Balkon in dit gevalquote:
Hier mogen ze geen muziek opzetten.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ken geen 1 bouwvakker die zonder muziek werkt
Mag hier niet gok ik. 1x een zingende bouwvakker gehoord, maar Vedder niks. Snap ik ook niet, maar zal niet mogen ofzo, met al die herrie, dan knal ik er wel muziek uit. Anders wordt ik echt gek van die herrie.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ken geen 1 bouwvakker die zonder muziek werkt
Nee precies geldt voor iedereen die mee eetquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat mogen ze hier ook niet ( de kleindkids) trouwens de volwassen ook niet als we aan tafel zitten
Ik snap je helemaalquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mag hier niet gok ik. 1x een zingende bouwvakker gehoord, maar Vedder niks. Snap ik ook niet, maar zal niet mogen ofzo, met al die herrie, dan knal ik er wel muziek uit. Anders wordt ik echt gek van die herrie.
O jou arme orenquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Kolere zeg zijn ze hier voor het raam de railing aan vervangen.
Wat een lawaai, vloog bijna door het plafond heen.
Imago denk ik.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal
Maar strenge opzichter dan dat er geen muziek aan mag
Jij blijquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is wel bijna standaard ja
Gelukkig die van mij niet
frikandelbroodjes en energyquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat is de supermarkt onveilig maken
Ja zeker bij renovatie zijn er snel klachtenquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Imago denk ik.
Zullen ook wel veel klachten van komen denk ik.
en zak chipsquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
frikandelbroodjes en energy
Ach ja ik pleur wel wat herrie in de rondte. En als dat niet mag dan moeten ze ook maar stiller boren etc.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Imago denk ik.
Zullen ook wel veel klachten van komen denk ik.
Ja hele invasies komen dan binnen. Gekkenhuis in de winkelsquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
U gaat daar voor de wasmachinequote:Op maandag 30 augustus 2021 12:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Krijg er zo al kippenvel van als ik er aan denk. Echt een rot geluidquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja heerlijk met zo'n zaag spijlen doorzagen, ijzer op ijzer. [ afbeelding ]
Ik liep net de keuken in.
Het lijkt wel of we allemaal in de herrie zittenquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja heerlijk met zo'n zaag spijlen doorzagen, ijzer op ijzer. [ afbeelding ]
Ik liep net de keuken in.
Is toch jou huisquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach ja ik pleur wel wat herrie in de rondte. En als dat niet mag dan moeten ze ook maar stiller boren etc.
Ja dat ookquote:
Ik hoor hier alleen de haan van de burenquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt wel of we allemaal in de herrie zitten
Gebraden haantje is best lekkerquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoor hier alleen de haan van de buren
Ben er hier net uit. niet voor lang ze gaan binnen kort aan de zijkant (andere straat) beginnen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Denk ik wel er zijn mensen die om minder klagen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja zeker bij renovatie zijn er snel klachten
Heb er geen last van.. meer last van de buurjongen( neefje) die aan het gamen isquote:
He mafkees zet je boor es wat zachter.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach ja ik pleur wel wat herrie in de rondte. En als dat niet mag dan moeten ze ook maar stiller boren etc.
Boefjequote:Op maandag 30 augustus 2021 12:19 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn laatste jaar middelbare weleens een blikje pils halen in tussenuur in de middag
Heerlijk was dat jongeren onder elkaar en hangenquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat ook
Is al 10+ jaar geleden maar herinner me dit nog als gisteren, beetje hangen in tussenuurtjes
Is zeker weten een rotgeluid.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg er zo al kippenvel van als ik er aan denk. Echt een rot geluid
Ik zie het, meerdere verbouwingen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rakkerquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:19 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn laatste jaar middelbare weleens een blikje pils halen in tussenuur in de middag
Dat ze daar eens niet iets op verzinnen dat dat geluid minder isquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
He mafkees zet je boor es wat zachter.![]()
Zou best wel fijn zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ze daar eens niet iets op verzinnen dat dat geluid minder is
Schilderen doen ze tenminste zonder herriequote:Op maandag 30 augustus 2021 12:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is zeker weten een rotgeluid.
Maar ik ben er wel blij mee hoor, veiligheid voor alles.
[..]
Ik zie het, meerdere verbouwingen.
Nah dit is maar eventjes ze zijn zo klaar, de minne plekken worden vervangen.
Volgende week gaan ze buiten schilderen, ik hoop dat ze dit keer wel aanbellen dat ze de voordeur gaan verven.
quote:
Dat is dan weer de andere kantquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is zeker weten een rotgeluid.
Maar ik ben er wel blij mee hoor, veiligheid voor alles.
[..]
Ik zie het, meerdere verbouwingen.
Nah dit is maar eventjes ze zijn zo klaar, de minne plekken worden vervangen.
Volgende week gaan ze buiten schilderen, ik hoop dat ze dit keer wel aanbellen dat ze de voordeur gaan verven.
Oeh die wil ik nog wel een keer proberenquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
He mafkees zet je boor es wat zachter.![]()
Ja zijn alleen de voordeur en de balkondeuren dat zal zo klaar zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Schilderen doen ze tenminste zonder herrie
18 waarschijnlijkquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:25 schreef hemarookworst het volgende:
Was toch al volwassen op mijn laatste jaar
quote:
Daar hoort natuurlijk een bouwradio bij die kneiterhard staat.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Schilderen doen ze tenminste zonder herrie
Het is vakantietijd.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:38 schreef Dotteke het volgende:
Jemig PlymouthFury heeft ook al vakantie,
Ja echt hequote:
Ja, volgens de berichten wel, maar Plym heeft een FOK vakantiequote:Op maandag 30 augustus 2021 12:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wel een mooie tijd om vakantie te hebben, volgens mij komen er nog wel mooie dagen aan.
Hey Yvonnequote:
Gert en Hermien, dat ik dat weetquote:
Ow ik dacht aan een andere vakantie.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, volgens de berichten wel, maar Plym heeft een FOK vakantiemaar dan kan hij ook van het mooie weer genieten natuurlijk
We worden oudquote:
Is wel te hopenquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
We worden oud
Nou ja dat hoop ik toch.
Vond het een nare man. Hij kwam altijd brood halen bij de bakker waar ik werkte. Ik was nog heel jong toen ( waar is die tijd gebleven) Maar was altijd bang voor hem.quote:
Gaan we op de oudjestoer.quote:
Joh! Je kende gewoon een beroemdheidquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het een nare man. Hij kwam altijd brood halen bij de bakker waar ik werkte. Ik was nog heel jong toen ( waar is die tijd gebleven) Maar was altijd bang voor hem.
Dat had ik met Ron Brandsteder.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het een nare man. Hij kwam altijd brood halen bij de bakker waar ik werkte. Ik was nog heel jong toen ( waar is die tijd gebleven) Maar was altijd bang voor hem.
Het was ook een eng mannetje bleek laterquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja woonde bij ons in de buurt. Hij zag er ook vies en onverzorgd uit, altijd vette haren bbrrr echt die blik in zijn ogen ook. Hoe hij vrouwen nakeek.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Joh! Je kende gewoon een beroemdheid
Ja bleek ook een nare man te zijn als je de verdere familie moet geloven.
O echt, kan je zien hoe anders ze in het echt overkomen hequote:Op maandag 30 augustus 2021 12:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat had ik met Ron Brandsteder.
Bal van een vent trouwens.
Je bent nog lekker soepel in de heupjes Gizquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
https://media.giphy.com/m(...)3&rid=giphy.gif&ct=g
Dat is dan 1 gebroken pols en een versplinterde heupquote:
Auwwwwwwwwwwwwwquote:
SOms snap je niet dat ze zo weer opstaan en niets hebben hequote:Op maandag 30 augustus 2021 12:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is dan 1 gebroken pols en een versplinterde heup
Nouuuuu ik geloof niet dat die meneer er niets aan over heeft gehouden. Misschien snapt hij nu wel dat tegels glad kunnen zijn als ze nat zijn. Een mens is nooit te oud om te lerenquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SOms snap je niet dat ze zo weer opstaan en niets hebben he
Hij was in Leeuwarden met de opening van de Postbank. Was in 85 Gizzy was 5quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, kan je zien hoe anders ze in het echt overkomen he
Plaatje is nu anders, ik had niet goed gekopieerd denk ik. :pquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent nog lekker soepel in de heupjes Giz
quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:57 schreef Dotteke het volgende:
Deze is ook soepel in der heupjes
[ afbeelding ]
De 2de jeugd beleven is niet altijd even makkelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is dan 1 gebroken pols en een versplinterde heup
Heeft ie knap lang over gedaan dan.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nouuuuu ik geloof niet dat die meneer er niets aan over heeft gehouden. Misschien snapt hij nu wel dat tegels glad kunnen zijn als ze nat zijn. Een mens is nooit te oud om te leren
Lekker dan, het schijnt dat Wendy van Dijk ook zo is. Voor de camera heel leuk en zodra die uit is een grote kat. Heb he tzelf niet ervaren maar wel van iemand gehoord die het zo ervaren heeft.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij was in Leeuwarden met de opening van de Postbank. Was in 85 Gizzy was 5
Hij deed een quiz. Had eerst op straat een oude man afgekafferd die hem herkende en helemaal enthousiast was en met die quiz snauwde hij ook mensen af.
Ik stond mijn mijn kleine neusje vooraan maar stond heel snel achter Pappa verscholen weer.
Dat verbaast me dan wel idd.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan, het schijnt dat Wendy van Dijk ook zo is. Voor de camera heel leuk en zodra die uit is een grote kat. Heb he tzelf niet ervaren maar wel van iemand gehoord die het zo ervaren heeft.
O lekker, park gesloten voor bezoekers nu?quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:02 schreef mazaru het volgende:
Er loopt een wolf los in dierenpark Amersfoort
quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:02 schreef mazaru het volgende:
Er loopt een wolf los in dierenpark Amersfoort
Er waren bezoekers.quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, park gesloten voor bezoekers nu?
Ja mij ook. Vind haar altijd wel aardig. Maar dat vond ik Ron Brandsteder ook, zo zie je maar weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |