Bah je zal er maar lopen en de wolf tegen over je hebben staanquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er waren bezoekers.
https://www.ad.nl/amersfo(...)amersfoort~a74ef742/
Wat een arrogantie of niet dan.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:04 schreef yvonne het volgende:
Bassie en Adriaan vooral Bassie zijn heul geen kindervrienden.
Ik stond op een beurs in de Rai, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden, en men had artiesten ingehuurd, en Bassie en Adriaan voor de kids.
Nou bleek die hele beurs een flop te zijn, men rekende op weetikhoeveel mensen, maar er kwam niemand.
Bassie en Adriaan kwamen,keken, en gingen met de organisatie n gesprek en vertrokken zonder op te treden, want dat deden ze niet voor zo weinig publiek. Kindjes geeneens aankijkend.
Later kwam Lee Towers en die deed z'n hele optreden voor de standhouders en wat publiek.
Klasse! En niet een paar liedjes, nee hij knalde aan een stuk door, met toegift.
Dan ben je een baas.
Bas van Tor blijkt idd een aardige lul te zijn. Ze zijn bij bananensplit ook eens in de zeik genomen en daar was hij niet van gediend.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:04 schreef yvonne het volgende:
Ik stond op een beurs in de Rai, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden, en men had artiesten ingehuurd, en Bassie en Adriaan voor de kids.
Nou bleek die hele beurs een flop te zijn, men rekende op weetikhoeveel mensen, maar er kwam niemand.
Bassie en Adriaan kwamen,keken, en gingen met de organisatie n gesprek en vertrokken zonder op te treden, want dat deden ze niet voor zo weinig publiek. Kindjes geeneens aankijkend.
Later kwam Lee Towers en die deed z'n hele optreden voor de standhouders en wat publiek.
Klasse! En niet een paar liedjes, nee hij knalde aan een stuk door, met toegift.
Dan ben je een baas.
Klopt dat zijn Punk ook al. Die was als klein Punkie bij een optreden en na de tijd mochten de kinderen naar Bassie en Adriaan toe.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:04 schreef yvonne het volgende:
Dan ben je een baas.
Kan je in sommige gebieden ook tegenkomen in de natuur tegenwoordig.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bah je zal er maar lopen en de wolf tegen over je hebben staan
Onvoorstelbaar toch. Arme kindjesquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Klopt dat zijn Punk ook al. Die was als klein Punkie bij een optreden en na de tijd mochten de kinderen naar Bassie en Adriaan toe.
Adriaan scheen de kids zo af te blaffen dat Bassie er op een gegeven moment zelfs iets van zei.
Ja beste tegenvaller.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar toch. Arme kindjes
En toch hebben ze veel gedaan met hun programma's, al die reisjes door Europa enzo, de kinderen zaten nog op school en leerden zo meer aardrijkskunde dan uit de boekjesquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Klopt dat zijn Punk ook al. Die was als klein Punkie bij een optreden en na de tijd mochten de kinderen naar Bassie en Adriaan toe.
Adriaan scheen de kids zo af te blaffen dat Bassie er op een gegeven moment zelfs iets van zei.
Ik denk dat ze banger van ons zijnquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Kan je in sommige gebieden ook tegenkomen in de natuur tegenwoordig.
Ja, dat is waar. Ik moet er niet aan denken er een tegen te komen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Kan je in sommige gebieden ook tegenkomen in de natuur tegenwoordig.
Is het zeker , als kind ooit geweest bij m thuis nog vanuit de motorcrossquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:07 schreef Dotteke het volgende:
Zo vond ik Bennie Jolink altijd een kwalletje van wat ik op tv zag
Maar heb een keer een interview met hem gehad. Bleek het een hele lieve man te zijn.
Ik ga het niet uitproberen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat ze banger van ons zijn
Ik blijf er ook wel bij uit de buurt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Ik moet er niet aan denken er een tegen te komen.
Echt een toffe peer is het, leuk dat je er geweest bent. in Hummelo?quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:11 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Is het zeker , als kind ooit geweest bij m thuis nog vanuit de motorcross
Ik ook niet ben ze liever een stap voorquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ga het niet uitproberen.
Maar ze rennen wel altijd weg idd.
Jammer 13 sec te vroeg gepost.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gelukkig de hond mankeert niks.
WIe?quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jammer 13 sec te vroeg gepost.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt een toffe peer is het, leuk dat je er geweest bent. in Hummelo?
Ik was er toen hij een cd had gemaakt met Gea Rexwinkel Ken je die ook?quote:
Jaquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was er toen hij een cd had gemaakt met Gea Rexwinkel Ken je die ook?
Oquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik poste om 13:13:00 uur
Als ik 13 sec later had gepost dan had ik om 13:13:13 gepost.
Ja, helaas, ook een lieve krachtige vrouwquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:17 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja
Die is al n tijd terug overleden toch?
Guardian angels cd denk ik?quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, helaas, ook een lieve krachtige vrouw
In 2013quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Op vrijdag de 13 zou dat nog leuker zijn.
Ja, was bij de cd presentatiequote:
O al bijna 10 jaar dusquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
In dat jaar zijn Punk en ik getrouwd.
Heb je feest?quote:
En? Schrik je er vanquote:Op maandag 30 augustus 2021 13:22 schreef hemarookworst het volgende:
Wel lekker die zoekfunctie. Zit nu oude posts van mij te lezen, hard gelachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |