Het is vakantietijd.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:38 schreef Dotteke het volgende:
Jemig PlymouthFury heeft ook al vakantie,
Ja echt hequote:
Ja, volgens de berichten wel, maar Plym heeft een FOK vakantiequote:Op maandag 30 augustus 2021 12:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wel een mooie tijd om vakantie te hebben, volgens mij komen er nog wel mooie dagen aan.
Hey Yvonnequote:
Gert en Hermien, dat ik dat weetquote:
Ow ik dacht aan een andere vakantie.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, volgens de berichten wel, maar Plym heeft een FOK vakantiemaar dan kan hij ook van het mooie weer genieten natuurlijk
We worden oudquote:
Is wel te hopenquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
We worden oud
Nou ja dat hoop ik toch.
Vond het een nare man. Hij kwam altijd brood halen bij de bakker waar ik werkte. Ik was nog heel jong toen ( waar is die tijd gebleven) Maar was altijd bang voor hem.quote:
Gaan we op de oudjestoer.quote:
Joh! Je kende gewoon een beroemdheidquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het een nare man. Hij kwam altijd brood halen bij de bakker waar ik werkte. Ik was nog heel jong toen ( waar is die tijd gebleven) Maar was altijd bang voor hem.
Dat had ik met Ron Brandsteder.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het een nare man. Hij kwam altijd brood halen bij de bakker waar ik werkte. Ik was nog heel jong toen ( waar is die tijd gebleven) Maar was altijd bang voor hem.
Het was ook een eng mannetje bleek laterquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja woonde bij ons in de buurt. Hij zag er ook vies en onverzorgd uit, altijd vette haren bbrrr echt die blik in zijn ogen ook. Hoe hij vrouwen nakeek.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Joh! Je kende gewoon een beroemdheid
Ja bleek ook een nare man te zijn als je de verdere familie moet geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |