centrifuge standje ... probeer die nog maar eens handmatig in te stellen met die voorgeprogrammeeerd machinesquote:
Sjoef, jij hebt geen vrouw thuis en begrijpt het niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
centrifuge standje ... probeer die nog maar eens handmatig in te stellen met die voorgeprogrammeeerd machines
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
centrifuge standje ... probeer die nog maar eens handmatig in te stellen met die voorgeprogrammeeerd machines
Ik heb de memories slechtsquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:46 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Sjoef, jij hebt geen vrouw thuis en begrijpt het niet.
Is dat lastig bedienen zo'n ding? Ik koop het en laat mijn vrouw haar gang gaan ermee.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik heb een centrifureerstand o mij wasmachine.
Voor mij ook alweer lang geleden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:51 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja dat ken ik dan weer niet.
Gewoon omroep Max kijken en je wil er nooit meer 1.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor mij ook alweer lang geleden.
Het is net als een vrouw zorgen dat je de draaiknop in het juiste standje zet en de rest gaat vanzelf.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:53 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Is dat lastig bedienen zo'n ding? Ik koop het en laat mijn vrouw haar gang gaan ermee.
Dan hedde gij da goeie standje nog nie gevonden of wa?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is net als een vrouw zorgen dat je de draaiknop in het juiste standje zet en de rest gaat vanzelf.
Prutser.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 00:00 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dan hedde gij da goeie standje nog nie gevonden of wa?
Das wel vreemd ... meestal moet de man het uitleggen ... alhoewel tis wel een vrouwen apparaatquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:53 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Is dat lastig bedienen zo'n ding? Ik koop het en laat mijn vrouw haar gang gaan ermee.
oh..quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:53 schreef Steven_Stil het volgende:
Mijn opa had een nummer op zijn arm.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is net als een vrouw zorgen dat je de draaiknop in het juiste standje zet en de rest gaat vanzelf.
Het is donderdag hoor...quote:
Niks... je bent een beetje te vroeg... maar dat maakt niet uit... ik moet ook altijd kijken welke dag het isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |