Gelukkig niet....quote:
Truste Chufquote:
Goedenavondquote:Op donderdag 26 augustus 2021 06:05 schreef SolidasRock het volgende:
Wat een rooklucht hier.
Goedemorgen allemaal
Gadverdammequote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:49 schreef pullup het volgende:
Ook een leuk kapsel, ik ga het niet nemen
[ afbeelding ]
quote:
40+ / [40+ SC #4186] rokende adelquote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:21 schreef FANNN het volgende:
[..]
Goedenavond
hoezo rooklucht?
Staat je keuken in de Fik? Of rooklucht van je buren?
Apart figuur datquote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
40+ / [40+ SC #4186] rokende adel
Morguh Pullup, Mooi kapsel heb jequote:
Lekker thnxquote:
Ook een goede coupquote:
quote:
Ah...quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
40+ / [40+ SC #4186] rokende adel
quote:
Morguh Engine, nog steeds thuis?quote:
Hey Fannnquote:
heyquote:
Jup.. Nog wel. Ik heb zo een afspraak voor een pcr test en dan vlieg ik morgen waarschijnlijk naar Rusland (weet nog niet eens waar eigenlijkquote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Engine, nog steeds thuis?
Even wat afgeven jemig zeg kunnen ze dat niet gewoon opsturen dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:11 schreef engine het volgende:
[..]
Jup.. Nog wel. Ik heb zo een afspraak voor een pcr test en dan vlieg ik morgen waarschijnlijk naar Rusland (weet nog niet eens waar eigenlijk). Even wat afgeven en dan weer terug
Geen idee. Mij werd alleen gevraagd of ik tijd had. Iets van een meet instrument volgens mij.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even wat afgeven jemig zeg kunnen ze dat niet gewoon opsturen dan?
Nou lekker reisje dan, hopelijk kan je een paar dagen blijven en de omgeving verkennenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:35 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee. Mij werd alleen gevraagd of ik tijd had. Iets van een meet instrument volgens mij.
Nog niet zo'n slecht ideequote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou lekker reisje dan, hopelijk kan je een paar dagen blijven en de omgeving verkennen
Zelfs hiervan trekt mijn nek tussen mijn schouders en mega kippetjesvelquote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:49 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Komt vast goed.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:50 schreef engine het volgende:
[..]
Nog niet zo'n slecht idee
Nouja zo eerst die test maar doen![]()
Morguh Nijn, ik vond het wel wat hebben dat kapsel.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zelfs hiervan trekt mijn nek tussen mijn schouders en mega kippetjesvel![]()
Goedemorgen allemaal voor nu en de rest van de morgen
Ik ben zo para van die beesten, ik trek gerust midden in de nacht een kast van de muur als er daar 1 achter kruipt via de muur.. Stel je voor, dat ik hem kwijt ben 's ochtends..quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Nijn, ik vond het wel wat hebben dat kapsel.
Naar dat je daar zo para van wordt. Gelukkig heb ik daar geen last van.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben zo para van die beesten, ik trek gerust midden in de nacht een kast van de muur als er daar 1 achter kruipt via de muur.. Stel je voor, dat ik hem kwijt ben 's ochtends..![]()
En ja, nuttig en zulks blah, blah, blah... maar toch
Ik vroeg me al af of dit ok zou zijn. Helaas dusquote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben zo para van die beesten, ik trek gerust midden in de nacht een kast van de muur als er daar 1 achter kruipt via de muur.. Stel je voor, dat ik hem kwijt ben 's ochtends..![]()
En ja, nuttig en zulks blah, blah, blah... maar toch
Hahaha, gewoon volhouden.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of dit ok zou zijn. Helaas dus
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hahaha, gewoon volhouden.
Ik heb ooit Arachnophobia proberen te kijken. Complete film ongeveer met een dekbed over mijn kop gezeten, en nachten slecht geslapen.
Verder ben ik heel normaal
Met die spinnenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb ooit Arachnophobia proberen te kijken. Complete film ongeveer met een dekbed over mijn kop gezeten, en nachten slecht geslapen.
Ieuwquote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:49 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat Hamilton?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:49 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
We zien het morgen welquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:08 schreef pullup het volgende:
[..]denk het niet
maar ik gun hem wel dat kapsel
Dat die poten voor zijn ogen zwaaienquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:08 schreef pullup het volgende:
[..]denk het niet
maar ik gun hem wel dat kapsel
Ja,quote:
Dan moet ze maar beter kijken ...quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja,![]()
. Zonde, ze maakte zoveel meters extra door zo van links naar rechts te gaan.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja,![]()
. Zonde, ze maakte zoveel meters extra door zo van links naar rechts te gaan.
Ik heb zo gelachen om dat artikel gisterenquote:
Die heb ik in de bios gezien op een datequote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen idee... ik zie de associatie nietquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom blijf ik bij deze TT aan de Franse revolutie denken?
Nog steeds toch...quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:05 schreef puzziepie het volgende:
De adel was wel heel erg wit in die tijd
Was er toen al tabak?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:12 schreef Domnivoor het volgende:
Het ging over de voorouders van @:D. geloof ik. Of die ook rookten vermeldt het verhaal niet.
Dat kwam na Columbus naar Europa.quote:
Ja dus ... neequote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat kwam na Columbus naar Europa.
Maar is ie op de brandstapel tot zijn einde gekomen?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:26 schreef Domnivoor het volgende:
Ruthger Vousten of Vuysten, geboren in 1445, zal wel niet gerookt hebben (behalve misschien spek of zo).
Maar een paar generaties later was roken al aardig ingeburgerd.
Als je nog niet gehandicapt bent, word je het vanzelf.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
Ooit een demonstratiewedstrijd rolstoelhockey gedaan.
Dat was een partij gevaarlijk
Yep, de aanslagen op mijn voeten/knieen met die rolstoelenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je nog niet gehandicapt bent, word je het vanzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |