Bij ons thuis werd niet zo veel gerookt.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:06 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Er hangt wel een nicotine waas overheen inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtig.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:17 schreef Domnivoor het volgende:
De Rokende Berg:
[ afbeelding ]
BNW / De Buntmansberg
Ik rentenier op mijn landgoed in nieuw huis, inmiddels. Mijn pensioen is ingegaan en bitcoins deden de rest.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Damn, ik had 'm eerder niet door.
Hoe is het?
Ha, goed bezig!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:44 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik rentenier op mijn landgoed in nieuw huis, inmiddels. Mijn pensioen is ingegaan en bitcoins deden de rest.
Woon er nog niet zo lang en heb nog wat stallen leeg staan.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, goed bezig!
Niet meer in het land van onze buren aanwezig met paarden en zo?
dat is 400 x 500 meter ... das meer dan een tuin ....quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:55 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
20 hectare heb ik nog van de 80 waarmee ik begon.
Hahaquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
dat is 400 x 500 meter ... das meer dan een tuin ....
Ik woon in een dal met beek, vandaar ook de terp.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar er zal meer zijn dan een weide ... zoals bos en of heuvel
Ja dat weet ik , maar is je landgoed alleen dal en bruikbaar gebied ?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:13 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
IK woon in een dal met beek, vandaar ook de terp.
daar huizen gemiddeld best wel wat wilde dieren ,,,quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:15 schreef gebrokenglas het volgende:
De oppervlakte van een gemiddelde dierentuin.
20 hectare bruikbaar naast de beek die soms overstroomt, stallen en huis liggen stuk hogerquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat weet ik , maar is je landgoed alleen dal en bruikbaar gebied ?
Er zijn wat wolven in de buurt.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
daar huizen gemiddeld best wel wat wilde dieren ,,,
Ja, die laten zich niet tegenhouden door hekken of andere dingen. Maar die zijn mensenschuw toch? Dus als je er 's avonds loopt, is het niet zo gevaarlijk?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:20 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Er zijn wat wolven in de buurt.
Veilig en bruikbaar .. prima lijkt me ... hoever wonen je dichtsbijzijnde buren ?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:19 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
20 hectare bruikbaar naast de beek die soms overstroomt, stallen en huis liggen stuk hoger
Er lopen soms wat schapen van boer in de buurt op mijn land, daar zijn ze wel dol op.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die laten zich niet tegenhouden door hekken of andere dingen. Maar die zijn mensenschuw toch? Dus als je er 's avonds loopt, is het niet zo gevaarlijk?
Paar 100 meter verder langs de straatquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Veilig en bruikbaar .. prima lijkt me ... hoever wonen je dichtsbijzijnde buren ?
Dus je boxen kunnen half aanquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:27 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Paar 100 meter verder langs de straat
Of die op je balustrade of terrasquote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:29 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Speakers in de tuin bedoel je?
Goed/leuk weer eens iets van je gehoord te hebben.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:50 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Woon er nog niet zo lang en heb nog wat stallen leeg staan.
Na jarenlange trouwe dienst is die vervangen door een nieuwe van hetzelfde merk.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Maar de belangrijkste vraag: Heb je de wasmachine nog?
Als 'ie maar goed z'n werk doet…quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:34 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Na jarenlange trouwe dienst is die vervangen door een nieuwe van hetzelfde merk.
stiller en stabieler .... ?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:34 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Na jarenlange trouwe dienst is die vervangen door een nieuwe van hetzelfde merk.
Dat moet jij gaan doen .quote:Op woensdag 25 augustus 2021 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als 'ie maar goed z'n werk doet…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |