Bij ons thuis werd niet zo veel gerookt.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:06 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Er hangt wel een nicotine waas overheen inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtig.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:17 schreef Domnivoor het volgende:
De Rokende Berg:
[ afbeelding ]
BNW / De Buntmansberg
Ik rentenier op mijn landgoed in nieuw huis, inmiddels. Mijn pensioen is ingegaan en bitcoins deden de rest.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Damn, ik had 'm eerder niet door.
Hoe is het?
Ha, goed bezig!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:44 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik rentenier op mijn landgoed in nieuw huis, inmiddels. Mijn pensioen is ingegaan en bitcoins deden de rest.
Woon er nog niet zo lang en heb nog wat stallen leeg staan.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, goed bezig!
Niet meer in het land van onze buren aanwezig met paarden en zo?
dat is 400 x 500 meter ... das meer dan een tuin ....quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:55 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
20 hectare heb ik nog van de 80 waarmee ik begon.
Hahaquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
dat is 400 x 500 meter ... das meer dan een tuin ....
Ik woon in een dal met beek, vandaar ook de terp.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar er zal meer zijn dan een weide ... zoals bos en of heuvel
Ja dat weet ik , maar is je landgoed alleen dal en bruikbaar gebied ?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:13 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
IK woon in een dal met beek, vandaar ook de terp.
daar huizen gemiddeld best wel wat wilde dieren ,,,quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:15 schreef gebrokenglas het volgende:
De oppervlakte van een gemiddelde dierentuin.
20 hectare bruikbaar naast de beek die soms overstroomt, stallen en huis liggen stuk hogerquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat weet ik , maar is je landgoed alleen dal en bruikbaar gebied ?
Er zijn wat wolven in de buurt.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
daar huizen gemiddeld best wel wat wilde dieren ,,,
Ja, die laten zich niet tegenhouden door hekken of andere dingen. Maar die zijn mensenschuw toch? Dus als je er 's avonds loopt, is het niet zo gevaarlijk?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:20 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Er zijn wat wolven in de buurt.
Veilig en bruikbaar .. prima lijkt me ... hoever wonen je dichtsbijzijnde buren ?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:19 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
20 hectare bruikbaar naast de beek die soms overstroomt, stallen en huis liggen stuk hoger
Er lopen soms wat schapen van boer in de buurt op mijn land, daar zijn ze wel dol op.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die laten zich niet tegenhouden door hekken of andere dingen. Maar die zijn mensenschuw toch? Dus als je er 's avonds loopt, is het niet zo gevaarlijk?
Paar 100 meter verder langs de straatquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Veilig en bruikbaar .. prima lijkt me ... hoever wonen je dichtsbijzijnde buren ?
Dus je boxen kunnen half aanquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:27 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Paar 100 meter verder langs de straat
Of die op je balustrade of terrasquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:29 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Speakers in de tuin bedoel je?
Goed/leuk weer eens iets van je gehoord te hebben.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:50 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Woon er nog niet zo lang en heb nog wat stallen leeg staan.
Na jarenlange trouwe dienst is die vervangen door een nieuwe van hetzelfde merk.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Maar de belangrijkste vraag: Heb je de wasmachine nog?
Als 'ie maar goed z'n werk doet…quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:34 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Na jarenlange trouwe dienst is die vervangen door een nieuwe van hetzelfde merk.
stiller en stabieler .... ?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:34 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Na jarenlange trouwe dienst is die vervangen door een nieuwe van hetzelfde merk.
Dat moet jij gaan doen .quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als 'ie maar goed z'n werk doet…
centrifuge standje ... probeer die nog maar eens handmatig in te stellen met die voorgeprogrammeeerd machinesquote:
Sjoef, jij hebt geen vrouw thuis en begrijpt het niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
centrifuge standje ... probeer die nog maar eens handmatig in te stellen met die voorgeprogrammeeerd machines
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
centrifuge standje ... probeer die nog maar eens handmatig in te stellen met die voorgeprogrammeeerd machines
Ik heb de memories slechtsquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:46 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Sjoef, jij hebt geen vrouw thuis en begrijpt het niet.
Is dat lastig bedienen zo'n ding? Ik koop het en laat mijn vrouw haar gang gaan ermee.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik heb een centrifureerstand o mij wasmachine.
Voor mij ook alweer lang geleden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:51 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja dat ken ik dan weer niet.
Gewoon omroep Max kijken en je wil er nooit meer 1.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor mij ook alweer lang geleden.
Het is net als een vrouw zorgen dat je de draaiknop in het juiste standje zet en de rest gaat vanzelf.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:53 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Is dat lastig bedienen zo'n ding? Ik koop het en laat mijn vrouw haar gang gaan ermee.
Dan hedde gij da goeie standje nog nie gevonden of wa?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is net als een vrouw zorgen dat je de draaiknop in het juiste standje zet en de rest gaat vanzelf.
Prutser.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 00:00 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dan hedde gij da goeie standje nog nie gevonden of wa?
Das wel vreemd ... meestal moet de man het uitleggen ... alhoewel tis wel een vrouwen apparaatquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:53 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Is dat lastig bedienen zo'n ding? Ik koop het en laat mijn vrouw haar gang gaan ermee.
oh..quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:53 schreef Steven_Stil het volgende:
Mijn opa had een nummer op zijn arm.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is net als een vrouw zorgen dat je de draaiknop in het juiste standje zet en de rest gaat vanzelf.
Het is donderdag hoor...quote:
Niks... je bent een beetje te vroeg... maar dat maakt niet uit... ik moet ook altijd kijken welke dag het isquote:
Gelukkig niet....quote:
Truste Chufquote:
Goedenavondquote:Op donderdag 26 augustus 2021 06:05 schreef SolidasRock het volgende:
Wat een rooklucht hier.
Goedemorgen allemaal
Gadverdammequote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:49 schreef pullup het volgende:
Ook een leuk kapsel, ik ga het niet nemen
[ afbeelding ]
quote:
40+ / [40+ SC #4186] rokende adelquote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:21 schreef FANNN het volgende:
[..]
Goedenavond
hoezo rooklucht?
Staat je keuken in de Fik? Of rooklucht van je buren?
Apart figuur datquote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
40+ / [40+ SC #4186] rokende adel
Morguh Pullup, Mooi kapsel heb jequote:
Lekker thnxquote:
Ook een goede coupquote:
quote:
Ah...quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
40+ / [40+ SC #4186] rokende adel
quote:
Morguh Engine, nog steeds thuis?quote:
Hey Fannnquote:
heyquote:
Jup.. Nog wel. Ik heb zo een afspraak voor een pcr test en dan vlieg ik morgen waarschijnlijk naar Rusland (weet nog niet eens waar eigenlijkquote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Engine, nog steeds thuis?
Even wat afgeven jemig zeg kunnen ze dat niet gewoon opsturen dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:11 schreef engine het volgende:
[..]
Jup.. Nog wel. Ik heb zo een afspraak voor een pcr test en dan vlieg ik morgen waarschijnlijk naar Rusland (weet nog niet eens waar eigenlijk). Even wat afgeven en dan weer terug
Geen idee. Mij werd alleen gevraagd of ik tijd had. Iets van een meet instrument volgens mij.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even wat afgeven jemig zeg kunnen ze dat niet gewoon opsturen dan?
Nou lekker reisje dan, hopelijk kan je een paar dagen blijven en de omgeving verkennenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:35 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee. Mij werd alleen gevraagd of ik tijd had. Iets van een meet instrument volgens mij.
Nog niet zo'n slecht ideequote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou lekker reisje dan, hopelijk kan je een paar dagen blijven en de omgeving verkennen
Zelfs hiervan trekt mijn nek tussen mijn schouders en mega kippetjesvelquote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:49 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Komt vast goed.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:50 schreef engine het volgende:
[..]
Nog niet zo'n slecht idee
Nouja zo eerst die test maar doen![]()
Morguh Nijn, ik vond het wel wat hebben dat kapsel.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zelfs hiervan trekt mijn nek tussen mijn schouders en mega kippetjesvel![]()
Goedemorgen allemaal voor nu en de rest van de morgen
Ik ben zo para van die beesten, ik trek gerust midden in de nacht een kast van de muur als er daar 1 achter kruipt via de muur.. Stel je voor, dat ik hem kwijt ben 's ochtends..quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Nijn, ik vond het wel wat hebben dat kapsel.
Naar dat je daar zo para van wordt. Gelukkig heb ik daar geen last van.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben zo para van die beesten, ik trek gerust midden in de nacht een kast van de muur als er daar 1 achter kruipt via de muur.. Stel je voor, dat ik hem kwijt ben 's ochtends..![]()
En ja, nuttig en zulks blah, blah, blah... maar toch
Ik vroeg me al af of dit ok zou zijn. Helaas dusquote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben zo para van die beesten, ik trek gerust midden in de nacht een kast van de muur als er daar 1 achter kruipt via de muur.. Stel je voor, dat ik hem kwijt ben 's ochtends..![]()
En ja, nuttig en zulks blah, blah, blah... maar toch
Hahaha, gewoon volhouden.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of dit ok zou zijn. Helaas dus
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hahaha, gewoon volhouden.
Ik heb ooit Arachnophobia proberen te kijken. Complete film ongeveer met een dekbed over mijn kop gezeten, en nachten slecht geslapen.
Verder ben ik heel normaal
Met die spinnenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb ooit Arachnophobia proberen te kijken. Complete film ongeveer met een dekbed over mijn kop gezeten, en nachten slecht geslapen.
Ieuwquote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:49 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat Hamilton?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:49 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
We zien het morgen welquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:08 schreef pullup het volgende:
[..]denk het niet
maar ik gun hem wel dat kapsel
Dat die poten voor zijn ogen zwaaienquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:08 schreef pullup het volgende:
[..]denk het niet
maar ik gun hem wel dat kapsel
Ja,quote:
Dan moet ze maar beter kijken ...quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja,![]()
. Zonde, ze maakte zoveel meters extra door zo van links naar rechts te gaan.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja,![]()
. Zonde, ze maakte zoveel meters extra door zo van links naar rechts te gaan.
Ik heb zo gelachen om dat artikel gisterenquote:
Die heb ik in de bios gezien op een datequote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen idee... ik zie de associatie nietquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom blijf ik bij deze TT aan de Franse revolutie denken?
Nog steeds toch...quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:05 schreef puzziepie het volgende:
De adel was wel heel erg wit in die tijd
Was er toen al tabak?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:12 schreef Domnivoor het volgende:
Het ging over de voorouders van @:D. geloof ik. Of die ook rookten vermeldt het verhaal niet.
Dat kwam na Columbus naar Europa.quote:
Ja dus ... neequote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat kwam na Columbus naar Europa.
Maar is ie op de brandstapel tot zijn einde gekomen?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:26 schreef Domnivoor het volgende:
Ruthger Vousten of Vuysten, geboren in 1445, zal wel niet gerookt hebben (behalve misschien spek of zo).
Maar een paar generaties later was roken al aardig ingeburgerd.
Als je nog niet gehandicapt bent, word je het vanzelf.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
Ooit een demonstratiewedstrijd rolstoelhockey gedaan.
Dat was een partij gevaarlijk
Yep, de aanslagen op mijn voeten/knieen met die rolstoelenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je nog niet gehandicapt bent, word je het vanzelf.
Goeie vraag. Wellicht kan D. dat beantwoorden.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar is ie op de brandstapel tot zijn einde gekomen?
Dat artikel over die schadevergoeding voor de man die als baby op de hoes staat was zeker om te lachen, dat Prins Bernhard aan Chef Special heeft gevraagd om gratis op te treden bij de F1 in Zandvoort is natuurlijk om te janken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb zo gelachen om dat artikel gisteren
Oh lol! Dat heb ik gemistquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat artikel over die schadevergoeding voor de man die als baby op de hoes staat was zeker om te lachen, dat Prins Bernhard aan Chef Special heeft gevraagd om gratis op te treden bij de F1 in Zandvoort is natuurlijk om te janken.
quote:
Trieste actie natuurlijk, voetbalstadions mogen wel vol, maar festivals gaan niet door en dan toch nog vragen om gratis op te treden op F1.quote:Chef'Special is namens prins Bernhard gevraagd om op te treden tijdens de Formule 1, zonder dat daar een vergoeding tegenover stond. Joshua Nolet, frontman van de band, uit zijn woede daarover vandaag op Instagram.
,,Het was voor ons allemaal - de band, de crew, alle collega's - heel shitty dat alle festivals in september als sneeuw voor de zon verdwenen", begint Nolet. ,,Zaterdag gingen tienduizenden mensen de straat op om daar aandacht voor te vragen. We kregen nul reactie uit Den Haag. Niets. Au. Dat doet pijn. Maar het zegt ook iets over dat ze niet zo goed weten wat ze moeten zeggen."
Zal ze vrienden mee maken bij haar collega'squote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:48 schreef chufi het volgende:
Ja maar Davina Michelle doet het wel .....
Davina gaat het wel tegen vervoerskosten doen lees ikquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Trieste actie natuurlijk, voetbalstadions mogen wel vol, maar festivals gaan niet door en dan toch nog vragen om gratis op te treden op F1.
Daarom moest ik wel lachen om het plaatje
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nieuwe bewoner/voorbijganger in mijn tuin gespot
Helemaal blij mee : )
[ afbeelding ]
En omdat zij het doet moeten anderen het ook doen? Misschien kan zij het zich beter veroorloven?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:48 schreef chufi het volgende:
Ja maar Davina Michelle doet het wel .....
Wat cutequote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Stuur hem maar door naar NWS.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
LOL... Echt niet, ik houd hem lekker voor mijzelf.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Stuur hem maar door naar NWS.
Genoeg eikels daar...
Ja ze kregen wel de onkosten vergoed, misschien denkt Davina nog eens promotie te kunnen maken voor haar F1-hit.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Davina gaat het wel tegen vervoerskosten doen lees ik
Dat is gewoon in en in triest van die vent die op de hoes stond dat hij daar uberhaupt om durft te vragen. Die ruikt geldquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat artikel over die schadevergoeding voor de man die als baby op de hoes staat was zeker om te lachen, dat Prins Bernhard aan Chef Special heeft gevraagd om gratis op te treden bij de F1 in Zandvoort is natuurlijk om te janken.
Die huisjesmelker moet het nog gratis hebben ookquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Trieste actie natuurlijk, voetbalstadions mogen wel vol, maar festivals gaan niet door en dan toch nog vragen om gratis op te treden op F1.
Echt? Waar staat ie dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, mijn post staat er
Hernieuwde poging...
Hernieuwde poging tot wat?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, mijn post staat er
Hernieuwde poging...
Ik weet alleen wat er stond, en uiteraard zijn nageslacht, anders heeft ie in mijn stamboom niets te zoeken, maar niet of ie adel was, rookte (op welke manier dan ook), en niet hoe ie aan zijn einde gekomen isquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:12 schreef Domnivoor het volgende:
Het ging over de voorouders van @:D. geloof ik. Of die ook rookten vermeldt het verhaal niet.
eekhoorntje, wat liefquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Heel naar figuur is datquote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die huisjesmelker moet het nog gratis hebben ook
Het antwoord op de post hierboven had ik net (in soortgelijke bewoordingen) gepost, en toen kon ik de post nergens meer terugvindenquote:
Aandacht trekkenquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Genoeg eikels daar...
Owquote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:29 schreef D. het volgende:
[..]
Het antwoord op de post hierboven had ik net (in soortgelijke bewoordingen) gepost, en toen kon ik de post nergens meer terugvinden
De Bermuda driehoek heeft FOK! bereiktquote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:29 schreef D. het volgende:
[..]
Het antwoord op de post hierboven had ik net (in soortgelijke bewoordingen) gepost, en toen kon ik de post nergens meer terugvinden
Ik tel niets, ik lees op mijn 32 inch monitor 'aandacht trekken' met heel groot +3 erachterquote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tel jij tegenwoordig ook al de kruisjes?
Ik heb hem pas geliked toen jij de AANDACHT daar op vestigde.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik tel niets, ik lees op mijn 32 inch monitor 'aandacht trekken' met heel groot +3 erachter
Aandacht? Moi?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb hem pas geliked toen jij de AANDACHT daar op vestigde.
Nee in dit topic, al die rokende adelsquote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:21 schreef FANNN het volgende:
[..]
Goedenavond
hoezo rooklucht?
Staat je keuken in de Fik? Of rooklucht van je buren?
Ik heb maar ff meegedaan.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb hem pas geliked toen jij de AANDACHT daar op vestigde.
Is het wat geworden?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die heb ik in de bios gezien op een date
En dan snachts omhoog kijken en er werkelijk zo'n dikke zwarte spin boven je hoofd zien zitten
Ik heb maar even een gordijntje voor je UI gehangenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Genoeg eikels daar...
Lulligquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb maar even een gordijntje voor je UI gehangen![]()
[ afbeelding ]
Ja dat vermoedde ik alquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die duurde even, maar ik heb m...
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb maar even een gordijntje voor je UI gehangen![]()
[ afbeelding ]
Krijg je over het algemeen verder wel leuke reactiesop je UI?quote:
Een stuk positiever dan toen ik vanquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Krijg je over het algemeen verder wel leuke reactiesop je UI?
Waarschijnlijk krijgt ze vooral reacties van wanhopige mannen?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Krijg je over het algemeen verder wel leuke reactiesop je UI?
Ja dat kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een stuk positiever dan toen ik van [ afbeelding ] naar [ afbeelding ] ging
Daarover gesproken, ga eens uit haar DM joh, ze is getrouwd hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgt ze vooral reacties van wanhopige mannen?
oeps.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ga eens uit haar DM joh, ze is getrouwd hoor.
Ik zal het de volgende keer vragenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgt ze vooral reacties van wanhopige mannen?
Thanksquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ga eens uit haar DM joh, ze is getrouwd hoor.
Ja ik heb nog steeds geen bedankje daarvoor gekregen, aloa kreeg alle lofquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Je UI is wel leuk idd. Valt niet mee om wat unieks te nemen.
Oh ... Ai. Dit is een dingetje.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja ik heb nog steeds geen bedankje daarvoor gekregen, aloa kreeg alle lof
Ik heb tot in den treure vermeld dat het jouw idee was, huiliequote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja ik heb nog steeds geen bedankje daarvoor gekregen, aloa kreeg alle lof
Misschien moet ik het in mijn onderschrift zetten, "niet dm-en, ik ben getrouwd"quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Excuses Deisyy, dat wist ik niet.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja uuh ben doof heh.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb tot in den treure vermeld dat het jouw idee was, huilie
DAN ZAL IK DE VOLGENDE KEER WAT HARDER PRATEN.quote:
Dat is misschien een idee ja. Dat zal trouwens een van mijn eerste vragen worden bij initieel contact: "Hoi, ben je getrouwd?"quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet ik het in mijn onderschrift zetten, "niet dm-en, ik ben getrouwd"
* SolidasRock zet gehoorapparaat zachterquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
DAN ZAL IK DE VOLGENDE KEER WAT HARDER PRATEN.
* gebrokenglas geeft SolidasRock oordopjesquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock zet gehoorapparaat zachter
Nee, ik rook niet. Heb vroeger tijdens een vakantie 1x een sigaret gerookt om te proberen, maar vond het helemaal niks.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:32 schreef SolidasRock het volgende:
Rook je GG? En jij Dees? Ik iig niet. VInd het maar niks. Toen ik als kind stoer deed dacht ik dat het onwijs lekker moest zijn en vond het zo waardeloos dat ik nooit meer gerookt hebt(maar eerlijk is eerlijk, heb wel een tijdje geblowd)
Dat heb ik gelukkig niet nodigquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas geeft SolidasRock oordopjes
Waarom is je UI rood?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik rook niet. Heb vroeger tijdens een vakantie 1x een sigaret gerookt om te proberen, maar vond het helemaal niks.
Ook geen drugs. Geen wiet of weet ik wat.
Mijn eerste gedacht was eigenlijk: "Prins Bernhard is toch allang dood?" Maar het gaat om die huisjesmelker natuurlijk....quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ow oke. Misschien een andere afbeelding van gebroken glas zoeken als je toe bent aan variatie?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O het ging net over UIs en ik dacht ik doe eens wat anders.
Tot ie je vuilniszakken gaat openmaken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Na de pruimentijd...
Is het nu tijd voor sappige perzikken
Zien jullie al een rode draad?![]()
[ afbeelding ]
Wij hebben hier Kliko'squote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Tot ie je vuilniszakken gaat openmaken.
Een eekhoorn is ook maar een rat zonder strafblad
En nu zit ik weer met een liedje in mijn hoofd
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je die op sap zetten?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Na de pruimentijd...
Is het nu tijd voor sappige perzikken
Zien jullie al een rode draad?![]()
[ afbeelding ]
Ik rook ook niet (meer), twee jaar geleden ben ik gestopt, maar zo heel af en toe, als ik wat wijntjes op heb, denk ik wel weer trek te hebben in een sigaret en steek er eentje op, maar nadat ik hem heb aangestoken geef ik hem meteen weer we, want zo viesquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:32 schreef SolidasRock het volgende:
Rook je GG? En jij Dees? Ik iig niet. VInd het maar niks. Toen ik als kind stoer deed dacht ik dat het onwijs lekker moest zijn en vond het zo waardeloos dat ik nooit meer gerookt hebt(maar eerlijk is eerlijk, heb wel een tijdje geblowd)
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig niet nodigApparaatjes uit en ik hoor niks meer behalve de zeer harde geluiden
Dus dames: ben je een snurker en zoek je een leuke vrijgezelle man, join mijn DM.
Wadan?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
@:deisyy WTF kijk nou eens wat ik zelf doe?
Jaquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn eerste gedacht was eigenlijk: "Prins Bernhard is toch allang dood?" Maar het gaat om die huisjesmelker natuurlijk....
Ik stop steeds maar het gestopt blijven is een probleem bij me. Nieuwe poging komt er weer aan. Ik doe mee aan stoptoberquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik rook ook niet (meer), twee jaar geleden ben ik gestopt, maar zo heel af en toe, als ik wat wijntjes op heb, denk ik wel weer trek te hebben in een sigaret en steek er eentje op, maar nadat ik hem heb aangestoken geef ik hem meteen weer we, want zo vies
Hopen dat je het deze keer wel volhoudtquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik stop steeds maar het gestopt blijven is een probleem bij me. Nieuwe poging komt er weer aan. Ik doe mee aan stoptober
Daar ga ik van uitquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hopen dat je het deze keer wel volhoudt
Stoppen met roken is ook niet het moeilijkste, maar gestopt blijven is het moeilijkste.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik stop steeds maar het gestopt blijven is een probleem bij me. Nieuwe poging komt er weer aan. Ik doe mee aan stoptober
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stoppen met roken is ook niet het moeilijkste, maar gestopt blijven is het moeilijkste.
Goed dat je toch weer gaat stoppen en dat je het hier meldt, misschien is dat een extra stok.
Succes alvast!
Zet hem opquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgende week begint stoptember. Je kan nog meedoenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Volgende week begint stoptember. Je kan nog meedoen![]()
In elk geval, succes ermee
En het is ook best aan de prijzig kan natuurlijkquote:
Ik rook gelukkig niet zo heel veel. Ik doe dik twee weken met een pakje shagquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En het is ook best aan de prijzig kan natuurlijk
Dat is best langquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik rook gelukkig niet zo heel veel. Ik doe dik twee weken met een pakje shag
Ja, je zou zeggen dat het dan niet zo moeilijk is om te stoppen.quote:
Blijkbaar maakt dat idd niet uitquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, je zou zeggen dat het dan niet zo moeilijk is om te stoppen.
Dat probeer ik wel. Ik rook in ieder geval wel heel bewust. Gedachteloos eentje opsteken doe ik niet meer.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Blijkbaar maakt dat idd niet uit
En als je het nog minder gaat roken dan?
quote:
Mij werd het teveel .... dat onbewustequote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:43 schreef mazaru het volgende:
[..]Klinkt stom, maar een roker snapt wat ik bedoel
Ah dat is al wel een goeie stap in de richting tochquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat probeer ik wel. Ik rook in ieder geval wel heel bewust. Gedachteloos eentje opsteken doe ik niet meer.
Je was stout héquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:55 schreef MCH het volgende:
@:deisyy wat heb je gedaan, nu moeten we weer helemaal werken aan elkaars vertrouwen![]()
![]()
![]()
![]()
Had je vakantie?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:57 schreef MCH het volgende:
Hallo liefjes, ik heb jullie allemaal gemist![]()
![]()
Welk genre dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Deed ik wel op YT, wel mooi muziek
Was je weg?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:57 schreef MCH het volgende:
Hallo liefjes, ik heb jullie allemaal gemist![]()
![]()
Ik ben er ook niet veel geweest.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Had het druk op het werk, mij niet gemist dus?
Ah okquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee, hij speelt saxofoon
Ga dan maar alvast je best doenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:55 schreef MCH het volgende:
@:deisyy wat heb je gedaan, nu moeten we weer helemaal werken aan elkaars vertrouwen![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo op dieet ? Ben je beetje aangekomen tijdens de lockdown?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Omdat ik op dieet moet heb ik een deel van de kaas vervangen voor panko
Die had je toch al eens gepost?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:48 schreef pullup het volgende:
Opstaan, koffie en uitrekken
[ afbeelding ]
40+ dus vergeten we wel eens ietsquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Die had je toch al eens gepost?
Ik zag die eerder al langskomen.
Maar ik wist het nog welquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
40+ dus vergeten we wel eens iets
Nee, goed afgevallen en ook heel veel gesport maar dat moet ik wel volhouden. Met panko krijg je een knapperig randjequote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoezo op dieet ? Ben je beetje aangekomen tijdens de lockdown?
Is dat wel lekker eigenlijk
Nee was echt opzet. Ik was er nog nooit geweestquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ging je helemaal Vlaardingen Waddeneiland voor 1 dag of was je al in de buurt?
Goed bezig dus.. Ah dat is wel lekker ja..quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee, goed afgevallen en ook heel veel gesport maar dat moet ik wel volhouden. Met panko krijg je een knapperig randje
Die heb ik al eens gezienquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:22 schreef drakin het volgende:
Deze is nog niet eerder gepost, een snelle(snelste ter wereld?) duik
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |