Goeie vraag. Wellicht kan D. dat beantwoorden.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar is ie op de brandstapel tot zijn einde gekomen?
Dat artikel over die schadevergoeding voor de man die als baby op de hoes staat was zeker om te lachen, dat Prins Bernhard aan Chef Special heeft gevraagd om gratis op te treden bij de F1 in Zandvoort is natuurlijk om te janken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb zo gelachen om dat artikel gisteren
Oh lol! Dat heb ik gemistquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat artikel over die schadevergoeding voor de man die als baby op de hoes staat was zeker om te lachen, dat Prins Bernhard aan Chef Special heeft gevraagd om gratis op te treden bij de F1 in Zandvoort is natuurlijk om te janken.
quote:
Trieste actie natuurlijk, voetbalstadions mogen wel vol, maar festivals gaan niet door en dan toch nog vragen om gratis op te treden op F1.quote:Chef'Special is namens prins Bernhard gevraagd om op te treden tijdens de Formule 1, zonder dat daar een vergoeding tegenover stond. Joshua Nolet, frontman van de band, uit zijn woede daarover vandaag op Instagram.
,,Het was voor ons allemaal - de band, de crew, alle collega's - heel shitty dat alle festivals in september als sneeuw voor de zon verdwenen", begint Nolet. ,,Zaterdag gingen tienduizenden mensen de straat op om daar aandacht voor te vragen. We kregen nul reactie uit Den Haag. Niets. Au. Dat doet pijn. Maar het zegt ook iets over dat ze niet zo goed weten wat ze moeten zeggen."
Zal ze vrienden mee maken bij haar collega'squote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:48 schreef chufi het volgende:
Ja maar Davina Michelle doet het wel .....
Davina gaat het wel tegen vervoerskosten doen lees ikquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Trieste actie natuurlijk, voetbalstadions mogen wel vol, maar festivals gaan niet door en dan toch nog vragen om gratis op te treden op F1.
Daarom moest ik wel lachen om het plaatje
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nieuwe bewoner/voorbijganger in mijn tuin gespot
Helemaal blij mee : )
[ afbeelding ]
En omdat zij het doet moeten anderen het ook doen? Misschien kan zij het zich beter veroorloven?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:48 schreef chufi het volgende:
Ja maar Davina Michelle doet het wel .....
Wat cutequote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Stuur hem maar door naar NWS.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
LOL... Echt niet, ik houd hem lekker voor mijzelf.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Stuur hem maar door naar NWS.
Genoeg eikels daar...
Ja ze kregen wel de onkosten vergoed, misschien denkt Davina nog eens promotie te kunnen maken voor haar F1-hit.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Davina gaat het wel tegen vervoerskosten doen lees ik
Dat is gewoon in en in triest van die vent die op de hoes stond dat hij daar uberhaupt om durft te vragen. Die ruikt geldquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat artikel over die schadevergoeding voor de man die als baby op de hoes staat was zeker om te lachen, dat Prins Bernhard aan Chef Special heeft gevraagd om gratis op te treden bij de F1 in Zandvoort is natuurlijk om te janken.
Die huisjesmelker moet het nog gratis hebben ookquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Trieste actie natuurlijk, voetbalstadions mogen wel vol, maar festivals gaan niet door en dan toch nog vragen om gratis op te treden op F1.
Echt? Waar staat ie dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, mijn post staat er
Hernieuwde poging...
Hernieuwde poging tot wat?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, mijn post staat er
Hernieuwde poging...
Ik weet alleen wat er stond, en uiteraard zijn nageslacht, anders heeft ie in mijn stamboom niets te zoeken, maar niet of ie adel was, rookte (op welke manier dan ook), en niet hoe ie aan zijn einde gekomen isquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:12 schreef Domnivoor het volgende:
Het ging over de voorouders van @:D. geloof ik. Of die ook rookten vermeldt het verhaal niet.
eekhoorntje, wat liefquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Heel naar figuur is datquote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die huisjesmelker moet het nog gratis hebben ook
Het antwoord op de post hierboven had ik net (in soortgelijke bewoordingen) gepost, en toen kon ik de post nergens meer terugvindenquote:
Aandacht trekkenquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Genoeg eikels daar...
Owquote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:29 schreef D. het volgende:
[..]
Het antwoord op de post hierboven had ik net (in soortgelijke bewoordingen) gepost, en toen kon ik de post nergens meer terugvinden
De Bermuda driehoek heeft FOK! bereiktquote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:29 schreef D. het volgende:
[..]
Het antwoord op de post hierboven had ik net (in soortgelijke bewoordingen) gepost, en toen kon ik de post nergens meer terugvinden
Ik tel niets, ik lees op mijn 32 inch monitor 'aandacht trekken' met heel groot +3 erachterquote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tel jij tegenwoordig ook al de kruisjes?
Ik heb hem pas geliked toen jij de AANDACHT daar op vestigde.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik tel niets, ik lees op mijn 32 inch monitor 'aandacht trekken' met heel groot +3 erachter
Aandacht? Moi?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb hem pas geliked toen jij de AANDACHT daar op vestigde.
Nee in dit topic, al die rokende adelsquote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:21 schreef FANNN het volgende:
[..]
Goedenavond
hoezo rooklucht?
Staat je keuken in de Fik? Of rooklucht van je buren?
Ik heb maar ff meegedaan.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb hem pas geliked toen jij de AANDACHT daar op vestigde.
Is het wat geworden?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die heb ik in de bios gezien op een date
En dan snachts omhoog kijken en er werkelijk zo'n dikke zwarte spin boven je hoofd zien zitten
Ik heb maar even een gordijntje voor je UI gehangenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Genoeg eikels daar...
Lulligquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb maar even een gordijntje voor je UI gehangen![]()
[ afbeelding ]
Ja dat vermoedde ik alquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die duurde even, maar ik heb m...
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb maar even een gordijntje voor je UI gehangen![]()
[ afbeelding ]
Krijg je over het algemeen verder wel leuke reactiesop je UI?quote:
Een stuk positiever dan toen ik vanquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Krijg je over het algemeen verder wel leuke reactiesop je UI?
Waarschijnlijk krijgt ze vooral reacties van wanhopige mannen?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Krijg je over het algemeen verder wel leuke reactiesop je UI?
Ja dat kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een stuk positiever dan toen ik van [ afbeelding ] naar [ afbeelding ] ging
Daarover gesproken, ga eens uit haar DM joh, ze is getrouwd hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgt ze vooral reacties van wanhopige mannen?
oeps.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ga eens uit haar DM joh, ze is getrouwd hoor.
Ik zal het de volgende keer vragenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgt ze vooral reacties van wanhopige mannen?
Thanksquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ga eens uit haar DM joh, ze is getrouwd hoor.
Ja ik heb nog steeds geen bedankje daarvoor gekregen, aloa kreeg alle lofquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Je UI is wel leuk idd. Valt niet mee om wat unieks te nemen.
Oh ... Ai. Dit is een dingetje.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja ik heb nog steeds geen bedankje daarvoor gekregen, aloa kreeg alle lof
Ik heb tot in den treure vermeld dat het jouw idee was, huiliequote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja ik heb nog steeds geen bedankje daarvoor gekregen, aloa kreeg alle lof
Misschien moet ik het in mijn onderschrift zetten, "niet dm-en, ik ben getrouwd"quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Excuses Deisyy, dat wist ik niet.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja uuh ben doof heh.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb tot in den treure vermeld dat het jouw idee was, huilie
DAN ZAL IK DE VOLGENDE KEER WAT HARDER PRATEN.quote:
Dat is misschien een idee ja. Dat zal trouwens een van mijn eerste vragen worden bij initieel contact: "Hoi, ben je getrouwd?"quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet ik het in mijn onderschrift zetten, "niet dm-en, ik ben getrouwd"
* SolidasRock zet gehoorapparaat zachterquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
DAN ZAL IK DE VOLGENDE KEER WAT HARDER PRATEN.
* gebrokenglas geeft SolidasRock oordopjesquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock zet gehoorapparaat zachter
Nee, ik rook niet. Heb vroeger tijdens een vakantie 1x een sigaret gerookt om te proberen, maar vond het helemaal niks.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:32 schreef SolidasRock het volgende:
Rook je GG? En jij Dees? Ik iig niet. VInd het maar niks. Toen ik als kind stoer deed dacht ik dat het onwijs lekker moest zijn en vond het zo waardeloos dat ik nooit meer gerookt hebt(maar eerlijk is eerlijk, heb wel een tijdje geblowd)
Dat heb ik gelukkig niet nodigquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas geeft SolidasRock oordopjes
Waarom is je UI rood?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik rook niet. Heb vroeger tijdens een vakantie 1x een sigaret gerookt om te proberen, maar vond het helemaal niks.
Ook geen drugs. Geen wiet of weet ik wat.
Mijn eerste gedacht was eigenlijk: "Prins Bernhard is toch allang dood?" Maar het gaat om die huisjesmelker natuurlijk....quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ow oke. Misschien een andere afbeelding van gebroken glas zoeken als je toe bent aan variatie?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O het ging net over UIs en ik dacht ik doe eens wat anders.
Tot ie je vuilniszakken gaat openmaken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |