Netjesquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Over een paar jaartjes ja.
Maar we zijn al vanaf 98 samen.
DTS was wel uitlaatklep voor m'n depressie destijds, dus soms wel.quote:
O dat is best al lang,quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Over een paar jaartjes ja.
Maar we zijn al vanaf 98 samen.
Begrijpelijk dan ja…quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
DTS was wel uitlaatklep voor m'n depressie destijds, dus soms wel.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
....zijn door Mini-ToT naar Milaan gejaagd:
[ afbeelding ]
O echt vervelend te horen dat jij depressief bent geweest. Hopelijk ben je er helemaal uitgekomenquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
DTS was wel uitlaatklep voor m'n depressie destijds, dus soms wel.
Half!quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:33 schreef Emmerdeur het volgende:
Middag ToT
Alweer n beetje bijgetrokken inmiddels
quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
....zijn door Mini-ToT naar Milaan gejaagd:
[ afbeelding ]
En nu staat er daar een flat in de fik?quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]dacht ik gisteren ook aan toen je deze foto liet zien
Ja in Milaan, poste vanmorgen de link hierquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:38 schreef ToT het volgende:
[..]
En nu staat er daar een flat in de fik?
Nu WAS er in de middeleeuwen een wrede koningin die een stad wilde veroveren en als verzoeningsoffer een duif van elk dak van elk huis wilde hebben.
Na ontvangst liet ze brandende bosjes takken en hooi enzo aan de pootjes van die diertjes binden, die vervolgens naar hun nesten terugvlogen op die daken.
Is er hier een verband?Vast niet.
Ik zag het idd!quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in Milaan, poste vanmorgen de link hier
Ja gelukkig wel, een hele onderneming hequote:Op maandag 30 augustus 2021 13:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag het idd!20 verdiepingen hoog. Gelukkig wel iedereen veilig buiten gekomen, schijnt het.
Star Trek III: The Search for Spock?quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:40 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee aan welke film ik moest denken?
Nee, geen ideequote:Op maandag 30 augustus 2021 13:40 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee aan welke film ik moest denken?
Het gaat wel beter sinds dit jaar gelukkigquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt vervelend te horen dat jij depressief bent geweest. Hopelijk ben je er helemaal uitgekomen
Ook een depressief geval hier!quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het gaat wel beter sinds dit jaar gelukkig
o gelukkig, houden zo als het kan Wurstjuhquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het gaat wel beter sinds dit jaar gelukkig
Nope. Ik had eigenlijk wel verwacht dat jij het wel zou raden.quote:
Nee ik gebruik geen middelenquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook een depressief geval hier!
Wellbutrin FTW!
Ik heb nog roze olifantjes om m'n hoofd heen dansen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nope. Ik had eigenlijk wel verwacht dat jij het wel zou raden.
Beter dan er opquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nog roze olifantjes om m'n hoofd heen dansen.
LOL. Zegt 'tree of life' je genoeg?quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nog roze olifantjes om m'n hoofd heen dansen.
Hier?quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:48 schreef ToT het volgende:
Filmpje van Mini-ToT gaat zo online geslingerd worden.
Ik had het over die boom uit avatarquote:
Gewoon door de carwash slingerenquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:52 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT werd uiteraard GRONDIG schoongemaakt na het gekruip over de grond; eerst met vochtige doekjes, daarna met desinfecterende gel voor de handen, en eenmaal terug in het vakantiehuisje ging hij onder de douche.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon door de carwash slingeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |