Ik vind het oprecht wel fijn. Straks in de poule gewoon oprecht juichen zonder dat VAR gedoe eromheen. Echt gemistquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:27 schreef Maastoren het volgende:
Dit soort scheidsrechters krijg je op dit niveau
Ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:28 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer is de loting voor dit geneuzel eigenlijk? Morgen?
Ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:28 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer is de loting voor dit geneuzel eigenlijk? Morgen?
Eens.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht wel fijn. Straks in de poule gewoon oprecht juichen zonder dat VAR gedoe eromheen. Echt gemist
Is er in de groepsfase serieus ook geen VAR ja?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:28 schreef Caland het volgende:
Ik vind het oprecht wel fijn. Straks in de poule gewoon oprecht juichen zonder dat VAR gedoe eromheen. Echt gemist
Al jaren zo geweest in de EL, lijkt mij sterk dat dat er ook opeens komt voor de ECL.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Is er in de groepsfase serieus ook geen VAR ja?
Kan het me niet voorstellen dat ze de VAR gaan invliegen naar Azerbeidzjan en co.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Is er in de groepsfase serieus ook geen VAR ja?
Waar zijn eigenlijk al die extra scheidsrechters gebleven?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen dat ze de VAR gaan invliegen naar Azerbeidzjan en co.
Dat is toch al een tijdje niet meer? Sloeg ook nergens opquote:
Die zitten toch ergens centraal tegenwoordig?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen dat ze de VAR gaan invliegen naar Azerbeidzjan en co.
Linksvoor vaste plek tijdens technofestivals.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Haps weer LinksVoor genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |