Hoeveel van die boetes zouden ze uitschrijven in een seizoen, hoe dan ook een prima verdienmodel.quote:
Klopt.quote:
Elke thuiswedstrijd sowieso.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoeveel van die boetes zouden ze uitschrijven in een seizoen, hoe dan ook een prima verdienmodel.
DAN MOETEN MENSEN MAAR GEWOON GAAN ZITTENquote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Elke thuiswedstrijd sowieso.
Als het niet pyro is dan is het standaard "blokkeren van de trappen". Heeft Ajax ook elk seizoen een stapel van. Lachwekkende organisatie
Bozenik verkopen voor 2 miljoenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:20 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Genoeg opties voor Bozenikje. Toch hoop ik op huur
Hij kan dan wel niet uit de verf gekomen zijn bij ons, maar om nou meteen de helft van zijn aankoopbedrag af te schrijven gaat me wat ver. Hij is toch nog erg jong en een international. Nee wat mij betreft minimaal het aankoopbedrag terug. Anders in de verhuur.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Bozenik verkopen voor 2 miljoen
Argentijntje halen voor 4
ArnesenGOAT
Denk dat 'ie dan alleen maar minder waard wordt.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:33 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Hij kan dan wel niet uit de verf gekomen zijn bij ons, maar om nou meteen de helft van zijn aankoopbedrag af te schrijven gaat me wat ver. Hij is toch nog erg jong en een international. Nee wat mij betreft minimaal het aankoopbedrag terug. Anders in de verhuur.
Sjaak, is that you?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:33 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Hij kan dan wel niet uit de verf gekomen zijn bij ons, maar om nou meteen de helft van zijn aankoopbedrag af te schrijven gaat me wat ver. Hij is toch nog erg jong en een international. Nee wat mij betreft minimaal het aankoopbedrag terug. Anders in de verhuur.
Kan er geen reet van.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:33 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Klopt, legioenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ctrl-c
Ctrl-v
Neem aan dat ze daar standaard wel 2 ton ofzo voor begroten
Elke Nederlandse club krijgt elke Europese wedstrijd die boete voor het blokkeren van trappen.quote:
Slot ziet Hendriks gewoon als back.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:52 schreef fetX het volgende:
Godverdomme. Begint Burger ipv Hendriks. Hier baal ik van.
Verdommequote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:52 schreef fetX het volgende:
Godverdomme. Begint Burger ipv Hendriks. Hier baal ik van.
Degelijke, goedkope ervaren back-up, lijkt me weinig mis mee. Hij zakt wel steeds meer af he.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:18 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Never forget.
Zolang het maar een back-up is.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Degelijke, goedkope ervaren back-up, lijkt me weinig mis mee. Hij zakt wel steeds meer af he.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Degelijke, goedkope ervaren back-up, lijkt me weinig mis mee. Hij zakt wel steeds meer af he.
Ben héél benieuwd wat de Feyenoorders hiervan vinden mocht het daadwerkelijk doorgaan!quote:Viergever ging in de fout na de 1-4 zege in de Klassieker. Hij kreeg de microfoon in zijn handen en zong vervolgens 'het zijn maar k*tkakkerlakken'.
Een echte Van Geel aankoop.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:18 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Never forget.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |