O echt, kan je zien hoe anders ze in het echt overkomen hequote:Op maandag 30 augustus 2021 12:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat had ik met Ron Brandsteder.
Bal van een vent trouwens.
Je bent nog lekker soepel in de heupjes Gizquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
https://media.giphy.com/m(...)3&rid=giphy.gif&ct=g
Dat is dan 1 gebroken pols en een versplinterde heupquote:
Auwwwwwwwwwwwwwquote:
SOms snap je niet dat ze zo weer opstaan en niets hebben hequote:Op maandag 30 augustus 2021 12:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is dan 1 gebroken pols en een versplinterde heup
Nouuuuu ik geloof niet dat die meneer er niets aan over heeft gehouden. Misschien snapt hij nu wel dat tegels glad kunnen zijn als ze nat zijn. Een mens is nooit te oud om te lerenquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SOms snap je niet dat ze zo weer opstaan en niets hebben he
Hij was in Leeuwarden met de opening van de Postbank. Was in 85 Gizzy was 5quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, kan je zien hoe anders ze in het echt overkomen he
Plaatje is nu anders, ik had niet goed gekopieerd denk ik. :pquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent nog lekker soepel in de heupjes Giz
quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:57 schreef Dotteke het volgende:
Deze is ook soepel in der heupjes
[ afbeelding ]
De 2de jeugd beleven is niet altijd even makkelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is dan 1 gebroken pols en een versplinterde heup
Heeft ie knap lang over gedaan dan.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nouuuuu ik geloof niet dat die meneer er niets aan over heeft gehouden. Misschien snapt hij nu wel dat tegels glad kunnen zijn als ze nat zijn. Een mens is nooit te oud om te leren
Lekker dan, het schijnt dat Wendy van Dijk ook zo is. Voor de camera heel leuk en zodra die uit is een grote kat. Heb he tzelf niet ervaren maar wel van iemand gehoord die het zo ervaren heeft.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij was in Leeuwarden met de opening van de Postbank. Was in 85 Gizzy was 5
Hij deed een quiz. Had eerst op straat een oude man afgekafferd die hem herkende en helemaal enthousiast was en met die quiz snauwde hij ook mensen af.
Ik stond mijn mijn kleine neusje vooraan maar stond heel snel achter Pappa verscholen weer.
Dat verbaast me dan wel idd.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan, het schijnt dat Wendy van Dijk ook zo is. Voor de camera heel leuk en zodra die uit is een grote kat. Heb he tzelf niet ervaren maar wel van iemand gehoord die het zo ervaren heeft.
O lekker, park gesloten voor bezoekers nu?quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:02 schreef mazaru het volgende:
Er loopt een wolf los in dierenpark Amersfoort
quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:02 schreef mazaru het volgende:
Er loopt een wolf los in dierenpark Amersfoort
Er waren bezoekers.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, park gesloten voor bezoekers nu?
Ja mij ook. Vind haar altijd wel aardig. Maar dat vond ik Ron Brandsteder ook, zo zie je maar weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |