Had trek vanmorgen ook alleen maar bakje yoghurt en thee gehadquote:
Smakelijkquote:
Jahquote:
Kan tijd om te eten bepaal je ook zelfquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had trek vanmorgen ook alleen maar bakje yoghurt en thee gehad
Smakelijk etenquote:
Gelukkig welquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan tijd om te eten bepaal je ook zelf
Thnxquote:
Dat is een van de voordelen van alleen wonenquote:
Stukje gaan wandelen of moet/wil je erbij blijven?quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:00 schreef Rafeiro het volgende:
Hier staan ze elke werkdag om 07:15 aan de deur, dan hele dag herrie. en dit is pas de 4e werkdag, maar uitputtend wel. Zo blij als die herrie voorbij is. Je krijgt ook gewoon geen rust in de kop.
Mwa dan hoef je geen rekening met andere te houden.. alhoewel samen lunchen ook gezellig kan zijnquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een van de voordelen van alleen wonen
Wil geen lui over de vloer als ik er niet ben, suf wel dat weet ik maar, nee.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stukje gaan wandelen of moet/wil je erbij blijven?
Ik woon niet alleen en toch lunch ik alleen vaakquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa dan hoef je geen rekening met andere te houden.. alhoewel samen lunchen ook gezellig kan zijn
Dat is waar, maar kunnen eten wanneer en wat je wil is wel net zo fijnquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa dan hoef je geen rekening met andere te houden.. alhoewel samen lunchen ook gezellig kan zijn
Nee hoor helemaal niet sufquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wil geen lui over de vloer als ik er niet ben, suf wel dat weet ik maar, nee.
ALs alles naar school en werk is wel, maar denk dat je met avondeten niet vaak alleen bentquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik woon niet alleen en toch lunch ik alleen vaak
Als de kids op school zitten wel ja, maar met online les aten ze gewoon wanneer ze wilde?quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik woon niet alleen en toch lunch ik alleen vaak
Ja.. lestijden lopen vaak niet synchroon met lunchtijdenquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als de kids op school zitten wel ja, maar met online les aten ze gewoon wanneer ze wilde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |