Ja dat kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een stuk positiever dan toen ik van [ afbeelding ] naar [ afbeelding ] ging
Daarover gesproken, ga eens uit haar DM joh, ze is getrouwd hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgt ze vooral reacties van wanhopige mannen?
oeps.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ga eens uit haar DM joh, ze is getrouwd hoor.
Ik zal het de volgende keer vragenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgt ze vooral reacties van wanhopige mannen?
Thanksquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ga eens uit haar DM joh, ze is getrouwd hoor.
Ja ik heb nog steeds geen bedankje daarvoor gekregen, aloa kreeg alle lofquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Je UI is wel leuk idd. Valt niet mee om wat unieks te nemen.
Oh ... Ai. Dit is een dingetje.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja ik heb nog steeds geen bedankje daarvoor gekregen, aloa kreeg alle lof
Ik heb tot in den treure vermeld dat het jouw idee was, huiliequote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja ik heb nog steeds geen bedankje daarvoor gekregen, aloa kreeg alle lof
Misschien moet ik het in mijn onderschrift zetten, "niet dm-en, ik ben getrouwd"quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Excuses Deisyy, dat wist ik niet.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja uuh ben doof heh.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb tot in den treure vermeld dat het jouw idee was, huilie
DAN ZAL IK DE VOLGENDE KEER WAT HARDER PRATEN.quote:
Dat is misschien een idee ja. Dat zal trouwens een van mijn eerste vragen worden bij initieel contact: "Hoi, ben je getrouwd?"quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet ik het in mijn onderschrift zetten, "niet dm-en, ik ben getrouwd"
* SolidasRock zet gehoorapparaat zachterquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
DAN ZAL IK DE VOLGENDE KEER WAT HARDER PRATEN.
* gebrokenglas geeft SolidasRock oordopjesquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock zet gehoorapparaat zachter
Nee, ik rook niet. Heb vroeger tijdens een vakantie 1x een sigaret gerookt om te proberen, maar vond het helemaal niks.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:32 schreef SolidasRock het volgende:
Rook je GG? En jij Dees? Ik iig niet. VInd het maar niks. Toen ik als kind stoer deed dacht ik dat het onwijs lekker moest zijn en vond het zo waardeloos dat ik nooit meer gerookt hebt(maar eerlijk is eerlijk, heb wel een tijdje geblowd)
Dat heb ik gelukkig niet nodigquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas geeft SolidasRock oordopjes
Waarom is je UI rood?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik rook niet. Heb vroeger tijdens een vakantie 1x een sigaret gerookt om te proberen, maar vond het helemaal niks.
Ook geen drugs. Geen wiet of weet ik wat.
Mijn eerste gedacht was eigenlijk: "Prins Bernhard is toch allang dood?" Maar het gaat om die huisjesmelker natuurlijk....quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Trieste actie natuurlijk, voetbalstadions mogen wel vol, maar festivals gaan niet door en dan toch nog vragen om gratis op te treden op F1.
Daarom moest ik wel lachen om het plaatje
Ow oke. Misschien een andere afbeelding van gebroken glas zoeken als je toe bent aan variatie?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O het ging net over UIs en ik dacht ik doe eens wat anders.
Tot ie je vuilniszakken gaat openmaken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nieuwe bewoner/voorbijganger in mijn tuin gespot
Helemaal blij mee : )
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Na de pruimentijd...
Is het nu tijd voor sappige perzikken
Zien jullie al een rode draad?![]()
[ afbeelding ]
Wij hebben hier Kliko'squote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Tot ie je vuilniszakken gaat openmaken.
Een eekhoorn is ook maar een rat zonder strafblad
En nu zit ik weer met een liedje in mijn hoofd
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nieuwe bewoner/voorbijganger in mijn tuin gespot
Helemaal blij mee : )
[ afbeelding ]
Ga je die op sap zetten?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Na de pruimentijd...
Is het nu tijd voor sappige perzikken
Zien jullie al een rode draad?![]()
[ afbeelding ]
Ik rook ook niet (meer), twee jaar geleden ben ik gestopt, maar zo heel af en toe, als ik wat wijntjes op heb, denk ik wel weer trek te hebben in een sigaret en steek er eentje op, maar nadat ik hem heb aangestoken geef ik hem meteen weer we, want zo viesquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:32 schreef SolidasRock het volgende:
Rook je GG? En jij Dees? Ik iig niet. VInd het maar niks. Toen ik als kind stoer deed dacht ik dat het onwijs lekker moest zijn en vond het zo waardeloos dat ik nooit meer gerookt hebt(maar eerlijk is eerlijk, heb wel een tijdje geblowd)
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig niet nodigApparaatjes uit en ik hoor niks meer behalve de zeer harde geluiden
Dus dames: ben je een snurker en zoek je een leuke vrijgezelle man, join mijn DM.
Wadan?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
@:deisyy WTF kijk nou eens wat ik zelf doe?
Jaquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn eerste gedacht was eigenlijk: "Prins Bernhard is toch allang dood?" Maar het gaat om die huisjesmelker natuurlijk....
Ik stop steeds maar het gestopt blijven is een probleem bij me. Nieuwe poging komt er weer aan. Ik doe mee aan stoptoberquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik rook ook niet (meer), twee jaar geleden ben ik gestopt, maar zo heel af en toe, als ik wat wijntjes op heb, denk ik wel weer trek te hebben in een sigaret en steek er eentje op, maar nadat ik hem heb aangestoken geef ik hem meteen weer we, want zo vies
Hopen dat je het deze keer wel volhoudtquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik stop steeds maar het gestopt blijven is een probleem bij me. Nieuwe poging komt er weer aan. Ik doe mee aan stoptober
Daar ga ik van uitquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hopen dat je het deze keer wel volhoudt
Stoppen met roken is ook niet het moeilijkste, maar gestopt blijven is het moeilijkste.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik stop steeds maar het gestopt blijven is een probleem bij me. Nieuwe poging komt er weer aan. Ik doe mee aan stoptober
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stoppen met roken is ook niet het moeilijkste, maar gestopt blijven is het moeilijkste.
Goed dat je toch weer gaat stoppen en dat je het hier meldt, misschien is dat een extra stok.
Succes alvast!
Zet hem opquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgende week begint stoptember. Je kan nog meedoenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Volgende week begint stoptember. Je kan nog meedoen![]()
In elk geval, succes ermee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |