers bevatten.![]()
![]()
We waren trouwens echt NET p dat plein aangekomen, meneertje plofte direct vrolijk op de grond en zonder het te zien meteen met zijn handje in de poep!
![]()
![]()
Ja daaromquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en ook broodjes eet hij zo uit het knuistje enzo.
Duivenpoep kan best smerige ziekteverwekkers bevatten.
Gaat hij al weer naar d e peuterspeelzaal of nog vakantie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Krijgen ze weerstand van. Is toch goed.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kinderen stoppen hun handjes veel in hun mondje dus dat is dan wel uitkijken
Je houd t toch niet tegen![]()
Nee dat is waar, maar midden in de duivenpoep is een ander verhaalquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:57 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Krijgen ze weerstand van. Is toch goed.
Je houd t toch niet tegen
Is Greys groenwerker?quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:04 schreef Dotteke het volgende:
Hey Greys, werk aan de winkel voor je![]()
https://lokaalgelderland.(...)en-met-de-kraan-openUw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:04 schreef Dotteke het volgende:
Hey Greys, werk aan de winkel voor je![]()
https://lokaalgelderland.(...)en-met-de-kraan-open![]()
![]()
![]()
woon lekker buitenaf dus groen in overvloed
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
![]()
wie gaat er mee naar de dierentuin?Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Oh ik lees dat de gemeente het ook waardeert als de burger het zelf weghaalt. Dat kan weleens anders zijnUw ADH vitamine Worst
de gemeente doet zelf liever niks en strijkt wel de centjes opquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:07 schreef hemarookworst het volgende:
Oh ik lees dat de gemeente het ook waardeert als de burger het zelf weghaalt. Dat kan weleens anders zijnAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Was al voorbij gekomen hier.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:07 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
wie gaat er mee naar de dierentuin?
Ik blijf wel lekker hier als je het niet erg vindt
verdoriequote:Op maandag 30 augustus 2021 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was al voorbij gekomen hier.
Ik blijf wel lekker hier als je het niet erg vindt
had er net zo'n zin inAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Nouja, gemeentes hebben het financieel steeds moeilijker. Omdat het Rijk van alles overhevelt zonder of met weinig extra geldquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
de gemeente doet zelf liever niks en strijkt wel de centjes opUw ADH vitamine Worst
Misschien wil Hema met je meequote:Op maandag 30 augustus 2021 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
verdorie
had er net zo'n zin in
![]()
klopt goed voorbeeld is jeugdzorgquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nouja, gemeentes hebben het financieel steeds moeilijker. Omdat het Rijk van alles overhevelt zonder of met weinig extra geld
daar komen gemeenten aan alle kanten geld tekort
maar het kan niet zo zijn dat omdat de gemeentes niet genoeg geld krijgen van het rijk de burger in alle gevallen het haasje moet zijnAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: