Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Och hemel. Wat zijn die aan het doen dan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:17 schreef mazaru het volgende:
Hier beginnen de buren elke dag om half 9 te werken met een cirkelzaag. Elke dag. De hele dag. Al maandenlang![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De kindertjes hebben er zin in, eerste schooldag vandaagquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit![]()
Opgelaten. Maar om ze dan zo vroeg naar buiten te laten. Dat mochten ze hier nooit hoorquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De kindertjes hebben er zin in, eerste schooldag vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neeheee, want zolang mensen het irritant vinden blijft ze het doen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:21 schreef -Shii- het volgende:
Hahahahahaha wat grappig ook.
Verzin wat origineels.
Redenering van een 5-jarige.![]()
Dat is een woning van drie verdiepingen. Was echt prachtig. Ik heb zitten kijken op Funda. Deze mensen hebben het gekocht en volgens mij staan alleen de buitenmuren nog.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Och hemel. Wat zijn die aan het doen dan?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Zo toch nog maar een bakkie gepakt. ☕️Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laaaat! Hier gingen ze vorige week al.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De kindertjes hebben er zin in, eerste schooldag vandaag![]()
Dan kan je de lol nog op. Moet ook weer opgebouwd worden. Maar ben je al aan de deur geweest of ze een uurtje later kunnen beginnen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is een woning van drie verdiepingen. Was echt prachtig. Ik heb zitten kijken op Funda. Deze mensen hebben het gekocht en volgens mij staan alleen de buitenmuren nog.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn kleindochter heeft nog een week. Kleinzoon gaat vandaag ook weer voor het eerstquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Laaaat! Hier gingen ze vorige week al.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik snap wel dat ze zo vroeg beginnen. Hopelijk duurt het niet lang meer. Er zal toch wel een keer een eind aan komen?quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je de lol nog op. Moet ook weer opgebouwd worden. Maar ben je al aan de deur geweest of ze een uurtje later kunnen beginnen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Bijzonder ook dat de FOK! crew zichzelf blijkbaar niet aan de afgesproken policy kan houden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeheee, want zolang mensen het irritant vinden blijft ze het doen.
Redenering van een 5-jarige.![]()
Van de week werd het nog aangepastquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Bijzonder ook dat de FOK! crew zichzelf blijkbaar niet aan de afgesproken policy kan houden.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Some people are equal enz.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Bijzonder ook dat de FOK! crew zichzelf blijkbaar niet aan de afgesproken policy kan houden.![]()
Is wel te hopenquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ik snap wel dat ze zo vroeg beginnen. Hopelijk duurt het niet lang meer. Er zal toch wel een keer een eind aan komen?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is het bij jullie ook zulk heerlijk weer? Hier schijnt de zon
Ja maar ik bedoel dat het van de zotte is dat een modje een TT van de eigen crew moet gaan aanpassen. En diegene er dus gewoon expres mee doorgaat. En verder maak ik er geen woorden meer aan vuil. Teveel eer alweer voor zo'n TT.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van de week werd het nog aangepast![]()
U heeft lolquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Je bent er vroeg bij MrsLquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon wat hier boven staat ivm ttquote:
En ja is fantasieloos maar geen aandacht meer waard![]()
Wel grappig keer op keer weer![]()
Hey Haags vakantie er weer opzitten?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haags je vijand wordt je vriendquote:
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Kerel alles oke?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Maak mij er ook niet zo druk om. ZIe tt even en dan pleitequote:Op maandag 30 augustus 2021 11:36 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Gewoon wat hier boven staat ivm tt
En ja is fantasieloos maar geen aandacht meer waard![]()
Wel grappig keer op keer weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Noord dusquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Laaaat! Hier gingen ze vorige week al.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit
Forum Opties Forumhop: Hop naar: