Ik rook gelukkig niet zo heel veel. Ik doe dik twee weken met een pakje shagquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En het is ook best aan de prijzig kan natuurlijk
Dat is best langquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik rook gelukkig niet zo heel veel. Ik doe dik twee weken met een pakje shag
Ja, je zou zeggen dat het dan niet zo moeilijk is om te stoppen.quote:
Blijkbaar maakt dat idd niet uitquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, je zou zeggen dat het dan niet zo moeilijk is om te stoppen.
Dat probeer ik wel. Ik rook in ieder geval wel heel bewust. Gedachteloos eentje opsteken doe ik niet meer.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Blijkbaar maakt dat idd niet uit
En als je het nog minder gaat roken dan?
quote:
Mij werd het teveel .... dat onbewustequote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:43 schreef mazaru het volgende:
[..]Klinkt stom, maar een roker snapt wat ik bedoel
Ah dat is al wel een goeie stap in de richting tochquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat probeer ik wel. Ik rook in ieder geval wel heel bewust. Gedachteloos eentje opsteken doe ik niet meer.
Je was stout héquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:55 schreef MCH het volgende:
@:deisyy wat heb je gedaan, nu moeten we weer helemaal werken aan elkaars vertrouwen![]()
![]()
![]()
![]()
Had je vakantie?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:57 schreef MCH het volgende:
Hallo liefjes, ik heb jullie allemaal gemist![]()
![]()
Welk genre dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Deed ik wel op YT, wel mooi muziek
Was je weg?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:57 schreef MCH het volgende:
Hallo liefjes, ik heb jullie allemaal gemist![]()
![]()
Ik ben er ook niet veel geweest.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Had het druk op het werk, mij niet gemist dus?
Ah okquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee, hij speelt saxofoon
Ga dan maar alvast je best doenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:55 schreef MCH het volgende:
@:deisyy wat heb je gedaan, nu moeten we weer helemaal werken aan elkaars vertrouwen![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo op dieet ? Ben je beetje aangekomen tijdens de lockdown?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Omdat ik op dieet moet heb ik een deel van de kaas vervangen voor panko
Die had je toch al eens gepost?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:48 schreef pullup het volgende:
Opstaan, koffie en uitrekken
[ afbeelding ]
40+ dus vergeten we wel eens ietsquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Die had je toch al eens gepost?
Ik zag die eerder al langskomen.
Maar ik wist het nog welquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
40+ dus vergeten we wel eens iets
Nee, goed afgevallen en ook heel veel gesport maar dat moet ik wel volhouden. Met panko krijg je een knapperig randjequote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoezo op dieet ? Ben je beetje aangekomen tijdens de lockdown?
Is dat wel lekker eigenlijk
Nee was echt opzet. Ik was er nog nooit geweestquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ging je helemaal Vlaardingen Waddeneiland voor 1 dag of was je al in de buurt?
Goed bezig dus.. Ah dat is wel lekker ja..quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee, goed afgevallen en ook heel veel gesport maar dat moet ik wel volhouden. Met panko krijg je een knapperig randje
Die heb ik al eens gezienquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:22 schreef drakin het volgende:
Deze is nog niet eerder gepost, een snelle(snelste ter wereld?) duik
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |