Was je weg?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:57 schreef MCH het volgende:
Hallo liefjes, ik heb jullie allemaal gemist![]()
![]()
Ik ben er ook niet veel geweest.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Had het druk op het werk, mij niet gemist dus?
Ah okquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee, hij speelt saxofoon
Ga dan maar alvast je best doenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:55 schreef MCH het volgende:
@:deisyy wat heb je gedaan, nu moeten we weer helemaal werken aan elkaars vertrouwen![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo op dieet ? Ben je beetje aangekomen tijdens de lockdown?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Omdat ik op dieet moet heb ik een deel van de kaas vervangen voor panko
Die had je toch al eens gepost?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:48 schreef pullup het volgende:
Opstaan, koffie en uitrekken
[ afbeelding ]
40+ dus vergeten we wel eens ietsquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Die had je toch al eens gepost?
Ik zag die eerder al langskomen.
Maar ik wist het nog welquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
40+ dus vergeten we wel eens iets
Nee, goed afgevallen en ook heel veel gesport maar dat moet ik wel volhouden. Met panko krijg je een knapperig randjequote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoezo op dieet ? Ben je beetje aangekomen tijdens de lockdown?
Is dat wel lekker eigenlijk
Nee was echt opzet. Ik was er nog nooit geweestquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ging je helemaal Vlaardingen Waddeneiland voor 1 dag of was je al in de buurt?
Goed bezig dus.. Ah dat is wel lekker ja..quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee, goed afgevallen en ook heel veel gesport maar dat moet ik wel volhouden. Met panko krijg je een knapperig randje
Die heb ik al eens gezienquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:22 schreef drakin het volgende:
Deze is nog niet eerder gepost, een snelle(snelste ter wereld?) duik
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |