Bah je zal er maar lopen en de wolf tegen over je hebben staanquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er waren bezoekers.
https://www.ad.nl/amersfo(...)amersfoort~a74ef742/
Wat een arrogantie of niet dan.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:04 schreef yvonne het volgende:
Bassie en Adriaan vooral Bassie zijn heul geen kindervrienden.
Ik stond op een beurs in de Rai, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden, en men had artiesten ingehuurd, en Bassie en Adriaan voor de kids.
Nou bleek die hele beurs een flop te zijn, men rekende op weetikhoeveel mensen, maar er kwam niemand.
Bassie en Adriaan kwamen,keken, en gingen met de organisatie n gesprek en vertrokken zonder op te treden, want dat deden ze niet voor zo weinig publiek. Kindjes geeneens aankijkend.
Later kwam Lee Towers en die deed z'n hele optreden voor de standhouders en wat publiek.
Klasse! En niet een paar liedjes, nee hij knalde aan een stuk door, met toegift.
Dan ben je een baas.
Bas van Tor blijkt idd een aardige lul te zijn. Ze zijn bij bananensplit ook eens in de zeik genomen en daar was hij niet van gediend.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:04 schreef yvonne het volgende:
Ik stond op een beurs in de Rai, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden, en men had artiesten ingehuurd, en Bassie en Adriaan voor de kids.
Nou bleek die hele beurs een flop te zijn, men rekende op weetikhoeveel mensen, maar er kwam niemand.
Bassie en Adriaan kwamen,keken, en gingen met de organisatie n gesprek en vertrokken zonder op te treden, want dat deden ze niet voor zo weinig publiek. Kindjes geeneens aankijkend.
Later kwam Lee Towers en die deed z'n hele optreden voor de standhouders en wat publiek.
Klasse! En niet een paar liedjes, nee hij knalde aan een stuk door, met toegift.
Dan ben je een baas.
Klopt dat zijn Punk ook al. Die was als klein Punkie bij een optreden en na de tijd mochten de kinderen naar Bassie en Adriaan toe.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:04 schreef yvonne het volgende:
Dan ben je een baas.
Kan je in sommige gebieden ook tegenkomen in de natuur tegenwoordig.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bah je zal er maar lopen en de wolf tegen over je hebben staan
Onvoorstelbaar toch. Arme kindjesquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Klopt dat zijn Punk ook al. Die was als klein Punkie bij een optreden en na de tijd mochten de kinderen naar Bassie en Adriaan toe.
Adriaan scheen de kids zo af te blaffen dat Bassie er op een gegeven moment zelfs iets van zei.
Ja beste tegenvaller.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar toch. Arme kindjes
En toch hebben ze veel gedaan met hun programma's, al die reisjes door Europa enzo, de kinderen zaten nog op school en leerden zo meer aardrijkskunde dan uit de boekjesquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Klopt dat zijn Punk ook al. Die was als klein Punkie bij een optreden en na de tijd mochten de kinderen naar Bassie en Adriaan toe.
Adriaan scheen de kids zo af te blaffen dat Bassie er op een gegeven moment zelfs iets van zei.
Ik denk dat ze banger van ons zijnquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Kan je in sommige gebieden ook tegenkomen in de natuur tegenwoordig.
Ja, dat is waar. Ik moet er niet aan denken er een tegen te komen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Kan je in sommige gebieden ook tegenkomen in de natuur tegenwoordig.
Is het zeker , als kind ooit geweest bij m thuis nog vanuit de motorcrossquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:07 schreef Dotteke het volgende:
Zo vond ik Bennie Jolink altijd een kwalletje van wat ik op tv zag
Maar heb een keer een interview met hem gehad. Bleek het een hele lieve man te zijn.
Ik ga het niet uitproberen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat ze banger van ons zijn
Ik blijf er ook wel bij uit de buurt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Ik moet er niet aan denken er een tegen te komen.
Echt een toffe peer is het, leuk dat je er geweest bent. in Hummelo?quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:11 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Is het zeker , als kind ooit geweest bij m thuis nog vanuit de motorcross
Ik ook niet ben ze liever een stap voorquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ga het niet uitproberen.
Maar ze rennen wel altijd weg idd.
Jammer 13 sec te vroeg gepost.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gelukkig de hond mankeert niks.
WIe?quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jammer 13 sec te vroeg gepost.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt een toffe peer is het, leuk dat je er geweest bent. in Hummelo?
Ik was er toen hij een cd had gemaakt met Gea Rexwinkel Ken je die ook?quote:
Jaquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was er toen hij een cd had gemaakt met Gea Rexwinkel Ken je die ook?
Oquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik poste om 13:13:00 uur
Als ik 13 sec later had gepost dan had ik om 13:13:13 gepost.
Ja, helaas, ook een lieve krachtige vrouwquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:17 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja
Die is al n tijd terug overleden toch?
Guardian angels cd denk ik?quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, helaas, ook een lieve krachtige vrouw
In 2013quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Op vrijdag de 13 zou dat nog leuker zijn.
Ja, was bij de cd presentatiequote:
O al bijna 10 jaar dusquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
In dat jaar zijn Punk en ik getrouwd.
Heb je feest?quote:
En? Schrik je er vanquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:22 schreef hemarookworst het volgende:
Wel lekker die zoekfunctie. Zit nu oude posts van mij te lezen, hard gelachen
Netjesquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Over een paar jaartjes ja.
Maar we zijn al vanaf 98 samen.
DTS was wel uitlaatklep voor m'n depressie destijds, dus soms wel.quote:
O dat is best al lang,quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Over een paar jaartjes ja.
Maar we zijn al vanaf 98 samen.
Begrijpelijk dan ja…quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
DTS was wel uitlaatklep voor m'n depressie destijds, dus soms wel.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
....zijn door Mini-ToT naar Milaan gejaagd:
[ afbeelding ]
O echt vervelend te horen dat jij depressief bent geweest. Hopelijk ben je er helemaal uitgekomenquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
DTS was wel uitlaatklep voor m'n depressie destijds, dus soms wel.
Half!quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:33 schreef Emmerdeur het volgende:
Middag ToT
Alweer n beetje bijgetrokken inmiddels
quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
....zijn door Mini-ToT naar Milaan gejaagd:
[ afbeelding ]
En nu staat er daar een flat in de fik?quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]dacht ik gisteren ook aan toen je deze foto liet zien
Ja in Milaan, poste vanmorgen de link hierquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:38 schreef ToT het volgende:
[..]
En nu staat er daar een flat in de fik?
Nu WAS er in de middeleeuwen een wrede koningin die een stad wilde veroveren en als verzoeningsoffer een duif van elk dak van elk huis wilde hebben.
Na ontvangst liet ze brandende bosjes takken en hooi enzo aan de pootjes van die diertjes binden, die vervolgens naar hun nesten terugvlogen op die daken.
Is er hier een verband?Vast niet.
Ik zag het idd!quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in Milaan, poste vanmorgen de link hier
Ja gelukkig wel, een hele onderneming hequote:Op maandag 30 augustus 2021 13:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag het idd!20 verdiepingen hoog. Gelukkig wel iedereen veilig buiten gekomen, schijnt het.
Star Trek III: The Search for Spock?quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:40 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee aan welke film ik moest denken?
Nee, geen ideequote:Op maandag 30 augustus 2021 13:40 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee aan welke film ik moest denken?
Het gaat wel beter sinds dit jaar gelukkigquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt vervelend te horen dat jij depressief bent geweest. Hopelijk ben je er helemaal uitgekomen
Ook een depressief geval hier!quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het gaat wel beter sinds dit jaar gelukkig
o gelukkig, houden zo als het kan Wurstjuhquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het gaat wel beter sinds dit jaar gelukkig
Nope. Ik had eigenlijk wel verwacht dat jij het wel zou raden.quote:
Nee ik gebruik geen middelenquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook een depressief geval hier!
Wellbutrin FTW!
Ik heb nog roze olifantjes om m'n hoofd heen dansen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nope. Ik had eigenlijk wel verwacht dat jij het wel zou raden.
Beter dan er opquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nog roze olifantjes om m'n hoofd heen dansen.
LOL. Zegt 'tree of life' je genoeg?quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nog roze olifantjes om m'n hoofd heen dansen.
Hier?quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:48 schreef ToT het volgende:
Filmpje van Mini-ToT gaat zo online geslingerd worden.
Ik had het over die boom uit avatarquote:
Gewoon door de carwash slingerenquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:52 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT werd uiteraard GRONDIG schoongemaakt na het gekruip over de grond; eerst met vochtige doekjes, daarna met desinfecterende gel voor de handen, en eenmaal terug in het vakantiehuisje ging hij onder de douche.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon door de carwash slingeren
Je kinderen stoppen hun handjes veel in hun mondje dus dat is dan wel uitkijkenquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:52 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT werd uiteraard GRONDIG schoongemaakt na het gekruip over de grond; eerst met vochtige doekjes, daarna met desinfecterende gel voor de handen, en eenmaal terug in het vakantiehuisje ging hij onder de douche.
Ja en ook broodjes eet hij zo uit het knuistje enzo.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kinderen stoppen hun handjes veel in hun mondje dus dat is dan wel uitkijken
Ja daaromquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en ook broodjes eet hij zo uit het knuistje enzo.
Duivenpoep kan best smerige ziekteverwekkers bevatten.
Krijgen ze weerstand van. Is toch goed.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kinderen stoppen hun handjes veel in hun mondje dus dat is dan wel uitkijken
Nee dat is waar, maar midden in de duivenpoep is een ander verhaalquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:57 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Krijgen ze weerstand van. Is toch goed.
Je houd t toch niet tegen
makes them strongerquote:
Is Greys groenwerker?quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:04 schreef Dotteke het volgende:
Hey Greys, werk aan de winkel voor je![]()
https://lokaalgelderland.(...)en-met-de-kraan-open
quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:04 schreef Dotteke het volgende:
Hey Greys, werk aan de winkel voor je![]()
https://lokaalgelderland.(...)en-met-de-kraan-open
de gemeente doet zelf liever niks en strijkt wel de centjes opquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:07 schreef hemarookworst het volgende:
Oh ik lees dat de gemeente het ook waardeert als de burger het zelf weghaalt. Dat kan weleens anders zijn
Was al voorbij gekomen hier.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:07 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
wie gaat er mee naar de dierentuin?
verdoriequote:Op maandag 30 augustus 2021 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was al voorbij gekomen hier.
Ik blijf wel lekker hier als je het niet erg vindt
Nouja, gemeentes hebben het financieel steeds moeilijker. Omdat het Rijk van alles overhevelt zonder of met weinig extra geldquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
de gemeente doet zelf liever niks en strijkt wel de centjes op
Misschien wil Hema met je meequote:Op maandag 30 augustus 2021 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
verdorie
had er net zo'n zin in
klopt goed voorbeeld is jeugdzorgquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nouja, gemeentes hebben het financieel steeds moeilijker. Omdat het Rijk van alles overhevelt zonder of met weinig extra geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |