Gebraden haantje is best lekkerquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoor hier alleen de haan van de buren
Ben er hier net uit. niet voor lang ze gaan binnen kort aan de zijkant (andere straat) beginnen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt wel of we allemaal in de herrie zitten
Denk ik wel er zijn mensen die om minder klagen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja zeker bij renovatie zijn er snel klachten
Heb er geen last van.. meer last van de buurjongen( neefje) die aan het gamen isquote:
He mafkees zet je boor es wat zachter.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach ja ik pleur wel wat herrie in de rondte. En als dat niet mag dan moeten ze ook maar stiller boren etc.
Boefjequote:Op maandag 30 augustus 2021 12:19 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn laatste jaar middelbare weleens een blikje pils halen in tussenuur in de middag
Heerlijk was dat jongeren onder elkaar en hangenquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat ook
Is al 10+ jaar geleden maar herinner me dit nog als gisteren, beetje hangen in tussenuurtjes
Is zeker weten een rotgeluid.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg er zo al kippenvel van als ik er aan denk. Echt een rot geluid
Ik zie het, meerdere verbouwingen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt wel of we allemaal in de herrie zitten
Rakkerquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:19 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn laatste jaar middelbare weleens een blikje pils halen in tussenuur in de middag
Dat ze daar eens niet iets op verzinnen dat dat geluid minder isquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
He mafkees zet je boor es wat zachter.![]()
Zou best wel fijn zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ze daar eens niet iets op verzinnen dat dat geluid minder is
Schilderen doen ze tenminste zonder herriequote:Op maandag 30 augustus 2021 12:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is zeker weten een rotgeluid.
Maar ik ben er wel blij mee hoor, veiligheid voor alles.
[..]
Ik zie het, meerdere verbouwingen.
Nah dit is maar eventjes ze zijn zo klaar, de minne plekken worden vervangen.
Volgende week gaan ze buiten schilderen, ik hoop dat ze dit keer wel aanbellen dat ze de voordeur gaan verven.
quote:
Dat is dan weer de andere kantquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is zeker weten een rotgeluid.
Maar ik ben er wel blij mee hoor, veiligheid voor alles.
[..]
Ik zie het, meerdere verbouwingen.
Nah dit is maar eventjes ze zijn zo klaar, de minne plekken worden vervangen.
Volgende week gaan ze buiten schilderen, ik hoop dat ze dit keer wel aanbellen dat ze de voordeur gaan verven.
Oeh die wil ik nog wel een keer proberenquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
He mafkees zet je boor es wat zachter.![]()
Ja zijn alleen de voordeur en de balkondeuren dat zal zo klaar zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Schilderen doen ze tenminste zonder herrie
18 waarschijnlijkquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:25 schreef hemarookworst het volgende:
Was toch al volwassen op mijn laatste jaar
quote:
Daar hoort natuurlijk een bouwradio bij die kneiterhard staat.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Schilderen doen ze tenminste zonder herrie
Het is vakantietijd.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:38 schreef Dotteke het volgende:
Jemig PlymouthFury heeft ook al vakantie,
Ja echt hequote:
Ja, volgens de berichten wel, maar Plym heeft een FOK vakantiequote:Op maandag 30 augustus 2021 12:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wel een mooie tijd om vakantie te hebben, volgens mij komen er nog wel mooie dagen aan.
Hey Yvonnequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |