Dat is toch al een tijdje niet meer? Sloeg ook nergens opquote:
Die zitten toch ergens centraal tegenwoordig?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen dat ze de VAR gaan invliegen naar Azerbeidzjan en co.
Linksvoor vaste plek tijdens technofestivals.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Haps weer LinksVoor genot.
Kon hier echt niks aan doenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:33 schreef Erasmus het volgende:
Die Marciano kan er he-le-maal links van.
Klopt maar hier kan die niets aan doen natuurlijk he.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:33 schreef Erasmus het volgende:
Die Marciano kan er he-le-maal links van.
Ik krijg flashbacks naar Erwin Mulder als ik die Marciano zie zo.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:32 schreef fetX het volgende:
Die gasten schieten godverdomme 3x op goal en 3 doelpunten
quote:
Zal wel in de herhaling kijken maar mijn algemene indruk van Marciano tot dusver bij ons is meh.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt maar hier kan die niets aan doen natuurlijk he.
Billenknijpen? Die gasten moeten 3 keer scoren in 12 minuten.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:33 schreef Pistolero het volgende:
Nog 15 minuten billenknijpen jongens.
Het is en blijft Feyenoord hé.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Billenknijpen? Die gasten moeten 3 keer scoren in 12 minuten.
Maikel Aerts is nog een stuk erger dan Mulder.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik krijg flashbacks naar Erwin Mulder als ik die Marciano zie zo.
Mwah.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is en blijft Feyenoord hé.
Met Feyenoord weet je het nooit.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Billenknijpen? Die gasten moeten 3 keer scoren in 12 minuten.
Je wil een wedstrijd als deze ook gewoon winnen lijkt me.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:36 schreef Erasmus het volgende:
Maar volgens mij spelen ze sowieso niet volle bak. Dus dit was te verwachten.
Beter energie en spelers sparen voor Utrecht zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |