Nee, en vaak komen ze ook niet thuis om te lunchen. Of is de school dicht bij jullie?quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja.. lestijden lopen vaak niet synchroon met lunchtijden
Nee ik probeer er altijd voor te zorgen dat we rond 5 uur gezamenlijk eten. In de vakantie is dat vaak anders want dan zijn de kids overal en nergens en eten nog wel eens ergens andersquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs alles naar school en werk is wel, maar denk dat je met avondeten niet vaak alleen bent
Nee 1 zit op VO en de ander op MBO dus geen thuislunchen meerquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, en vaak komen ze ook niet thuis om te lunchen. Of is de school dicht bij jullie?
Ik heb Allemaal nieuwe code en configs geprogrammeerd die getest moeten worden voor ze geïntegreerd wordenquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je werkt toch thuis? Wat voor testen doe je dan?
ziet er toch ook vreemd uit in de treinquote:
oh leuke leeftijden dusquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee 1 zit op VO en de ander op MBO dus geen thuislunchen meer
Ik ken geen 1 bouwvakker die zonder muziek werktquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:08 schreef Rafeiro het volgende:
Een van de bouwvakkers klaagde vorige week dat mijn muziek uitstond, is voor hun natuurlijk ook wel lekker.
Avond maaltijd is vaak wel gezellig dat met zijn allen te doenquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee ik probeer er altijd voor te zorgen dat we rond 5 uur gezamenlijk eten. In de vakantie is dat vaak anders want dan zijn de kids overal en nergens en eten nog wel eens ergens anders
Nee, dat is de supermarkt onveilig makenquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee 1 zit op VO en de ander op MBO dus geen thuislunchen meer
Snap ik doe ik ook niet hoorquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wil geen lui over de vloer als ik er niet ben, suf wel dat weet ik maar, nee.
O oke, thnxquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:08 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik he. Allemaal nieuwe code en configs geprogrammeerd die getest moeten worden voor ze geïntegreerd worden
Ja aan tafel zonder mobiel tv filmpjes en dergelijkequote:Op maandag 30 augustus 2021 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Avond maaltijd is vaak wel gezellig dat met zijn allen te doen
Wat ga je met die steen doen? Verven?quote:
Als ze bij de buren aan het werk zijn gaat het wat lastiger wordenquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:08 schreef Rafeiro het volgende:
Een van de bouwvakkers klaagde vorige week dat mijn muziek uitstond, is voor hun natuurlijk ook wel lekker.
Radio in de tuinquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ze bij de buren aan het werk zijn gaat het wat lastiger worden
Nee, hier staat die altijd buiten aan als die lui aan het werk zijnquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ken geen 1 bouwvakker die zonder muziek werkt
quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:09 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stap uit de trein en wat zie ik voor m'n neus?![]()
Dat is wel bijna standaard jaquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, hier staat die altijd buiten aan als die lui aan het werk zijn
En ook nog van die domme Nederlandstalige muziek ook
Ja, dat mogen ze hier ook niet ( de kleindkids) trouwens de volwassen ook niet als we aan tafel zittenquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja aan tafel zonder mobiel tv filmpjes en dergelijke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |