Het zou wel uiterst irritant zijn en bovendien moeten we ook wat coëfficiënten binnen halen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:56 schreef Scrummie het volgende:
Ik kan me hier verder niet zo druk om maken, zelfs als je verliest met 2-0 ofzo (wat ik niet verwacht). We zijn gewoon goed bezig, misschien dat een kut resultaat er ook voor kan zorgen dat we die focus net even wat beter vasthouden.
Direct in de paniekmodus om een kutwedstrijdje (waar je op dit moment 5-1 voorstaat..), daar kan ik niets mee.
Eigenlijk ben ik dat alquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:06 schreef Caland het volgende:
Als dit nog billenknijpen wordt dan ga ik viesmad worden
Ja dan ik ook.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:06 schreef Caland het volgende:
Als dit nog billenknijpen wordt dan ga ik viesmad worden
Daar hebben we nu Burger voor. Wat is die man slecht vandaag zeg.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:13 schreef Scrummie het volgende:
1 geluk, Fer zal niet zo nog invallen om een paar verschrikkelijke breedtepasses in te leveren bij een tegenstander.
Voorlopig zijn ze allemaal niveau Fer.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:13 schreef Scrummie het volgende:
1 geluk, Fer zal niet zo nog invallen om een paar verschrikkelijke breedtepasses in te leveren bij een tegenstander.
Nog niet eens niveau Sparta.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar hebben we nu Burger voor. Wat is die man slecht vandaag zeg.
Die is sowieso niet zo goed vind ik eigenlijk. Snap écht niet dat Hendriks niet speelt.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar hebben we nu Burger voor. Wat is die man slecht vandaag zeg.
Nee, dan was het al 5-0 geweest.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:14 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Voorlopig zijn ze allemaal niveau Fer.
Bedankt voor het laten weten dat mijn stream 10 seconden achterloopt.quote:
Die pass net hequote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:16 schreef Caland het volgende:
Alireza op 70%
Als die straks op 100 zit is die zowaar beter dan de slang.
Hij deed het vorig jaar toch prima? We hebben allemaal gezien wat hij kan. Daar gaan een paar trainingen toch niet anders op?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We krijgen nu met Hendriks dezelfde discussie als over Bozenik vorig seizoen.
Wss dus niet zo goed als wij denken. Al kun je het niet geloven als je Burger ziet spelen, maar afin.
Excuus maat.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bedankt voor het laten weten dat mijn stream 10 seconden achterloopt.
* Erasmus klikt dit topic weg tot na de wedstrijd
Ik kijk via de normale TV en loop iets van 30 seconden achter. Verschrikkelijk irritant.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bedankt voor het laten weten dat mijn stream 10 seconden achterloopt.
* Erasmus klikt dit topic weg tot na de wedstrijd
Hebben we gezien bij NAC ja. In de KKD.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:17 schreef Cara het volgende:
[..]
Hij deed het vorig jaar toch prima? We hebben allemaal gezien wat hij kan. Daar gaan een paar trainingen toch niet anders op?
Voornamelijk op LB ook nog.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hebben we gezien bij NAC ja. In de KKD.
Neejoh vriend, nergens voor nodigquote:
Lol hoe dan. Ik kijk via Ziggo Go in het buitenland (account van een goede maat hihaho)quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kijk via de normale TV en loop iets van 30 seconden achter. Verschrikkelijk irritant.
Meestal wel jaquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Neejoh vriend, nergens voor nodig
[..]
Lol hoe dan. Ik kijk via Ziggo Go in het buitenland (account van een goede maat hihaho)
Dan zou je normale tv juist voor mij moeten lopen
Dat zeker.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voornamelijk op LB ook nog.
Maar toch zou ik 'm wel willen zien.
Ik vind het oprecht wel fijn. Straks in de poule gewoon oprecht juichen zonder dat VAR gedoe eromheen. Echt gemistquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:27 schreef Maastoren het volgende:
Dit soort scheidsrechters krijg je op dit niveau
Ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:28 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer is de loting voor dit geneuzel eigenlijk? Morgen?
Ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:28 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer is de loting voor dit geneuzel eigenlijk? Morgen?
Eens.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht wel fijn. Straks in de poule gewoon oprecht juichen zonder dat VAR gedoe eromheen. Echt gemist
Is er in de groepsfase serieus ook geen VAR ja?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:28 schreef Caland het volgende:
Ik vind het oprecht wel fijn. Straks in de poule gewoon oprecht juichen zonder dat VAR gedoe eromheen. Echt gemist
Al jaren zo geweest in de EL, lijkt mij sterk dat dat er ook opeens komt voor de ECL.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Is er in de groepsfase serieus ook geen VAR ja?
Kan het me niet voorstellen dat ze de VAR gaan invliegen naar Azerbeidzjan en co.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Is er in de groepsfase serieus ook geen VAR ja?
Waar zijn eigenlijk al die extra scheidsrechters gebleven?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen dat ze de VAR gaan invliegen naar Azerbeidzjan en co.
Dat is toch al een tijdje niet meer? Sloeg ook nergens opquote:
Die zitten toch ergens centraal tegenwoordig?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen dat ze de VAR gaan invliegen naar Azerbeidzjan en co.
Linksvoor vaste plek tijdens technofestivals.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Haps weer LinksVoor genot.
Kon hier echt niks aan doenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:33 schreef Erasmus het volgende:
Die Marciano kan er he-le-maal links van.
Klopt maar hier kan die niets aan doen natuurlijk he.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:33 schreef Erasmus het volgende:
Die Marciano kan er he-le-maal links van.
Ik krijg flashbacks naar Erwin Mulder als ik die Marciano zie zo.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:32 schreef fetX het volgende:
Die gasten schieten godverdomme 3x op goal en 3 doelpunten
quote:
Zal wel in de herhaling kijken maar mijn algemene indruk van Marciano tot dusver bij ons is meh.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt maar hier kan die niets aan doen natuurlijk he.
Billenknijpen? Die gasten moeten 3 keer scoren in 12 minuten.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:33 schreef Pistolero het volgende:
Nog 15 minuten billenknijpen jongens.
Het is en blijft Feyenoord hé.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Billenknijpen? Die gasten moeten 3 keer scoren in 12 minuten.
Maikel Aerts is nog een stuk erger dan Mulder.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik krijg flashbacks naar Erwin Mulder als ik die Marciano zie zo.
Mwah.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is en blijft Feyenoord hé.
Met Feyenoord weet je het nooit.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Billenknijpen? Die gasten moeten 3 keer scoren in 12 minuten.
Je wil een wedstrijd als deze ook gewoon winnen lijkt me.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:36 schreef Erasmus het volgende:
Maar volgens mij spelen ze sowieso niet volle bak. Dus dit was te verwachten.
Beter energie en spelers sparen voor Utrecht zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |