Ja,quote:
Dan moet ze maar beter kijken ...quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja,![]()
. Zonde, ze maakte zoveel meters extra door zo van links naar rechts te gaan.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja,![]()
. Zonde, ze maakte zoveel meters extra door zo van links naar rechts te gaan.
Ik heb zo gelachen om dat artikel gisterenquote:
Die heb ik in de bios gezien op een datequote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hahaha, gewoon volhouden.
Ik heb ooit Arachnophobia proberen te kijken. Complete film ongeveer met een dekbed over mijn kop gezeten, en nachten slecht geslapen.
Verder ben ik heel normaal
Geen idee... ik zie de associatie nietquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom blijf ik bij deze TT aan de Franse revolutie denken?
Nog steeds toch...quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:05 schreef puzziepie het volgende:
De adel was wel heel erg wit in die tijd
Was er toen al tabak?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:12 schreef Domnivoor het volgende:
Het ging over de voorouders van @:D. geloof ik. Of die ook rookten vermeldt het verhaal niet.
Dat kwam na Columbus naar Europa.quote:
Ja dus ... neequote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat kwam na Columbus naar Europa.
Maar is ie op de brandstapel tot zijn einde gekomen?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:26 schreef Domnivoor het volgende:
Ruthger Vousten of Vuysten, geboren in 1445, zal wel niet gerookt hebben (behalve misschien spek of zo).
Maar een paar generaties later was roken al aardig ingeburgerd.
Als je nog niet gehandicapt bent, word je het vanzelf.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
Ooit een demonstratiewedstrijd rolstoelhockey gedaan.
Dat was een partij gevaarlijk
Yep, de aanslagen op mijn voeten/knieen met die rolstoelenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je nog niet gehandicapt bent, word je het vanzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |