Lekker dagelijks BBQ'en op zijn balkon. Gernot.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een Argentijnse vriend voor Senesi
Compleet vrij kunnen koppen en een penaltyquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:20 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Castellanos is Marsman voorbij (op alle fronten)
Nouja hij ziet er fitter uit dan Pratto. Maar dat geldt ook voor @onlogisch en die is vies dik, kaal n katholiek.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Compleet vrij kunnen koppen en een penalty
Dit komt over als momenten in een compilatiefilmpje waarop men bepaalt of het een goeie is (vrijwel altijd ja)quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:20 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Castellanos is Marsman voorbij (op alle fronten)
Beetje zoals het filmpje van Fer die de Turken deelden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit komt over als momenten in een compilatiefilmpje waarop men bepaalt of het een goeie is (vrijwel altijd ja)
22500.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lees nu pas dat de finale in Tirana is, hoeveel fans passen er in dat stadion?
Yep. Maar zo'n klein kutland als Albanie schijnt ook een finale te moeten krijgen, en dit is het grootste stadion van het landquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Treurig. Die zouden wij in ons eentje nog uitverkopen als we de finale haalden
Denk dat dat voor EK is. De Europa League finale is regelmatig in stadions van 40-50k. Onder andere ook in Amsterdam en zelfs Eindhoven de afgelopen 15 jaarquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:49 schreef macca728 het volgende:
Dacht dat de minimale eis was dat de capaciteit 60.000 moest zijn voor een Europese finale ?
Ben zo klaar met dat huren. Pure armoede. In het geval van Til snap ik het wel. Erg belangrijke pion in de speelwijze van Slot en natuurlijk onbetaalbaar voor ons. Maar verder niet hoor. Je schiet er geen moer mee op en het houdt de ontwikkeling van eigen spelers tegen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Genot.
Is al bekend of het om huur of koop gaat?
Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit om koop gaat. Las dat hij zijn contract dit jaar nog heeft verlengd.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Genot.
Is al bekend of het om huur of koop gaat?
Maar waarom zouden ze hem willen verhuren? Hij speelt daar toch alles?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit om koop gaat. Las dat hij zijn contract dit jaar nog heeft verlengd.
Ik zou het in dit geval juist wel slim vinden, mits je vertrouwen hebt in Bannis als talent. Die moet je gewoon verhuren eigenlijk dit seizoen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:45 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ben zo klaar met dat huren. Pure armoede. In het geval van Til snap ik het wel. Erg belangrijke pion in de speelwijze van Slot en natuurlijk onbetaalbaar voor ons. Maar verder niet hoor. Je schiet er geen moer mee op en het houdt de ontwikkeling van eigen spelers tegen.
Weet ik ook niet. Ik zou het alleen bijzonder vinden als we hem kopen. Denk dat ‘ie best wat mag kosten.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:54 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Maar waarom zouden ze hem willen verhuren? Hij speelt daar toch alles?
Marktwaarde volgens transfermarkt.nl 4 miljoen, ik denk niet dat ze dat vragen zelfs.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Ik zou het alleen bijzonder vinden als we hem kopen. Denk dat ‘ie best wat mag kosten.
Ruildeal met Texeira en Diemers + 1 miljoen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:07 schreef hhh38 het volgende:
Benieuwd wat voor bijzonderheid er aan deze deal zit dan. Misschien zien die Amerikanen het heel erg zitten in Diemers.
Serieuze suggestie: huur met verplichte koop volgend seizoen?
Julio Cruz was een van de beste spitsen die Feyenoord ooit heeft gehad. Wat een genot was dat zeg.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:05 schreef Haringkop het volgende:
Geen idee of hij kan voetballen, maar ik word wel enthousiast van een 22-jarige Argentijn in de spits.
Tati Montoya en Pratto waren een iets minder groot succesquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Julio Cruz was een van de beste spitsen die Feyenoord ooit heeft gehad. Wat een genot was dat zeg.
Over Pratto zijn de meningen redelijk verdeeldquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Tati Montoya en Pratto waren een iets minder groot succes
Kwam Tati Montoya niet uit Uruguay? Sowieso een hele partij zuid amerikanen toen met Graff, Picun, Montoya..heeft Arie Haan daar ook niet nog een centje aan verdient toen?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Tati Montoya en Pratto waren een iets minder groot succes
Geboren in Spanje.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bombarda heeft overigens ook nog bij ons in de spits gestaan
Dat was toen al een halve Nederlander. Volgens mij woont hij ook nog steeds in TILBURGED @Lenny_Leonardquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had wel de Argentijnse nationaliteit.
Klopt, ook de Italiaanse meen ik.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had wel de Argentijnse nationaliteit.
Argentijn met daarnaast een Italiaans paspoort geboren in Spanje woont in Nederlandquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was toen al een halve Nederlander. Volgens mij woont hij ook nog steeds in TILBURGED @:lenny_leonard
quote:
Ja wel mee eens. De laatste succesvolle huurspeler was Berghuis, en daarvoor Pelle.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:45 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ben zo klaar met dat huren. Pure armoede. In het geval van Til snap ik het wel. Erg belangrijke pion in de speelwijze van Slot en natuurlijk onbetaalbaar voor ons. Maar verder niet hoor. Je schiet er geen moer mee op en het houdt de ontwikkeling van eigen spelers tegen.
Guidettiquote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja wel mee eens. De laatste succesvolle huurspeler was Berghuis, en daarvoor Pelle.
Leuk gedaan scrummiequote:
Tot we hem definitief over namen.quote:
Dat spreekt alleen maar voor hurenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tot we hem definitief over namen.
Niet concreet toch?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:44 schreef Scrummie het volgende:
Schijnt interesse te zijn voor Bozenik volgens zolderkamerautist.
Dat zegt ie over Fortuna Dussledorf, maar een post later 'er zijn meerdere opties'. Beetje vaag.quote:
Mooi je krijgt alleen wel een hele dunne selectie qua wissels enzo.quote:
1 weg en 1 erbijquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi je krijgt alleen wel een hele dunne selectie qua wissels enzo.
Zou alleen de sieraden wel opbergen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:50 schreef Cara het volgende:
Lijkt me wel een goede vent voor in de kleedkamer
Volgens mij had Dickie er al vanaf gezien, maar oke.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:57 schreef Elan het volgende:
Dick kan dus fluiten naar z'n centen. Erg mooi.
Bron dat hij er zelf vanaf gezien heeft.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij had Dickie er al vanaf gezien, maar oke.
Vind het mooier dat Berghuis ook geen centjes krijgt, maar he, ieder zo zijn prioriteiten.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Bron dat hij er zelf vanaf gezien heeft.
Volgens Gouka in het AD heeft hij er namelijk geen recht op.
Dat laatste vind ik persoonlijk dan weer erg kinderachtig.
Terecht. Gelijk drie dagen aan de schijt als je die troep niet gewend bent.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dickie houdt niet van thee allen.
Chris Woerts dacht ik, maar boeiend. Ik ga er geen moeite insteken om het verder op te zoeken dus je mag ook wel gelijk hebben hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:20 schreef Elan het volgende:
Bron dat hij er zelf vanaf gezien heeft.
Berghuis zal er gezien zijn belachelijke salaris en zijn stinkend rijke schoonpappie er geen seconde wakker van liggenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij had Dickie er al vanaf gezien, maar oke.
Vind het mooier dat Berghuis ook geen centjes krijgt, maar he, ieder zo zijn prioriteiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Oh dat laatste interesseert me verder niet zoveel. Was gewoon benieuwd naar het hoe en waarom, Feyenoord werd (o.a. door jou) nogal aangepakt op het feit dat ze niet zouden willen betalen en hoe asociaal dat wel niet was.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Chris Woerts dacht ik, maar boeiend. Ik ga er geen moeite insteken om het verder op te zoeken dus je mag ook wel gelijk hebben hoor.
quote:Nieuwe UEFA-boete voor Feyenoord
Feyenoord is voor de derde achtereenvolgende week beboet door de ‘UEFA Control, Ethics and Disciplinary body’. Het gaat deze keer om een geldboete van 35.250,- voor het afsteken van vuurwerk en het blokkeren van de trappen bij de thuiswedstrijd tegen IF Elfsborg op donderdag 19 augustus.
Het is alweer de derde keer in drie weken tijd dat Feyenoord een boete krijgt opgelegd. Ook na de thuisduels met FC Drita en FC Luzern in de vorige voorrondes van de Europa Conference League werd de club bestraft. Het totale bedrag aan boetes alleen al over de thuiswedstrijden in de voorrondes bedraagt 69.250,-.
Erg jammer dat de klote UEFA weer een boete heeft uitgeschreven aan het erg sympathieke Feyenoord. Ik hoop dat de UEFA erg snel failliet gaat zodat ze geen boetes meer kunnen geven voor het blokkeren van de trappen.quote:
Tja we hadden toch wel een boete gekregen voor het blokkeren van de trappen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:22 schreef Caland het volgende:
Vind het eigenlijk wel meevallen voor zo'n mooie pyro. Money well spend.
Verre van.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
haal je toch een kreupele Argentijnse spits voor
voor alle boetes bij elkaar die we dit seizoen gaan krijgen misschien. En misschien is het wel beter dat we de trappen blokkeren als dat het alternatief isquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
haal je toch een kreupele Argentijnse spits voor
Hoeveel van die boetes zouden ze uitschrijven in een seizoen, hoe dan ook een prima verdienmodel.quote:
Klopt.quote:
Elke thuiswedstrijd sowieso.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoeveel van die boetes zouden ze uitschrijven in een seizoen, hoe dan ook een prima verdienmodel.
DAN MOETEN MENSEN MAAR GEWOON GAAN ZITTENquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Elke thuiswedstrijd sowieso.
Als het niet pyro is dan is het standaard "blokkeren van de trappen". Heeft Ajax ook elk seizoen een stapel van. Lachwekkende organisatie
Bozenik verkopen voor 2 miljoenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:20 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Genoeg opties voor Bozenikje. Toch hoop ik op huur
Hij kan dan wel niet uit de verf gekomen zijn bij ons, maar om nou meteen de helft van zijn aankoopbedrag af te schrijven gaat me wat ver. Hij is toch nog erg jong en een international. Nee wat mij betreft minimaal het aankoopbedrag terug. Anders in de verhuur.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Bozenik verkopen voor 2 miljoen
Argentijntje halen voor 4
ArnesenGOAT
Denk dat 'ie dan alleen maar minder waard wordt.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:33 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Hij kan dan wel niet uit de verf gekomen zijn bij ons, maar om nou meteen de helft van zijn aankoopbedrag af te schrijven gaat me wat ver. Hij is toch nog erg jong en een international. Nee wat mij betreft minimaal het aankoopbedrag terug. Anders in de verhuur.
Sjaak, is that you?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:33 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Hij kan dan wel niet uit de verf gekomen zijn bij ons, maar om nou meteen de helft van zijn aankoopbedrag af te schrijven gaat me wat ver. Hij is toch nog erg jong en een international. Nee wat mij betreft minimaal het aankoopbedrag terug. Anders in de verhuur.
Kan er geen reet van.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:33 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Klopt, legioenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ctrl-c
Ctrl-v
Neem aan dat ze daar standaard wel 2 ton ofzo voor begroten
Elke Nederlandse club krijgt elke Europese wedstrijd die boete voor het blokkeren van trappen.quote:
Slot ziet Hendriks gewoon als back.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:52 schreef fetX het volgende:
Godverdomme. Begint Burger ipv Hendriks. Hier baal ik van.
Verdommequote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:52 schreef fetX het volgende:
Degelijke, goedkope ervaren back-up, lijkt me weinig mis mee. Hij zakt wel steeds meer af he.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:18 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Never forget.
Zolang het maar een back-up is.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Degelijke, goedkope ervaren back-up, lijkt me weinig mis mee. Hij zakt wel steeds meer af he.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Degelijke, goedkope ervaren back-up, lijkt me weinig mis mee. Hij zakt wel steeds meer af he.
Ben hl benieuwd wat de Feyenoorders hiervan vinden mocht het daadwerkelijk doorgaan!quote:Viergever ging in de fout na de 1-4 zege in de Klassieker. Hij kreeg de microfoon in zijn handen en zong vervolgens 'het zijn maar k*tkakkerlakken'.
Een echte Van Geel aankoop.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:18 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Never forget.
Defensie staat verder wel aardig vast toch? (met eventueel nog Geertruida erbij) Kan er naast zitten maar krijg ook het idee dat Slot het niet helemaal in Hendriks ziet zitten voorlopig.quote:
Is je Berghuis shirt al binnen trouwens?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We hebben natuurlijk wel een nieuwe Fer nodig.
Nee jammer genoeg niet, terwijl zijn invalbeurten (in ieder geval in de voorbereiding) uitstekend waren.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Defensie staat verder wel aardig vast toch? (met eventueel nog Geertruida erbij) Kan er naast zitten maar krijg ook het idee dat Slot het niet helemaal in Hendriks ziet zitten voorlopig.
Ga hem retour sturen, wil er Berghius van maken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is je Berghuis shirt al binnen trouwens?
Echt onbegrijpelijk idd. Snap niet wat ze in Burger zien. Helemaal als CV.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:52 schreef fetX het volgende:
#exitSlotquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:32 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Echt onbegrijpelijk idd. Snap niet wat ze in Burger zien. Helemaal als CV.
GEWOON OPTYVEN MET DIE PLEURISJOOD BEGREPEN?????quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik afga op de laatste thuiswedstrijden zitten er rond de 2000 man.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:35 schreef Scrummie het volgende:
Nauwelijks publiek aanwezig toch? Of mag er weer meer daar?
Bah.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik afga op de laatste thuiswedstrijden zitten er rond de 2000 man.
Hopelijk snel 0-1, misschien dat die Benita dan wat minuutjes krijgt om het nog een beetje leuk te maken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En zal ook wel niet heel populair zijn met deze uitgangspositie.
En die andere twee tieners? Of hebben die nog een blessure.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk snel 0-1, misschien dat die Benita dan wat minuutjes krijgt om het nog een beetje leuk te maken.
Milambo is er wel bij idd, Hartjes blessure geloof ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En die andere twee tieners? Of hebben die nog een blessure.
Tsja, dit gebeurde 10 jaar geleden ook al. Weet je toch.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie MarkLA al met z'n EU regels voor zo'n Zweedse suppoost staan te zwaaien.
Ach, het is beiden ruk dus boeien.quote:
ik zou jou ook driedubbel controleren.quote:
Wytse is primaquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ach, het is beiden ruk dus boeien.
Spelen op 50%. Prima zo. Niks aan de hand. Tweede helft nog even aanzetten en dan eentje prikken.quote:
Ze deden tot nu toe niet zoveel. Mag nu wel een tandje bij.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:43 schreef Maastoren het volgende:
Kansloos als je van deze gasten verliest.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:47 schreef Pistolero het volgende:
Het is ook wel afgrijselijk slecht wat Feyenoord laat zien hoor, de tering. Kom er maar in met die donderspeech Arne.
Wel weer zo zoveelste bevestiging dat de selectie echt veel te smal is. Marciano en Burger kunnen er allebei he-le-maal niks van.
Naja. Je hebt volledige controle en hebt best een paar kansen gehad. Bal op de lat nog. Voorsprong volledig tegen de verhouding in, maar er mag nu wel wat meer energie in ja. Ik wil dit wel ‘gewoon’ winnen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:47 schreef Pistolero het volgende:
Het is ook wel afgrijselijk slecht wat Feyenoord laat zien hoor, de tering. Kom er maar in met die donderspeech Arne.
Wel weer zo zoveelste bevestiging dat de selectie echt veel te smal is. Marciano en Burger kunnen er allebei he-le-maal niks van.
Het blijft toch Feyenoord.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je zou bijna denken dat we er al uitliggen.
Jij vindt dat Feyenoord goed speelt ja?quote:
Gelukkig is Bijlow nooit geblesseerd.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel toegegeven. Ons keepersgilde na Bijlow is wel niveautje KKD.
Ik denk ook dat de tactiek slecht werkt als een paar spelers op 80% speeltquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij vindt dat Feyenoord goed speelt ja?![]()
Tactisch klopt er niks van en liggen er steeds gigantische ruimtes voor Elfsborg in de omschakeling. Het is dat die er ook geen klote van kunnen en er verder niks mee doen. En Feyenoord levert ook de ene na de andere bal in, zo veel slordige en slechte passes.
Had gehoopt dat na met Slotgod de lat bij de supporters ook eindelijk eens wat omhoog gaat, maar helaas.
Dat staat nergens.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
quote:Tactisch klopt er niks van en liggen er steeds gigantische ruimtes voor Elfsborg in de omschakeling. Het is dat die er ook geen klote van kunnen en er verder niks mee doen. En Feyenoord levert ook de ene na de andere bal in, zo veel slordige en slechte passes.
Had gehoopt dat na met Slotgod de lat bij de supporters ook eindelijk eens wat omhoog gaat, maar helaas.
Stel je niet zo aan man. Deze wedstrijd is toch allang gespeeld. Spelen op halve kracht en geven alsnog 1 kans weg (de vrije trap).quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tactisch klopt er niks van en liggen er steeds gigantische ruimtes voor Elfsborg in de omschakeling. Het is dat die er ook geen klote van kunnen en er verder niks mee doen. En Feyenoord levert ook de ene na de andere bal in, zo veel slordige en slechte passes.
Ik vind jou altijd een lichtelijke pessimistische inslag hebben over Feyenoord.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En ook fijn voor ons.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:54 schreef De_Kraam het volgende:
Wel fijn voor de Jrg dat hij dit kunstgrasveld niet meer mee hoeft te maken.
Tsja, van deze instelling snap ik dan weer helemaal niks. Hier verliezen is gewoon een schande, ook al speel je op 50% en is de groepsfase allang binnen. Dat heeft verder niet zo veel de paniekmodus of wat dan ook te maken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:56 schreef Scrummie het volgende:
Ik kan me hier verder niet zo druk om maken, zelfs als je verliest met 2-0 ofzo (wat ik niet verwacht). We zijn gewoon goed bezig, misschien dat een kut resultaat er ook voor kan zorgen dat we die focus net even wat beter vasthouden.
Direct in de paniekmodus om een kutwedstrijdje (waar je op dit moment 5-1 voorstaat..), daar kan ik niets mee.
Okequote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tsja, van deze instelling snap ik dan weer helemaal niks. Hier verliezen is gewoon een schande, ook al speel je op 50% en is de groepsfase allang binnen. Dat heeft verder niet zo veel de paniekmodus of wat dan ook te maken.
Ze leggen er toch ook duidelijk minder energie in. Win ook liever in Utrecht dan vandaag eigenlijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:56 schreef Scrummie het volgende:
Ik kan me hier verder niet zo druk om maken, zelfs als je verliest met 2-0 ofzo (wat ik niet verwacht). We zijn gewoon goed bezig, misschien dat een kut resultaat er ook voor kan zorgen dat we die focus net even wat beter vasthouden.
Direct in de paniekmodus om een kutwedstrijdje (waar je op dit moment 5-1 voorstaat..), daar kan ik niets mee.
Ja precies, het is gewoon wat minder. En met een 5-0 thuis vind ik het niet zo raar dat de motivatie net even wat minder is. Niet dat ze dat expres doen, maar motiveer je maar eens in een Zweeds kut stadionnetje, 5-0 voor, een tegenstander die in niets laat merken er iets van te kunnen, etc.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze leggen er toch ook duidelijk minder energie in. Win ook liever in Utrecht dan vandaag eigenlijk.
Het zou wel uiterst irritant zijn en bovendien moeten we ook wat cofficinten binnen halen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:56 schreef Scrummie het volgende:
Eigenlijk ben ik dat alquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:06 schreef Caland het volgende:
Als dit nog billenknijpen wordt dan ga ik viesmad worden
Ja dan ik ook.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:06 schreef Caland het volgende:
Als dit nog billenknijpen wordt dan ga ik viesmad worden
Daar hebben we nu Burger voor. Wat is die man slecht vandaag zeg.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:13 schreef Scrummie het volgende:
1 geluk, Fer zal niet zo nog invallen om een paar verschrikkelijke breedtepasses in te leveren bij een tegenstander.
Voorlopig zijn ze allemaal niveau Fer.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:13 schreef Scrummie het volgende:
1 geluk, Fer zal niet zo nog invallen om een paar verschrikkelijke breedtepasses in te leveren bij een tegenstander.
Nog niet eens niveau Sparta.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar hebben we nu Burger voor. Wat is die man slecht vandaag zeg.
Die is sowieso niet zo goed vind ik eigenlijk. Snap cht niet dat Hendriks niet speelt.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar hebben we nu Burger voor. Wat is die man slecht vandaag zeg.
Nee, dan was het al 5-0 geweest.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:14 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Voorlopig zijn ze allemaal niveau Fer.
Bedankt voor het laten weten dat mijn stream 10 seconden achterloopt.quote:
Die pass net hequote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:16 schreef Caland het volgende:
Alireza op 70%
Als die straks op 100 zit is die zowaar beter dan de slang.
Hij deed het vorig jaar toch prima? We hebben allemaal gezien wat hij kan. Daar gaan een paar trainingen toch niet anders op?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We krijgen nu met Hendriks dezelfde discussie als over Bozenik vorig seizoen.
Wss dus niet zo goed als wij denken. Al kun je het niet geloven als je Burger ziet spelen, maar afin.
Excuus maat.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bedankt voor het laten weten dat mijn stream 10 seconden achterloopt.
* Erasmus klikt dit topic weg tot na de wedstrijd
Ik kijk via de normale TV en loop iets van 30 seconden achter. Verschrikkelijk irritant.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bedankt voor het laten weten dat mijn stream 10 seconden achterloopt.
* Erasmus klikt dit topic weg tot na de wedstrijd
Hebben we gezien bij NAC ja. In de KKD.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:17 schreef Cara het volgende:
[..]
Hij deed het vorig jaar toch prima? We hebben allemaal gezien wat hij kan. Daar gaan een paar trainingen toch niet anders op?
Voornamelijk op LB ook nog.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hebben we gezien bij NAC ja. In de KKD.
Neejoh vriend, nergens voor nodigquote:
Lol hoe dan. Ik kijk via Ziggo Go in het buitenland (account van een goede maat hihaho)quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kijk via de normale TV en loop iets van 30 seconden achter. Verschrikkelijk irritant.
Meestal wel jaquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Neejoh vriend, nergens voor nodig
[..]
Lol hoe dan. Ik kijk via Ziggo Go in het buitenland (account van een goede maat hihaho)
Dan zou je normale tv juist voor mij moeten lopen
Dat zeker.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voornamelijk op LB ook nog.
Maar toch zou ik 'm wel willen zien.
Ik vind het oprecht wel fijn. Straks in de poule gewoon oprecht juichen zonder dat VAR gedoe eromheen. Echt gemistquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:27 schreef Maastoren het volgende:
Dit soort scheidsrechters krijg je op dit niveau
Ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:28 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer is de loting voor dit geneuzel eigenlijk? Morgen?
Ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:28 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer is de loting voor dit geneuzel eigenlijk? Morgen?
Eens.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht wel fijn. Straks in de poule gewoon oprecht juichen zonder dat VAR gedoe eromheen. Echt gemist
Is er in de groepsfase serieus ook geen VAR ja?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:28 schreef Caland het volgende:
Ik vind het oprecht wel fijn. Straks in de poule gewoon oprecht juichen zonder dat VAR gedoe eromheen. Echt gemist
Al jaren zo geweest in de EL, lijkt mij sterk dat dat er ook opeens komt voor de ECL.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Is er in de groepsfase serieus ook geen VAR ja?
Kan het me niet voorstellen dat ze de VAR gaan invliegen naar Azerbeidzjan en co.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Is er in de groepsfase serieus ook geen VAR ja?
Waar zijn eigenlijk al die extra scheidsrechters gebleven?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen dat ze de VAR gaan invliegen naar Azerbeidzjan en co.
Dat is toch al een tijdje niet meer? Sloeg ook nergens opquote:
Die zitten toch ergens centraal tegenwoordig?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen dat ze de VAR gaan invliegen naar Azerbeidzjan en co.
Linksvoor vaste plek tijdens technofestivals.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Haps weer LinksVoor genot.
Kon hier echt niks aan doenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:33 schreef Erasmus het volgende:
Die Marciano kan er he-le-maal links van.
Klopt maar hier kan die niets aan doen natuurlijk he.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:33 schreef Erasmus het volgende:
Die Marciano kan er he-le-maal links van.
Ik krijg flashbacks naar Erwin Mulder als ik die Marciano zie zo.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:32 schreef fetX het volgende:
Die gasten schieten godverdomme 3x op goal en 3 doelpunten
quote:
Zal wel in de herhaling kijken maar mijn algemene indruk van Marciano tot dusver bij ons is meh.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt maar hier kan die niets aan doen natuurlijk he.
Billenknijpen? Die gasten moeten 3 keer scoren in 12 minuten.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:33 schreef Pistolero het volgende:
Nog 15 minuten billenknijpen jongens.
Het is en blijft Feyenoord h.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Billenknijpen? Die gasten moeten 3 keer scoren in 12 minuten.
Maikel Aerts is nog een stuk erger dan Mulder.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik krijg flashbacks naar Erwin Mulder als ik die Marciano zie zo.
Mwah.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is en blijft Feyenoord h.
Met Feyenoord weet je het nooit.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Billenknijpen? Die gasten moeten 3 keer scoren in 12 minuten.
Je wil een wedstrijd als deze ook gewoon winnen lijkt me.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:36 schreef Erasmus het volgende:
Maar volgens mij spelen ze sowieso niet volle bak. Dus dit was te verwachten.
Beter energie en spelers sparen voor Utrecht zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |